In Amerika? Vind ik al minder gekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Wajooooooooquote:
Kostuum of niet, gescoren of niet, of gewoon onoplettend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat gelijk het verschil tussen wel en geen pak? Of is dat random?
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
KANEEL! Dat is mijn paintball-outfit ja. Okay niet heel charmant mja who cares, er ging toch nog een overall overheen
Huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why not?Ik vind 't wel oké, al hang je overal tussenin. Geen tiener maar nog steeds jong. idk. 25-35 lijkt me leuk(er), richting huisje boompje beestje.
Dat is wel het doel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat guns erbij en je lijkt op de echte:
[ afbeelding ]
WAJOOOOOquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
You kidding me, right?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel ruk. Werd me gisteren ook nog om een ID gevraagd omdat ik een corona wilde. Dom wijf kon niet eens mijn geboortedatum vinden op mijn paspoort
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijken
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amerika? Vind ik al minder gek
quote:
Had het vooral over die domme doosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
Die student, precies, zit op m'n opleiding en is 30.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huisje boompje beestjeBuh.
Liever een beetje poen en weten hoe ik in het leven sta dan een studentje die denkt alles te weten en altijd blut was.
Maybe I already didquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het vooral over die domme doos
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Dit is té?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |