Die komt vast wel weer terug zo hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptie![]()
Ruk TTGauw op naar de volgende!
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder al te veel herhaling of dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk je het heel goed aan je geheugen?
Ik had gehoopt dat dat van mij ook beter zou worden maar het lijkt nog niet erg hard te gaan daarmee.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug zo hoor.
Ja, maar dat is nep, kom ik net achterquote:
Heeft dat ook invloed op je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik merk het dat ik meer kan onthouden, en dat leren sneller gaat zonder dat ik het alweer snel vergeet. Maar ik had dan wel een extreem laag vitamine d niveau, en ben snel weer naar helemaal normaal gegaan door heel veel supplementen innemen.
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
... ohquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nep, kom ik net achter
Al gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jonguh, post je je eigen boobies dan als je zonodig boobies wil
Lees boobies als anticlimax en je komt een heel eind. Tenzij je je eigen boobies gaat bewonderen. Dat kan ook.quote:
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.quote:
quote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Heb ik weer gemist, de tragediequote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik jou nog een uitgebreid reisverslag te goed heb.
Die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht minimaal 1 foto van een palmboom oid.
Wat ik me kan herinneren was het inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |