Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook nog wat holsters erbij en ik zou je doen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste zijn hier best aardig, haar mocht ik per direct niet, ze was ook veel te lekker, klopte iets niet aan.
Ik ga zo weer even snijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Friday night, so rock out with your cock out, dude!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, thuis om 20:47 op vrijdag.
Entertain me bisjes.
Wat een compliment ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt, pardon? Je zou mij doen? Oh joy, wat f*cking gul van je zeg!
Yeah baby, shake that bootyquote:
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?quote:
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goh, een aantrekkelijke vrouw als jij krijgt een compliment, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Ga je snijden dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
M'n umlaut O doet het niet.
Zayn gaat wel een gemis worden hoor.
Dat is voor jou een vraag en voor anderen een weet :$ :$ :$quote:
quote:
I amquote:
My cock has a day offquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Friday night, so rock out with your cock out, dude!
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wie het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Drugsgebruik las ik nu. Toch beter voor die jongen dan. Dat gun je hem toch als fan? De beste zorg?
Oh, dan heb je nog niks gezienquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
Echt. Dudequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Pardon. Waar zijn mijn manieren. Ik zal me natuurlijk eerst even voorstellen. Ik ben pluff 28, en alleen nog maar seks met prostituees gehad.
En niet eens een keuken krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel het ergste is wat tegen mij gezegd is op Fok! tot nu toe
Teasequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor anderen een weet :$ :$ :$
Oh ja, tis weekend he? Alle belmiepjes weg. Bummerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er een verband zijn tussen die 2....
Heb je geile Pink nou al gezien?quote:
Doe het niet meisjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ik naar One Direction luister? Ja ik denk het wel.
Alsof dat ooit nog iets oplevertquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, tis weekend he? Alle belmiepjes weg. Bummer
De lat is hoog gelegd zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou precies daarom ja... echt super beledigend
Ohwjeej... nja nog weinig bewijs gevonden van dat ik er nu wel 1 heb eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
One moment of perfect happiness and Yvie will lose her soul
Ik heb het nummer al geskipt. Kan de pijn niet verdragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe het niet meisjeEr is nog zo veel meer om voor te leven dan Zeen.
Hun muziek doet inderdaad pijn aan je oren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het nummer al geskipt. Kan de pijn niet verdragen.
Oh dan oefen ik nog wel even verder op hoeren. IK weet niet of ik haar dan aankan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:51 schreef Dqod het volgende:
Sowieso doe je Yvie niet, met Yvie bedrijf je de tedere kunst van de liefde :$
Oud nieuws. Die heb ik al eerder gezien (in dit topicquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er een verband zijn tussen die 2....
Ja. Almost came, just by watching itquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je geile Pink nou al gezien?
Hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwjeej... nja nog weinig bewijs gevonden van dat ik er nu wel 1 heb eigenlijk
"Vermoeiend" just doesn't cut itquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh dan oefen ik nog wel even verder op hoeren. IK weet niet of ik haar dan aankan.
[..]
Oud nieuws. Die heb ik al eerder gezien (in dit topic)
Ik ben totaal geen fan van hun, maar ik moet zeggen dat sommige nummers wel catchy zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Hun muziek doet inderdaad pijn aan je oren.
Dat heb ik bij Katy Perry nou. Irriteert me. Plus ze heeft een goed stel borsten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van hun, maar ik moet zeggen dat sommige nummers wel catchy zijn.
Met een bezem op de muur bonken is het protocol dan toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Godver, mijn buren zijn heel erg luid aan het neuken.
ZIjn ze lekker?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Dit is niet het Leiden van Soldaat van Oranje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een bezem op de muur bonken is het protocol dan toch?
Mwah. Zij is vooral erg goed in het imiteren van een kat die in brand staat.quote:
I know rightquote:
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Katy Perry nou. Irriteert me. Plus ze heeft een goed stel borsten.
Was Nicki Minaj nog wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, tijd voor lunch, tot later liefjes
Tijd voor een l.... wijntje :$quote:
Gezien de afstand, ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
Srsly. Wie de neuk pikt mijn internet
Lunch-ze, hosti
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Mijn haar nog lang nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor een l.... wijntje :$
en mijn haar is bijna droog. BIJNA
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressivequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressive.
That would be just wrongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
Gelukkigquote:
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$quote:
Voor haar, jou of de neukende buren?quote:
Rustig aan met wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Ja, nog ff, en over een jaar heb je het niet gedaan en baal je ervan.quote:
Weer 3x dqod op de cam.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Met zitten en dom uutkiek'n :$quote:
Already did that. People diedquote:
Dat soort taferelen, jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |