Nee.quote:
Oh ...quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.Maar die grap kon ik niet laten liggen natuurlijk.
*stuurt digitale knuffel*quote:
Oh het gaat jou alleen maar weer om hoe groot hij is he?quote:
Alle fokkers toch?quote:
Wat is er morgen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik ben te wakker en ik heb totaal geen zin in morgen.
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het gaat jou alleen maar weer om hoe groot hij is he?
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat aan project werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)quote:
Nee, dat horen alle fokkers toch weleens?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle Fok!kers zijn dingen? Wat zeg jij nu weer voor rare dingen.
Hoe weet jij dat ik een micro penis heb?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.
[..]
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)
Oh is dat zo?quote:Op maandag 6 april 2015 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat horen alle fokkers toch weleens?
Hm, ik hoop voor je dat de domper mee gaat vallen dan. Wat voor project moet je aan werken?quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor, mits het geen micro penis is of ergens tot de grond hangt.
[..]
Kans op domper rondom school. Ik heb geen tijd voor teleurstellingen. Daarnaast tot laat aan project werken (wat uiteindelijk wel voldoening gast geven, hoop ik)
Dat dacht ik, of ligt dat aan mij?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me dat jij dat ook nooit gehoord hebt aangezien je geen seks hebt.
Oh maar dat was ook voor yats.quote:
Gelukkig recenter dan jouquote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me dat jij dat ook nooit gehoord hebt aangezien je geen seks hebt.
Dat hev je niet en thanks.quote:Op maandag 6 april 2015 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een micro penis heb?
En succes morgen iig.
Thanks, iets met organisatiestructuren.quote:Op maandag 6 april 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik hoop voor je dat de domper mee gaat vallen dan. Wat voor project moet je aan werken?
Ja, dat voor hem, en voor mij een kopje thee graag aangezien je schijnbaar in een behulpzame bui bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |