Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n exquote:
Nice ! Als ik zelf afbak pizza haal, koop ik Casa di Mama, laat deze ontdooien op de bakplaats, doe er zelf nog wat geraspte kaas op en vers gepeste knoflook en dan lekker afbakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n ex![]()
Mocht even gebruik maken van haar oventje, want ik heb er nog steeds geen
*paaseitjes geeftquote:
Ik haal altijd pizza, 3 minuutjes lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kon EIN-DE-LIJK weer eens. Een vrijdagavondpizza, om het weekend goed te beginnen. Dankzij m'n ex![]()
Mocht even gebruik maken van haar oventje, want ik heb er nog steeds geen
*Cocaine geeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vooral gewoon moe.Dan denk ik altijd dat ik honger heb, maar eigenlijk moet ik gewoon mijn bed in kruipen.
Ristorante. Altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Als ik zelf afbak pizza haal, koop ik Casa di Mama, laat deze ontdooien op de bakplaats, doe er zelf nog wat geraspte kaas op en vers gepeste knoflook en dan lekker afbakken![]()
Wil ik ook wel, maar elke week pizza afhalen wordt een beetje te duur voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haal altijd pizza, 3 minuutjes lopen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vooral gewoon moe.Dan denk ik altijd dat ik honger heb, maar eigenlijk moet ik gewoon mijn bed in kruipen.
Ach, als je toch al een keuken weggeeft, geef dan idd ook maar ff een paar gram coke weg. Is al duur genoeg :$quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ristorante. Altijd
Ik ben haar heel dankbaarEn als dank logeert haar kat bij me
[..]
Wil ik ook wel, maar elke week pizza afhalen wordt een beetje te duur voor mij
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn collega doet het weekend dat zijn zoon er is, vrijdagavond M&M avond.Onbeperkt M&M's als diner.
Had ik ook maar zo'n vader.
Je mag snaaien na je abs oefeningen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb echt van die snaaitrek vanavond.
Ohja, dat zou ik ook nog gaan doen. :$quote:
Mijn kad vindt het wel leuk geloof ik. Net een playdate :$ :$quote:
Cocaine schijnt geweldig te zijn . Een pepmiddel wat vroeger werd gebruikt om dagen lang door kunnen gaan als soldaat in oorlogen. Dan werkt het voor jou vast ook wonders. Ik overweeg het ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cocaine dieet zou geen slecht idee zijn.
(Ik schreef dieet eerst als diner.)
Cocaine is geen dieet tip, believe mequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cocaine dieet zou geen slecht idee zijn.
(Ik schreef dieet eerst als diner.)
Ik kan wel aan hele goeie komen als ik dat wil. Wordt natuurlijk wel allemaal geimporteerdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe zuiver is de coke doorgaans dan hier in dit kikkerlandje,
Nog geen 50% doorgaans.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe zuiver is de coke doorgaans dan hier in dit kikkerlandje,
Dat heb ik bij vrienden. Die kat komt echt nooit bij hun, en als ik er ben zit dat beest bij mij op schoot te knuffelen en te spinnen en op zijn ruggetje uithalen van mijn handenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn kad vindt het wel leuk geloof ik. Net een playdate :$ :$
In b4 "HAHAHA KATTENVROUWTJE"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |