quote:
Je vergat de hashtag #firstplayersproblemsquote:
Waarom niet?quote:
oh jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je vergat de hashtag #firstplayersproblems
Mij kent je ook niet, en dat houden we graag zoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb het ook gemist. Zou ik me nog wel kunnen herinneren als ik voor het eerst gratis borsten had gezien. (pics van mensen die ik niet ken uitgezondert)
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook alquote:
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Groei een baard en kijk moeilijk
Kan ik ook zijn geweest, maar nog steeds hilarischquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook al
Was het niet eng?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
ga aan de bar zitten, word aangesproken, reageer.
dat was het.
Oh, dan was jij dat geloof ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan ik ook zijn geweest, maar nog steeds hilarisch
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die postte Barb (volgens mij?) laatst ook al
Oh, die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest gisteren al een beetje gniffelen om deze.
Ah, ook bijzonder als je twee 21 jarige meisjes je hotelkamer in krijgt, was niet eens cocaine of chloroform voor nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.
Geeft niet hoorquote:
kut voor je! wij hebben een zwaar leven, maar iemand moet het doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard atm en kijk moeilijk. I werd deze week uitgevraagd door een meid van 20. So, doesn't help.
Sorry, maar 20 gaat me toch echt te verquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kut voor je! wij hebben een zwaar leven, maar iemand moet het doen
CAPSLOCKWAARDIG ENG WANT VROUW EN ZOquote:
Freaks heb je altijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan best.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lijkt me logischquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar 20 gaat me toch echt te ver
Lang geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
20, wat een prachtige leeftijd eigenlijk
20 jaar... 20 JAAR! She asked me to be her daddy while I could have been her daddyquote:
Meh.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
20, wat een prachtige leeftijd eigenlijk
quote:
Ik meestal ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word altijd nog 18/19 geschat![]()
Ja ik heb dat. Tijdje terug moest ik met ouders mee op vakantie. En toen was er een mexicaans meisje(wel de looks van een europeaan) die de hele tijd aan me hing. Ik vond dat best eng. Toen daarna bleek dat ze 16 was, toen maakte ik nog de opmerking dat "Het" legaal was voor mij in mexico maar dat het hier minimaal 18 was, omdat ik niets beter wist te zeggen. Toen was het nog enger ik deed gewoon maar wat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CAPSLOCKWAARDIG ENG WANT VROUW EN ZO
Voor jou misschien prima, maar ik zou het niet meer willen zijnquote:
Ik word de laatste tijd bijna altijd op 24 geschat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word gewoon op mijn eigen leeftijd geschat meestal. Maar ik ben dan ook nog kei-jong.
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheenquote:
EYquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqod is er zelf niet eens. Nog meer deceptie![]()
Ruk TTGauw op naar de volgende!
Is dat gelijk het verschil tussen wel en geen pak? Of is dat random?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Bij mij zitten ze er altijd minimaal 5 jaar naast, of te jong, of te oud
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Bij mij zitten ze er altijd minimaal 5 jaar naast, of te jong, of te oud
Compliment tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jong
Zal die boobs eens bij je in je gezicht drukkenquote:
* Yvie_lu is wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij dus altijd minimaal 5 jaar te jong
Het begint irritant te worden. Ik wil gewoon wijn en sigaretten kunnen kopen zonder dat gezeikquote:
Dudequote:
KOM DANquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal die boobs eens bij je in je gezicht drukken
Why not?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor jou misschien prima, maar ik zou het niet meer willen zijn
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begint irritant te worden. Ik wil gewoon wijn en sigaretten kunnen kopen zonder dat gezeik
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, die oksel en elleboog. Dikke mensen zijn best intrigerend om naar te kijken.
Ben je een fatty dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheen
In Amerika? Vind ik al minder gekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Wajooooooooquote:
Kostuum of niet, gescoren of niet, of gewoon onoplettend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat gelijk het verschil tussen wel en geen pak? Of is dat random?
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheen
Huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why not?Ik vind 't wel oké, al hang je overal tussenin. Geen tiener maar nog steeds jong. idk. 25-35 lijkt me leuk(er), richting huisje boompje beestje.
Dat is wel het doel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:
[ afbeelding ]
WAJOOOOOquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
You kidding me, right?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijken
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amerika? Vind ik al minder gek
quote:
Had het vooral over die domme doosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
Die student, precies, zit op m'n opleiding en is 30.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huisje boompje beestjeBuh.
Liever een beetje poen en weten hoe ik in het leven sta dan een studentje die denkt alles te weten en altijd blut was.
Maybe I already didquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het vooral over die domme doos
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Dit is té?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |