Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh. Ik had van cocaine hoge verwachtingen. Misschien klopt dat niet helemaal.
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
Eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eindelijk onder fatsoenlijk toezicht wordt gesteld....
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet dat soort dingen gaan proberen, straks krijg je weer een psychose.
wiet gaat prima, hash word ik enorm paranoia vanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet tegen kan, ik reageer al extreem op het roken van joint. Dat telt ook mee, maakt het allemaal niet aantrekkelijker.
Wel de aanloop daar naar toe. Dat weet je ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Een retorische vraag. Dat nog meer gezond eten en bewegen niet de oplossing is voor alles.
Nog steeds gestopt met wiet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Van cocainequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor het krijgen van psychoses moet je stimulerende middelen gewoon ontwijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor denk het niet. Dat was omdat ik veel cannabis combineerde met onregelmatig citalopram. Maar ik zal het niet te vaak doen. Ik wil het wel nog een keer doen.
Cocaine is veilig voor een keertje?quote:
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.quote:
Wat nog niet is, kan nog komen, Loka. En ik ben ervan overtuigd dat hij het nodig heeft. Genoeg mensen hier n dit topic die geen makkelijk leven hebben, maar ze kunnen het tenminste nog leven en leiden. Hij leeft niet maar wordt geleefd en lijdt alleen maar. En voornamelijk vanwege zijn eigen instelling.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is eerder toch ook niet gebeurd.
Jammer weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
fuck it, stewardessen gaan ook weg, vlucht om 6 uur, ik ga gewoon braaf naar huis
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant_psychosis
Ouwe hosselbaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
ow, nou heb ik opeens een date op dinsdag, dan vliegt ze op dusseldorf![]()
kut zeg, alleen de de kroeg in
Goed bezig. En laten liggen nu hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Cocaine is veilig voor een keertje?
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
ik deed niets! alleen wat tips gevenquote:
Caffeine staat er ook tussen. Ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tering, ze verzinnen elke keer weer iets nieuws![]()
Teach me great master.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Tot nu toe slechts op haar lichaam....quote:
Merk je het heel goed aan je geheugen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja, en dat icm normaal vitamine d niveau heeft me een stuk scherper gemaakt en minder vergeetachtig.
Stomme TTquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
Zware struggles weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
En in de gedachte van de mensen die ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe slechts op haar lichaam....
ok :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |