I know rightquote:
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Godver, mijn buren zijn heel erg luid aan het neuken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Katy Perry nou. Irriteert me. Plus ze heeft een goed stel borsten.
Was Nicki Minaj nog wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, tijd voor lunch, tot later liefjes
Tijd voor een l.... wijntje :$quote:
Gezien de afstand, ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
Srsly. Wie de neuk pikt mijn internet
Lunch-ze, hosti
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Godver, mijn buren zijn heel erg luid aan het neuken.
Mijn haar nog lang nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor een l.... wijntje :$
en mijn haar is bijna droog. BIJNA
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressivequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn buren ook wel eens zo over mij denken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de aandoenlijke brief van mijn buren niet meer, die was zo schattig en toch zo passive agressive.
That would be just wrongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je nou maar die 20-jarige gehad om ze eens flink terug te pakken
Gelukkigquote:
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$quote:
Voor haar, jou of de neukende buren?quote:
Rustig aan met wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Ja, nog ff, en over een jaar heb je het niet gedaan en baal je ervan.quote:
Weer 3x dqod op de cam.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig
Het is stom, want als dat straks tijdens TC gebeurt, pleurt ie weer de hele tijd weg
[..]
Ohhhhh, dan doe ik rustig aan :$
Met zitten en dom uutkiek'n :$quote:
Already did that. People diedquote:
Dat soort taferelen, jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |