Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook nog wat holsters erbij en ik zou je doen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.
Ik ga zo weer even snijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Friday night, so rock out with your cock out, dude!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Wat een compliment ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!
Yeah baby, shake that bootyquote:
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?quote:
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goh, een aantrekkelijke vrouw als jij krijgt een compliment, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Ga je snijden dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Dat is voor jou een vraag en voor anderen een weet :$ :$ :$quote:
quote:
I amquote:
My cock has a day offquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Friday night, so rock out with your cock out, dude!
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wie het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?
Oh, dan heb je nog niks gezienquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
Echt. Dudequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.
En niet eens een keuken krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |