ik dus alleen soms een cafeïnepil, als ik wat duf benquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks van dat allesGeen energy drankjes, geen coke, geen pep, geen caffeine pillen.
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben een maandje of 4 geleden gestopt met zooi, geen suiker, geen fris, geen koffie, geen coke. Bevalt me eigenlijk prima.
Doordat regeneratie van lichaamscellen niet eeuwig doorgaat. Of denk je dat we allemaal Wolverine of Deadpool zijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?
space oddity?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker duf op de bank zitten en David Bowie luisteren,
Echt? Is dat een vraag die je stelt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
En toch zijn oudjes minder vitaal, en gaan zelfs dood op een moment. Hoe hard ze ook proberen te bewegen en gezond te eten. Hoe verklaar je dat dan?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan, ik reageer al extreem op het roken van joint. Dat telt ook mee, maakt het allemaal niet aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik dus alleen soms een cafeïnepil, als ik wat duf ben
Bowiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker duf op de bank zitten en David Bowie luisteren,
Ja oke. Je hebt gelijk. Gezond eten en lichaamsbeweging is heel belangrijk. Maar dan nog kan iemand een rotlichaam hebben wat vaak moe is enzo en vage klachten heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doordat regeneratie van lichaamscellen niet eeuwig doorgaat. Of denk je dat we allemaal Wolverine of Deadpool zijn?
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt? Is dat een vraag die je stelt?
Nee, The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars.quote:
En het gebruik van drugs zoals coke en andere meuk zal dat alleen maar versterken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja oke. Je hebt gelijk. Gezond eten en lichaamsbeweging is heel belangrijk. Maar dan nog kan iemand een rotlichaam hebben wat vaak moe is enzo en vage klachten heeft.
Het is geen rethorische vraag. Het heeft niks van doen met het gebruik van drugs.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.
Oh. Ik had van cocaine hoge verwachtingen. Misschien klopt dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het gebruik van drugs zoals coke en andere meuk zal dat alleen maar versterken.
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh. Ik had van cocaine hoge verwachtingen. Misschien klopt dat niet helemaal.
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
Eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
wiet gaat prima, hash word ik enorm paranoia vanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan, ik reageer al extreem op het roken van joint. Dat telt ook mee, maakt het allemaal niet aantrekkelijker.
Wel de aanloop daar naar toe. Dat weet je ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.
Nog steeds gestopt met wiet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Van cocainequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor het krijgen van psychoses moet je stimulerende middelen gewoon ontwijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Cocaine is veilig voor een keertje?quote:
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.quote:
Wat nog niet is, kan nog komen, Loka. En ik ben ervan overtuigd dat hij het nodig heeft. Genoeg mensen hier n dit topic die geen makkelijk leven hebben, maar ze kunnen het tenminste nog leven en leiden. Hij leeft niet maar wordt geleefd en lijdt alleen maar. En voornamelijk vanwege zijn eigen instelling.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.
Jammer weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
fuck it, stewardessen gaan ook weg, vlucht om 6 uur, ik ga gewoon braaf naar huis
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant_psychosis
Ouwe hosselbaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
ow, nou heb ik opeens een date op dinsdag, dan vliegt ze op dusseldorf![]()
kut zeg, alleen de de kroeg in
Goed bezig. En laten liggen nu hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine is veilig voor een keertje?
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
ik deed niets! alleen wat tips gevenquote:
Caffeine staat er ook tussen. Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuws![]()
Teach me great master.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Tot nu toe slechts op haar lichaam....quote:
Merk je het heel goed aan je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
Stomme TTquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
Zware struggles weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
En in de gedachte van de mensen die ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
ok :quote:
Ja, beetje anti climax he?quote:
Oh... Ik ren altijd weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
ga aan de bar zitten, word aangesproken, reageer.
dat was het.
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptiequote:
Ik heb ze niet gezien, mijn gedachten zijn als een wit canvas dat ongeduldig wacht op de eerste streken van een penseel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
En in de gedachte van de mensen die ze gezien hebben.
had ik ook moeten doen. zo mooi is ze nietquote:
Zo moeilijk gaat dat altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
ga aan de bar zitten, word aangesproken, reageer.
dat was het.
Die komt vast wel weer terug zo hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptie![]()
Ruk TTGauw op naar de volgende!
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder al te veel herhaling of dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk je het heel goed aan je geheugen?
Ik had gehoopt dat dat van mij ook beter zou worden maar het lijkt nog niet erg hard te gaan daarmee.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug zo hoor.
Ja, maar dat is nep, kom ik net achterquote:
Heeft dat ook invloed op je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
... ohquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
Al gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wil
Lees boobies als anticlimax en je komt een heel eind. Tenzij je je eigen boobies gaat bewonderen. Dat kan ook.quote:
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.quote:
quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Heb ik weer gemist, de tragediequote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.
Die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht minimaal 1 foto van een palmboom oid.
Wat ik me kan herinneren was het inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |