Ritalin werkt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cocaine is geen dieet tip, believe me
Kun je beter pep nemen. Werkt veel langer doorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ook
They're so cute and fluffyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij vrienden. Die kat komt echt nooit bij hun, en als ik er ben zit dat beest bij mij op schot te knuffelen en te spinnen en op zijn ruggetje uithalen van mijn handen
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ook
Beetje last van kriebelhoest en je kreeg al hero van de apotheker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?En vroeger werd ook heroine verstrekt tegen migraine btw. Times change, most people learn. Some don't.
Most never doquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam Coca Cola vandaan komt?En vroeger werd ook heroine verstrekt tegen migraine btw. Times change, most people learn. Some don't.
Dat moet wel, want coca planten overleven niet in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerd
Nee, wordt gewoon weer vervangen door bijv Ritalin e.d, waar de pharmaceutische bedrijven veel meer baat bij hebben. Winstoogmerk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja meestal, Paraguay,Colombia die kant opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerd
Snuif je badzout zekerquote:
Dat klopt. Klimaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet wel, want coca planten overleven niet in Nederland.
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.quote:
Best wel he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:55 schreef HeatWave het volgende:
junkieshier kan ik wel aan betere coke komen, maar dat spul is overrared.
Dat ook natuurlijk. Krijg je ook minder hartkloppingen van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben wat niet wil meewerken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt? Een gezonde levenstijl en voldoende lichaamsbeweging.
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben.
het werkt te kort, de cafeïnepillen van de Tuinen werken veel beter en gedoseerder. ik hoef geen enorme rush, ik wil gewoon langer door kunnenquote:
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And that, my sociably handicapped friend, is scientifically proved bullshit.
Ik gebruik helemaal niks van dat allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werkt te kort, de cafeïnepillen van de Tuinen werken veel beter en gedoseerder. ik hoef geen enorme rush, ik wil gewoon langer door kunnen
Ja nee om die redenen gebruiken. Dan kom je er welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich al lekker voelen en geen moeilijk stom lichaam hebben wat niet wil meewerken.
Ben een maandje of 4 geleden gestopt met zooi, geen suiker, geen fris, geen koffie, geen coke. Bevalt me eigenlijk prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks van dat allesGeen energy drankjes, geen coke, geen pep, geen caffeine pillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |