Ik heb evengoed factor 50 hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter
*jaloers*
Nou ja, ik doe het wel gewoon met een factortje minder. Fuck risico's ofzo...
Behalve dan dat ik dan niet de dag eindig als een kreeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles onder factor 15 kan je serieus net zo goed niet smeren blijkt uit onderzoek.
Ik zit ook bij de tandartsquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede tandarts in Den Haag
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.quote:
Wel zo veiligquote:
De macht maakt het leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap voor geen kut waarom je iemand zou verkrachten. In welke wereld kan dat leuke seks zijn? Where is the loooovve
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En boven factor 20 heeft alleen zin als je echt heel gevoelig bent voor zon. Factor 20 houdt al meer dan 90% tegen dacht ik.
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Hoewel er dan natuurlijk weer geneuzel is over kankerverwekkende stoffen in zonnebrand.
Leven is dodelijk...
die van riemann al geprobeerd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen maar. En helpt nog niet heel erg.
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de tandarts
Duurt alleen nog ff ze konden geen aansluitende afspraken maken.
ja dat bestaan is al gevaarlijk johquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel zo veilig
Leven is dodelijk...
Dat kan ook prima zonder verkrachtingquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De macht maakt het leuk, denk ik.
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Californium het volgende:
Damn… Wat een levenIk heb zin
Hoe kan ik daar last van hebben![]()
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja
Heb zelf meestal 30 mja zelfs dan heb je nog die paar procent die kwaad doet. Buiten is gewoon eng blijkt maar weer eens.
Ja, het is echt kiezen uit twee kwadenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kankerverwekkende eignschappen van de zon?
Dat is mijn signature move JAquote:
Ik ga dit kaar eens bij de Ekoplaza snuffelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook wel zonnebrand op meer natuurlijke basis.
Jij moet je tentamen gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn signature move JA
Oh ja, ook nog zo'n dilemmaquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne dagcreme met factor 30.Hoef toch niet zonodig bruin te worden. Heb later liever wat minder rimpels en pigmentvlekken.
Succesquote:
Mijn vriend en jongste zoon moesten om 09:00 mondhygiëniste en controle.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook niet op langere termijn? Of wilde je per se nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |