Ja, daweeknie, ik heb ze nog nooit gezienquote:
Stuur maar door, zet ik het erinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Dqod het volgende:
Was al ff bang dat er een pic in de OP zou staan
Ze zijn bescheiden in grootte, doch nog steeds goed in vorm :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daweeknie, ik heb ze nog nooit gezien
De teleurstelling dat het niet zo is...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Dqod het volgende:
Was al ff bang dat er een pic in de OP zou staan
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Stuur maar door, zet ik het erin
Tamelijk bescheiden omschrijving van je vriendinnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zijn bescheiden in grootte, doch nog steeds goed in vorm :$
quote:
Kameelstokje?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo voel ik me regelmatig in deze reeks,
[ afbeelding ]
En ja, ik weet dat het geen kamelen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zijn bescheiden in grootte, doch nog steeds goed in vorm :$
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ja, ik weet dat het geen kamelen zijn.
Nog steeds koud?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo voel ik me regelmatig in deze reeks,
[ afbeelding ]
Lama's toch? Maar wat is dat hondenras?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat al een leuke opmerking te verzinnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje. Het wordt maar niet comfyquote:
Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n exquote:
Nice ! Als ik zelf afbak pizza haal, koop ik Casa di Mama, laat deze ontdooien op de bakplaats, doe er zelf nog wat geraspte kaas op en vers gepeste knoflook en dan lekker afbakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n ex![]()
Mocht even gebruik maken van haar oventje, want ik heb er nog steeds geen
*paaseitjes geeftquote:
Ik haal altijd pizza, 3 minuutjes lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n ex![]()
Mocht even gebruik maken van haar oventje, want ik heb er nog steeds geen
*Cocaine geeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vooral gewoon moe.Dan denk ik altijd dat ik honger heb, maar eigenlijk moet ik gewoon mijn bed in kruipen.
Ristorante. Altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Als ik zelf afbak pizza haal, koop ik Casa di Mama, laat deze ontdooien op de bakplaats, doe er zelf nog wat geraspte kaas op en vers gepeste knoflook en dan lekker afbakken![]()
Wil ik ook wel, maar elke week pizza afhalen wordt een beetje te duur voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haal altijd pizza, 3 minuutjes lopen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vooral gewoon moe.Dan denk ik altijd dat ik honger heb, maar eigenlijk moet ik gewoon mijn bed in kruipen.
Ach, als je toch al een keuken weggeeft, geef dan idd ook maar ff een paar gram coke weg. Is al duur genoeg :$quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ristorante. Altijd
Ik ben haar heel dankbaarEn als dank logeert haar kat bij me
[..]
Wil ik ook wel, maar elke week pizza afhalen wordt een beetje te duur voor mij
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn collega doet het weekend dat zijn zoon er is, vrijdagavond M&M avond.Onbeperkt M&M's als diner.
Had ik ook maar zo'n vader.
Je mag snaaien na je abs oefeningen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb echt van die snaaitrek vanavond.
Ohja, dat zou ik ook nog gaan doen. :$quote:
Mijn kad vindt het wel leuk geloof ik. Net een playdate :$ :$quote:
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cocaine dieet zou geen slecht idee zijn.
(Ik schreef dieet eerst als diner.)
Cocaine is geen dieet tip, believe mequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cocaine dieet zou geen slecht idee zijn.
(Ik schreef dieet eerst als diner.)
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe zuiver is de coke doorgaans dan hier in dit kikkerlandje,
Nog geen 50% doorgaans.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe zuiver is de coke doorgaans dan hier in dit kikkerlandje,
Dat heb ik bij vrienden. Die kat komt echt nooit bij hun, en als ik er ben zit dat beest bij mij op schoot te knuffelen en te spinnen en op zijn ruggetje uithalen van mijn handenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn kad vindt het wel leuk geloof ik. Net een playdate :$ :$
In b4 "HAHAHA KATTENVROUWTJE"
Ritalin werkt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocaine is geen dieet tip, believe me
Kun je beter pep nemen. Werkt veel langer doorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ook
They're so cute and fluffyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij vrienden. Die kat komt echt nooit bij hun, en als ik er ben zit dat beest bij mij op schot te knuffelen en te spinnen en op zijn ruggetje uithalen van mijn handen
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ook
Beetje last van kriebelhoest en je kreeg al hero van de apotheker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?En vroeger werd ook heroine verstrekt tegen migraine btw. Times change, most people learn. Some don't.
Most never doquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?En vroeger werd ook heroine verstrekt tegen migraine btw. Times change, most people learn. Some don't.
Dat moet wel, want coca planten overleven niet in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerd
Nee, wordt gewoon weer vervangen door bijv Ritalin e.d, waar de pharmaceutische bedrijven veel meer baat bij hebben. Winstoogmerk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja meestal, Paraguay,Colombia die kant opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerd
Snuif je badzout zekerquote:
Dat klopt. Klimaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet wel, want coca planten overleven niet in Nederland.
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.quote:
Best wel he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:55 schreef HeatWave het volgende:
junkieshier kan ik wel aan betere coke komen, maar dat spul is overrared.
Dat ook natuurlijk. Krijg je ook minder hartkloppingen van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben wat niet wil meewerken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben.
het werkt te kort, de cafeïnepillen van de Tuinen werken veel beter en gedoseerder. ik hoef geen enorme rush, ik wil gewoon langer door kunnenquote:
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.
Ik gebruik helemaal niks van dat allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werkt te kort, de cafeïnepillen van de Tuinen werken veel beter en gedoseerder. ik hoef geen enorme rush, ik wil gewoon langer door kunnen
Ja nee om die redenen gebruiken. Dan kom je er welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben wat niet wil meewerken.
Ben een maandje of 4 geleden gestopt met zooi, geen suiker, geen fris, geen koffie, geen coke. Bevalt me eigenlijk prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks van dat allesGeen energy drankjes, geen coke, geen pep, geen caffeine pillen.
ik dus alleen soms een cafeïnepil, als ik wat duf benquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks van dat allesGeen energy drankjes, geen coke, geen pep, geen caffeine pillen.
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben een maandje of 4 geleden gestopt met zooi, geen suiker, geen fris, geen koffie, geen coke. Bevalt me eigenlijk prima.
Doordat regeneratie van lichaamscellen niet eeuwig doorgaat. Of denk je dat we allemaal Wolverine of Deadpool zijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?
space oddity?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker duf op de bank zitten en David Bowie luisteren,
Echt? Is dat een vraag die je stelt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan, ik reageer al extreem op het roken van joint. Dat telt ook mee, maakt het allemaal niet aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik dus alleen soms een cafeïnepil, als ik wat duf ben
Bowiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker duf op de bank zitten en David Bowie luisteren,
Ja oke. Je hebt gelijk. Gezond eten en lichaamsbeweging is heel belangrijk. Maar dan nog kan iemand een rotlichaam hebben wat vaak moe is enzo en vage klachten heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doordat regeneratie van lichaamscellen niet eeuwig doorgaat. Of denk je dat we allemaal Wolverine of Deadpool zijn?
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt? Is dat een vraag die je stelt?
Nee, The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars.quote:
En het gebruik van drugs zoals coke en andere meuk zal dat alleen maar versterken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja oke. Je hebt gelijk. Gezond eten en lichaamsbeweging is heel belangrijk. Maar dan nog kan iemand een rotlichaam hebben wat vaak moe is enzo en vage klachten heeft.
Het is geen rethorische vraag. Het heeft niks van doen met het gebruik van drugs.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.
Oh. Ik had van cocaine hoge verwachtingen. Misschien klopt dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het gebruik van drugs zoals coke en andere meuk zal dat alleen maar versterken.
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh. Ik had van cocaine hoge verwachtingen. Misschien klopt dat niet helemaal.
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
Eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
wiet gaat prima, hash word ik enorm paranoia vanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan, ik reageer al extreem op het roken van joint. Dat telt ook mee, maakt het allemaal niet aantrekkelijker.
Wel de aanloop daar naar toe. Dat weet je ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.
Nog steeds gestopt met wiet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Van cocainequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor het krijgen van psychoses moet je stimulerende middelen gewoon ontwijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Cocaine is veilig voor een keertje?quote:
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.quote:
Wat nog niet is, kan nog komen, Loka. En ik ben ervan overtuigd dat hij het nodig heeft. Genoeg mensen hier n dit topic die geen makkelijk leven hebben, maar ze kunnen het tenminste nog leven en leiden. Hij leeft niet maar wordt geleefd en lijdt alleen maar. En voornamelijk vanwege zijn eigen instelling.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.
Jammer weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
fuck it, stewardessen gaan ook weg, vlucht om 6 uur, ik ga gewoon braaf naar huis
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant_psychosis
Ouwe hosselbaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
ow, nou heb ik opeens een date op dinsdag, dan vliegt ze op dusseldorf![]()
kut zeg, alleen de de kroeg in
Goed bezig. En laten liggen nu hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine is veilig voor een keertje?
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
ik deed niets! alleen wat tips gevenquote:
Caffeine staat er ook tussen. Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuws![]()
Teach me great master.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Tot nu toe slechts op haar lichaam....quote:
Merk je het heel goed aan je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
Stomme TTquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
Zware struggles weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
En in de gedachte van de mensen die ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
ok :quote:
Ja, beetje anti climax he?quote:
Oh... Ik ren altijd weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
ga aan de bar zitten, word aangesproken, reageer.
dat was het.
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptiequote:
Ik heb ze niet gezien, mijn gedachten zijn als een wit canvas dat ongeduldig wacht op de eerste streken van een penseel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
En in de gedachte van de mensen die ze gezien hebben.
had ik ook moeten doen. zo mooi is ze nietquote:
Zo moeilijk gaat dat altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
dat was het.
Die komt vast wel weer terug zo hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptie![]()
Ruk TTGauw op naar de volgende!
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder al te veel herhaling of dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk je het heel goed aan je geheugen?
Ik had gehoopt dat dat van mij ook beter zou worden maar het lijkt nog niet erg hard te gaan daarmee.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug zo hoor.
Ja, maar dat is nep, kom ik net achterquote:
Heeft dat ook invloed op je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
... ohquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
Al gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wil
Lees boobies als anticlimax en je komt een heel eind. Tenzij je je eigen boobies gaat bewonderen. Dat kan ook.quote:
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.quote:
quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Heb ik weer gemist, de tragediequote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.
Die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht minimaal 1 foto van een palmboom oid.
Wat ik me kan herinneren was het inderdaadquote:
quote:
Je vergat de hashtag #firstplayersproblemsquote:
Waarom niet?quote:
oh jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je vergat de hashtag #firstplayersproblems
Mij kent je ook niet, en dat houden we graag zoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb het ook gemist. Zou ik me nog wel kunnen herinneren als ik voor het eerst gratis borsten had gezien. (pics van mensen die ik niet ken uitgezondert)
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook alquote:
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Groei een baard en kijk moeilijk
Kan ik ook zijn geweest, maar nog steeds hilarischquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook al
Was het niet eng?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
dat was het.
Oh, dan was jij dat geloof ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan ik ook zijn geweest, maar nog steeds hilarisch
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook al
Oh, die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest gisteren al een beetje gniffelen om deze.
Ah, ook bijzonder als je twee 21 jarige meisjes je hotelkamer in krijgt, was niet eens cocaine of chloroform voor nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.
Geeft niet hoorquote:
kut voor je! wij hebben een zwaar leven, maar iemand moet het doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.
Sorry, maar 20 gaat me toch echt te verquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kut voor je! wij hebben een zwaar leven, maar iemand moet het doen
CAPSLOCKWAARDIG ENG WANT VROUW EN ZOquote:
Freaks heb je altijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan best.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lijkt me logischquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar 20 gaat me toch echt te ver
Lang geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
20, wat een prachtige leeftijd eigenlijk
20 jaar... 20 JAAR! She asked me to be her daddy while I could have been her daddyquote:
Meh.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
20, wat een prachtige leeftijd eigenlijk
quote:
Ik meestal ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word altijd nog 18/19 geschat![]()
Ja ik heb dat. Tijdje terug moest ik met ouders mee op vakantie. En toen was er een mexicaans meisje(wel de looks van een europeaan) die de hele tijd aan me hing. Ik vond dat best eng. Toen daarna bleek dat ze 16 was, toen maakte ik nog de opmerking dat "Het" legaal was voor mij in mexico maar dat het hier minimaal 18 was, omdat ik niets beter wist te zeggen. Toen was het nog enger ik deed gewoon maar wat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CAPSLOCKWAARDIG ENG WANT VROUW EN ZO
Voor jou misschien prima, maar ik zou het niet meer willen zijnquote:
Ik word de laatste tijd bijna altijd op 24 geschat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word gewoon op mijn eigen leeftijd geschat meestal. Maar ik ben dan ook nog kei-jong.
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheenquote:
EYquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptie![]()
Ruk TTGauw op naar de volgende!
Is dat gelijk het verschil tussen wel en geen pak? Of is dat random?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Bij mij zitten ze er altijd minimaal 5 jaar naast, of te jong, of te oud
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Bij mij zitten ze er altijd minimaal 5 jaar naast, of te jong, of te oud
Compliment tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jong
Zal die boobs eens bij je in je gezicht drukkenquote:
* Yvie_lu is wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jong
Het begint irritant te worden. Ik wil gewoon wijn en sigaretten kunnen kopen zonder dat gezeikquote:
Dudequote:
KOM DANquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal die boobs eens bij je in je gezicht drukken
Why not?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor jou misschien prima, maar ik zou het niet meer willen zijn
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begint irritant te worden. Ik wil gewoon wijn en sigaretten kunnen kopen zonder dat gezeik
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, die oksel en elleboog. Dikke mensen zijn best intrigerend om naar te kijken.
Ben je een fatty dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheen
In Amerika? Vind ik al minder gekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Wajooooooooquote:
Kostuum of niet, gescoren of niet, of gewoon onoplettend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat gelijk het verschil tussen wel en geen pak? Of is dat random?
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheen
Huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why not?Ik vind 't wel oké, al hang je overal tussenin. Geen tiener maar nog steeds jong. idk. 25-35 lijkt me leuk(er), richting huisje boompje beestje.
Dat is wel het doel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:
[ afbeelding ]
WAJOOOOOquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
You kidding me, right?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijken
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amerika? Vind ik al minder gek
quote:
Had het vooral over die domme doosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
Die student, precies, zit op m'n opleiding en is 30.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huisje boompje beestjeBuh.
Liever een beetje poen en weten hoe ik in het leven sta dan een studentje die denkt alles te weten en altijd blut was.
Maybe I already didquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het vooral over die domme doos
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Dit is té?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook nog wat holsters erbij en ik zou je doen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.
Ik ga zo weer even snijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Friday night, so rock out with your cock out, dude!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Wat een compliment ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!
Yeah baby, shake that bootyquote:
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?quote:
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goh, een aantrekkelijke vrouw als jij krijgt een compliment, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Ga je snijden dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Dat is voor jou een vraag en voor anderen een weet :$ :$ :$quote:
quote:
I amquote:
My cock has a day offquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Friday night, so rock out with your cock out, dude!
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wie het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?
Oh, dan heb je nog niks gezienquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
Echt. Dudequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.
En niet eens een keuken krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
Teasequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor anderen een weet :$ :$ :$
Oh ja, tis weekend he? Alle belmiepjes weg. Bummerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er een verband zijn tussen die 2....
Heb je geile Pink nou al gezien?quote:
Doe het niet meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ik naar One Direction luister? Ja ik denk het wel.
Alsof dat ooit nog iets oplevertquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, tis weekend he? Alle belmiepjes weg. Bummer
De lat is hoog gelegd zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou precies daarom ja... echt super beledigend
Ohwjeej... nja nog weinig bewijs gevonden van dat ik er nu wel 1 heb eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
One moment of perfect happiness and Yvie will lose her soul
Ik heb het nummer al geskipt. Kan de pijn niet verdragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe het niet meisjeEr is nog zo veel meer om voor te leven dan Zeen.
Hun muziek doet inderdaad pijn aan je oren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het nummer al geskipt. Kan de pijn niet verdragen.
Oh dan oefen ik nog wel even verder op hoeren. IK weet niet of ik haar dan aankan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef Dqod het volgende:
Sowieso doe je Yvie niet, met Yvie bedrijf je de tedere kunst van de liefde :$
Oud nieuws. Die heb ik al eerder gezien (in dit topicquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er een verband zijn tussen die 2....
Ja. Almost came, just by watching itquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je geile Pink nou al gezien?
Hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwjeej... nja nog weinig bewijs gevonden van dat ik er nu wel 1 heb eigenlijk
"Vermoeiend" just doesn't cut itquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh dan oefen ik nog wel even verder op hoeren. IK weet niet of ik haar dan aankan.
[..]
Oud nieuws. Die heb ik al eerder gezien (in dit topic)
Ik ben totaal geen fan van hun, maar ik moet zeggen dat sommige nummers wel catchy zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Hun muziek doet inderdaad pijn aan je oren.
Dat heb ik bij Katy Perry nou. Irriteert me. Plus ze heeft een goed stel borsten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van hun, maar ik moet zeggen dat sommige nummers wel catchy zijn.
Met een bezem op de muur bonken is het protocol dan toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Godver, mijn buren zijn heel erg luid aan het neuken.
ZIjn ze lekker?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Dit is niet het Leiden van Soldaat van Oranje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een bezem op de muur bonken is het protocol dan toch?
Mwah. Zij is vooral erg goed in het imiteren van een kat die in brand staat.quote:
I know rightquote:
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Katy Perry nou. Irriteert me. Plus ze heeft een goed stel borsten.
Was Nicki Minaj nog wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, tijd voor lunch, tot later liefjes
Tijd voor een l.... wijntje :$quote:
Gezien de afstand, ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
Srsly. Wie de neuk pikt mijn internet
Lunch-ze, hosti
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Mijn haar nog lang nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor een l.... wijntje :$
en mijn haar is bijna droog. BIJNA
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressivequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressive.
That would be just wrongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
Gelukkigquote:
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$quote:
Voor haar, jou of de neukende buren?quote:
Rustig aan met wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Ja, nog ff, en over een jaar heb je het niet gedaan en baal je ervan.quote:
Weer 3x dqod op de cam.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Met zitten en dom uutkiek'n :$quote:
Already did that. People diedquote:
Dat soort taferelen, jaquote:
De één zn dood is de ander zn brood, is het gezegde toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |