Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dikker worden zodat je me kunt bekijken
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amerika? Vind ik al minder gek
quote:
Had het vooral over die domme doosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat hastikke groot Date of birth in, en ik zie er echt niet uit alsof ik door kan gaan voor iemand van in de twintig.
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wajoooooooo
*Blouse open doet.
BAM jongeIn yo face
![]()
Die student, precies, zit op m'n opleiding en is 30.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huisje boompje beestjeBuh.
Liever een beetje poen en weten hoe ik in het leven sta dan een studentje die denkt alles te weten en altijd blut was.
Maybe I already didquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Top. Maak dit naamtopic eens even echt naamwaardig.
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het vooral over die domme doos
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Dit is té?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel minder sexy vinden, dat zou ons kuise leven makkelijker maken.
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook nog wat holsters erbij en ik zou je doen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.
Ik ga zo weer even snijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Friday night, so rock out with your cock out, dude!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Wat een compliment ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!
Yeah baby, shake that bootyquote:
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?quote:
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goh, een aantrekkelijke vrouw als jij krijgt een compliment, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Ga je snijden dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |