Ik was het al lang vergeten. Maar ik kan me ook herinneren dat 'iemand' dat riep.quote:
Zal Chufi wel geweest zijn dan, maar dat snap ik dan wel weer, die bedoeld meestal gewoon, zand erover, jammer dan en weer verder.... maar blijkbaar kan King dat niet...quote:
Juistquote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal Chufi wel geweest zijn dan, maar dat snap ik dan wel weer, die bedoeld meestal gewoon, zand erover, jammer dan en weer verder.... maar blijkbaar kan King dat niet...
ik hoop niet dat ik dat was? en anders bedoelde ik bovenstaande...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was het al lang vergeten. Maar ik kan me ook herinneren dat 'iemand' dat riep.![]()
da's waarquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar is niets nieuws aan toch? Wisten we al langer
klopt ...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer dat Fann 'This Mortal Coil' niet luistert, maar ik denk ook niet dat het haar muzieksmaak is.
Jij bent meer van de gangbare evergreens.....quote:
Meestal waait het over iddquote:Op maandag 23 maart 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
er was een briesje.... niet noemenswaardig
Hier windstil, matig zonnetje en 14 °C.quote:
Ben zelfs bang dat je ze niet kent en er nog nooit van gehoord hebt.quote:
klopt ook...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zelfs bang dat je ze niet kent en er nog nooit van gehoord hebt.
Nee hoor, je mist die verschrikkelijke stem nogquote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier windstil, matig zonnetje en 14 °C.
Goddomme, ik lijk Piet Paulusmawel
Die is erg...als ik zo een stem had zou ik mezelf verhangen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, je mist die verschrikkelijke stem nog
Ik zou iig niet presentator wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is erg...als ik zo een stem had zou ik mezelf verhangen.
Nee zegt me niks, het is dat je muziek zegt anders dacht ik dat je het over een film hadquote:Op maandag 23 maart 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, drakin, zegt This Mortal Coil jou iets? Lijkt me nog wel geschikt voor iemand met jouw muzieksmaak...
dank jequote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de RLS hadden we een aparte ober Mark van Rinsum die zorgde altijd voor de drankjes,
maar ik doe het maar één keer
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aanquote:Op maandag 23 maart 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, drakin, zegt This Mortal Coil jou iets? Lijkt me nog wel geschikt voor iemand met jouw muzieksmaak...
Dat is een geniaal nr. een cover van Tim Buckley..... Maar Big Star heeft het ook gecovered.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aan![]()
sorry![]()
Wat een zeurstemquote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aan![]()
sorry![]()
oké...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een geniaal nr. een cover van Big Star.....
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk?
Wordt je daar écht high van?
Tuurlijk mag dat, maar die plaatjes staan er alleen maar op om domme toeristen te verleiden.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik toch wel vragen?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van dat soort shit
Nee dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik toch wel vragen?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van dat soort shit
ah... kijk daar heb ik tenminste iets aan... is niks dus...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar die plaatjes staan er alleen maar op om domme toeristen te verleiden.
Autochtonen worden geacht te weten dat je genept wordt met dit soort troep...
Geen idee, ik lust geen thee.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk?
Wordt je daar écht high van?
Hoewel ik aanneem (ja, ik gok het er op....) dat je wel iets weet van drugs...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht het wél vragen van MM en ik kreeg tenminste een nuttig antwoord
Nee dus slaat op, of je er high van wordt, antwoord = nee dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht het wél vragen van MM en ik kreeg tenminste een nuttig antwoord
niet veel.... vroeger wel eens trekjes gehad van een joint, maar niet héél vaak, wel een paar keerquote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik aanneem (ja, ik gok het er op....) dat je wel iets weet van drugs...
Je had ook een flinke 'bong' moeten roken.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
niet veel.... vroeger wel eens trekjes gehad van een joint, maar niet héél vaak, wel een paar keer
goed stoned geweestmaar ik kan zelf geen jointjes draaien.
Ik vond het trouwens best lekker... totdat het een keer fout ging, daarna nooit meer gedaan...
ja dat snapte ik wel hoor...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee dus slaat op, of je er high van wordt, antwoord = nee dus.
en wat is een ''bong''?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had ook een flinke 'bong' moeten roken.
Een 'bong' is een soort waterpijp met een 'klapgat', maar ook dat zegt je weinig.quote:
ah.... ja zegt me wel wat, want je ziet ze vaak voor het raam van koffieshops staan,quote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een 'bong' is een soort waterpijp met een 'klapgat', maar ook dat zegt je weinig.
Idem, ik vind het een beetje een puber dingetje.quote:
Leg even uit wat valse lucht is...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een 'bong' is een soort waterpijp met een 'klapgat', maar ook dat zegt je weinig.
Maar dat was ook in mijn ''jonge jaren''quote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, ik vind het een beetje een puber dingetje.
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ja zegt me wel wat, want je ziet ze vaak voor het raam van koffieshops staan,
maar nooit gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
oh, dan toch maar eens proberen, de kilo's vliegen er op dit moment vanafquote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien maar beter ook, ik ging er altijd van vreten
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]ja, zulke dingen heb ik wel eens gezien, in Amsterdam verkopen ze die volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus....
ook gewoon in souvenirwinkeltjes
Je moet het ding gewoon leegtrekken (rookvrij), daarvoor dient het gat.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg even uit wat valse lucht is...
Ik had het tegen DDM...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat was ook in mijn ''jonge jaren''
Doe maar voorzichtigquote:Op maandag 23 maart 2015 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan toch maar eens proberen, de kilo's vliegen er op dit moment vanaf
Dat zou ik wel even kunnen gebruiken, mag wel wat minder draak op het moment.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan toch maar eens proberen, de kilo's vliegen er op dit moment vanaf
ja weet ik dat je het tegen DDM had, maar ja, maakt het uitquote:Op maandag 23 maart 2015 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het tegen DDM...
Ik heb de laatste jaren wel wat planten in de tuim gehad tegen de muggen (dat werkt perfect!) en de noodzakelijke oogst ligt al een tijdje gedoogd gevacumeerd. Doe er niets mee...
O ja, ik bedoelde de 'klapboem'.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet het ding gewoon leegtrekken (rookvrij), daarvoor dient het gat.
gewoon drama waardoor je nauwelijks een hap door je keel krijgt en hup, paar kilo wegquote:Op maandag 23 maart 2015 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel even kunnen gebruiken, mag wel wat minder draak op het moment.
Liefdesverdriet?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon drama waardoor je nauwelijks een hap door je keel krijgt en hup, paar kilo weg
Nou ja, ik weet ook niet of diegene waar DDM verdrietig om is een kutkerel is natuurlijk,quote:
deur werd behoorlijk dichtgedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
het zal niet veel helpen, is er niks meer te redden?
Heeft het zin om water naar de zee te dragen?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
het zal niet veel helpen, is er niks meer te redden?
door hem?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
deur werd behoorlijk dichtgedaan
oh en nee, een kutkerel is het nietquote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet ook niet of diegene waar DDM verdrietig om is een kutkerel is natuurlijk,
maar tis dus drama begrijp ik...
nee, anders was je vast niet verliefd op hem geworden, ik maakte maar een grapje...quote:Op maandag 23 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh en nee, een kutkerel is het niet
hoeft niet hoor..quote:Op maandag 23 maart 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal me als man maar wijselijk buiten dit vrouwen onderonsje houden.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon drama waardoor je nauwelijks een hap door je keel krijgt en hup, paar kilo weg
O daar ben ik nog niet aan begonnen gelukkigquote:
jij hebt Saskwast voorlopig nog welquote:Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
O daar ben ik nog niet aan begonnen gelukkig
Maaar toch deed hij de deur naar jou dicht. Das toch kutquote:Op maandag 23 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh en nee, een kutkerel is het niet
ja, zwaar k*tquote:Op maandag 23 maart 2015 16:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maaar toch deed hij de deur naar jou dicht. Das toch kut
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.quote:
Nee 100% zeker weet je het nooit, maar op een gegeven moment heb je geen twijfels meerquote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.
Maar ik zou het wel heel fijn vinden als dit nog lekker lang mag duren.
prima instellingquote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar je in een relatie nooit honderd procent zeker van kunt zijn.
Maar ik zou het wel heel fijn vinden als dit nog lekker lang mag duren.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...
serieusquote:
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik hebquote:
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
die heb ik hier ook in de kast staan, hij is lekker zoetquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus![]()
en het is deze....
http://www.pickwick.nl/thee/kruidenthee/ontspanning/
of het helpt weet ik eigenlijk niet, maar hij is wél lekker
Ben je malquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb
Ik vond hem wel toepasselijk, ook vanwege die deur......quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb
Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.
dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet inquote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je maldaar hoef jij vast geen 6 jaar op te wachten....
6 jaar alleen geweest?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet in
o sorryquote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,
is pas iets van de laatste tijd
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.![]()
Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.
Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte ventquote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.
Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?
De mijnese lust écht geen thee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?
zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
6 jaar alleen geweest?
da's best lang ja...
maar ik ben eigenlijk nooit echt alleen geweest dus mij moet je niet rekenen
cup a soupquote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.
Ja, dat lijkt me ook lastig, ik zou waarschijnlijk voor altijd alleen blijven als ik niet al iemand hadquote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.
Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte vent
Ja, en wat als je geen thee lust en toch ziek bent. Gelukkig ben ik zelden of nooit ziek. Dat scheelt.quote:
Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.
Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnen
te maken hebben, ik doe maar eens een aanname ...![]()
Voor mij geldt hetzelfde, al zou ik nu geen sterke drank hoeven![]()
maar soms 's avond zou ik wel een wijntje lusten en dan neem ik tegenwoordig maar een
Holy Soda
Maar we zijn zo nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.
Ja precies, vertel het nou maar gewoonquote:
quote:
generaliserenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er
verder niets over wil zeggen, dat is dan vast weer vrouwelijke intuītie
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er
Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:40 schreef drakin het volgende:
[..]
omdat ik voel dat je er
nee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.
Aan het edittenquote:
Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hooren van doe die maar ook niet... zo lullig ben ik nou ook weer niet.
zo is dat knulquote:Op maandag 23 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.
Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.quote:
vaginamonloog? hmmm ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2015 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.
Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.quote:
mag van mij, ik heb niets gezegd waar ik me voor zou moeten schamen denk ikquote:Op maandag 23 maart 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.
Zorgen ze nou ook al voor een 40 + crisis?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net als in hun handen dus?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.
Niet in de mijne hoorquote:
Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zienquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zien
Maare even Walking dead met zoonlief zien, tot laterquote:
Is ook onhandigquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend hebquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
die instelling ken ik gelukkig niet, dat belonen, ook niet met etenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend heb
Ja haal effe de politiek erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
da's dan weer mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
volgens mij heb ik geen broeken met elastiekquote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.
Zelfs nu 1 aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen broeken met elastiek
Mag je helemaal zelf weten Kingquote:
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.quote:
Voor dit topic zeker? 40+ / Muziek-ketting deel 18quote:Op maandag 23 maart 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.
Levi's Jeans hoort bij Should i stay or should i go van The Clash.
Gulle buren daarquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
daar kun je het druk mee hebben jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
Ja, maar wel leuk om te doen, anders kom je allemaal met iets aan zetten, want trouwfeestquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar kun je het druk mee hebben ja
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel leuk om weer met iedereen een feestje te bouwen
Ja, dat weet ik nog niet precies, ze reizen veel, dus we kunnen het in een mooie envelopquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Maar het wordt geld? Of koop je er nog wat voor?
Ah, feestjes, ik ben er dol op.......quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel leuk om weer met iedereen een feestje te bouwen
zeikwijfquote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, feestjes, ik ben er dol op.......
Wat leuk Fann dat je dit doet, maar is dit wel hun smaak?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
Zoiets.... denk ik dan aan...
http://www.keessmit.nl/mo(...)_tgFK1HqTBoCi5Dw_wcB
Maar ik moet eigenlijk eerst inzamelen en dan bespreken.
Ik weet het nog nietik ga straks nog spijt krijgen dat ik dit op mijn hals
heb gehaald![]()
Neh... komt wel goed...
Nah... wat ik kan inschatten wel een beetje, maar ze moeten het zelf uitzoeken natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat leuk Fann dat je dit doet, maar is dit wel hun smaak?
Jij hoeft ook niet mee Moquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert" (Groucho Marx).
Als jij je maar amuseert, en belangrijker, je zus en zwager.quote:
Gaat vast wel lukken met iedereen bij elkaar, ik weet wel dat een heleboel mensen dat stom vindenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij je maar amuseert, en belangrijker, je zus en zwager.
O ik vond deze wel leuk, kun je ook met lekker veel zitten en is niet zo duur:quote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... wat ik kan inschatten wel een beetje, maar ze moeten het zelf uitzoeken natuurlijk![]()
dat ga ik niet doenmisschien willen ze wel iets heel anders, was maar een voorbeeldje...
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga weer hard proberen om te slapen
Nee ze moet minstens stoelen en een tafel hebben die je ook in de winter buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik vond deze wel leuk, kun je ook met lekker veel zitten en is niet zo duur:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19053932/
truste... sorry was aan het googelenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Vind ik wel mooi/leuk om zoiets aparts te hebben.quote:
Doedel lekker DDMquote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent altijd aan het googelen
Jaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent altijd aan het googelen
maar is niet écht hun smaak...quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi/leuk om zoiets aparts te hebben.
Ook niet genoeg zitplaatsen voor hun denk ik.quote:
Nee ook nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet genoeg zitplaatsen voor hun denk ik.
Misschien dat bankje wat ik daarvoor poste dan
(Ik was eten in de oven zetten)quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja dat lijkt me het beste.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Ze moeten zelf maar gaan kijken..
doei doeiquote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me het beste.
Ik ga uitschakelen voor vandaag, morgen druk dagje
Dus toch gewoon een envelop ....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Ze moeten zelf maar gaan kijken..
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me het beste.
Ik ga uitschakelen voor vandaag, morgen druk dagje
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welquote:
Een envelop is altijd het handigste, je kan nog zoveel moeite doen om iets uit te zoeken, maar je loopt altijd het risico dat je de plank mis slaat. Ze zullen als ze zelf iets kopen heus wel showen wat ze gekocht hebben, althans daar ga ik vanuit.....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welik maar er wel een mooi gedichie bij
enzo
En een bossie Bloemen... Ik heb nog wel een mooie gouden envelop liggenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welik maar er wel een mooi gedichie bij
enzo
Ja, mannen en drank he. Oh, wacht we zouden naast de aannames ook niet meer generaliseren.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
Mijn broertje klonk weer aardig bezopen trouwens![]()
de eerste keer dat ik belde was rond 7 uur toen was ie nuchter, maar net belde hij terug
en toen was ie niet nuchter meergeen zinnig woord meer uit te krijgen
Mja, ik kan ze wel van te voren inlichten of misschien ook niet en gewoon het geld inquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een envelop is altijd het handigste, je kan nog zoveel moeite doen om iets uit te zoeken, maar je loopt altijd het risico dat je de plank mis slaat. Ze zullen als ze zelf iets kopen heus wel showen wat ze gekocht hebben, althans daar ga ik vanuit.....
Doosje is veel leuker dan een envelop.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, ik kan ze wel van te voren inlichten of misschien ook niet en gewoon het geld in
een leuk doosje doen met een verhaaltje erbij ofzo.... moet ik nog effe over denken
O ja, een mooi boeker erbij natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En een bossie Bloemen... Ik heb nog wel een mooie gouden envelop liggen
Nah... niet alle mannen zijn zo, maar hij welquote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, mannen en drank he. Oh, wacht we zouden naast de aannames ook niet meer generaliseren.![]()
Oké, een doosje en een boeket da's dan geregeldquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doosje is veel leuker dan een envelop.
Ik drink niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... niet alle mannen zijn zo, maar hij welkan ik ook niks aan doen
Beter Mo.... het was niet om aan te horen die wartaalquote:
Ik sla er geen wartaal uit als ik gedronken heb, maar ik doe het gewoon niet meer, alleen nog met heel kleine mate zoals die 2 pilsjes op de verjaardag van mijn moeder, maar wat wartaal betreft kan mijn broertje er ook wat van, ik kan daar ook helemaal niet tegen als ie teveel op heeft..quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter Mo.... het was niet om aan te horen die wartaal
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
Hij gaat dan ook altijd beslissingen voor mij nemen![]()
Je moet ''dit'' of ''dat'' doen want dat is beter en als ik dan zeg ja maar.... ja maar... wordt
ie pissig![]()
Valt niet mee te praten als die gezopen heeft....
Precies als mijn broertje.quote:wordt
ie pissig
is niet leuk hoor...quote:
Herkenbaar, hij is dan lastig en wordt kwaad en ik dan ook en ik heb helemaal geen zin in ruzie, maar ik denk dan vent hou je kop nou gewoon of zuip wat minder.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet leuk hoor...![]()
dan moet ik echt moeite doen om geen ruzie te krijgendus dan ga ik inderdaad
over op een ander onderwerp,zoals jullie al zeiden dat vrouwen dat goed kunnen![]()
en dan raakt ie de draad weer kwijt en is het weer vergeten
had ik geen erg in, hij is al wegquote:Op maandag 23 maart 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, staat die 'kwoot' bij jou er nog.
ja precies....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, hij is dan lastig en wordt kwaad en ik dan ook en ik heb helemaal geen zin in ruzie, maar ik denk dan vent hou je kop nou gewoon of zuip wat minder.
Ik weet niks...quote:Op maandag 23 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je weet er nu iig iets meer van..
Nou, ik vertrouw je wel hoor.
Ik ga nergens meer met hem naar toequote:Op maandag 23 maart 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Soms ga ik met mijn broertje naar een concertje en ik schaam me dan echt....
Zorg jij voor het geld verzamelen , zoekt de rest het kado uitquote:Op maandag 23 maart 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niks...![]()
en sorry ik kreeg mail, iedereen heeft nu ineens ideëen
Ach, dat van mij is geen geheim, zo erg is het niet.quote:
Nah.dat geld komt wel goed, maar nu komen er al ideeën van een soort speech erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorg jij voor het geld verzamelen , zoekt de rest het kado uit
Ze hebben zelf alleen geen idee wat voor onzin ze uitkramenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat van mij is geen geheim, zo erg is het niet.
Maar wat broertje betreft ja, dan denk ik we gaan maar samen, mijn zoon is er ook meestal bij. En wij denken, man, man, wat heeft ie weer veel op en wat lult ie weer dom.
Dat is mijn mazzel, mij vragen ze niks omdat ze weten dat ik 'de feestneus'quote:Op maandag 23 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.dat geld komt wel goed, maar nu komen er al ideeën van een soort speech erbij![]()
en dan moet ik dat zeker doen ''want ik kan dat zo goed'' stond er in de mail![]()
ja lekker dan,ben ik mooi klaar meemaar dat lul ik wel uit hun hoofd
Nah... een speech vind ik een beetje overdreven hoor, ik wil er best een leuk gedichtjequote:Op maandag 23 maart 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn mazzel, mij vragen ze niks omdat ze weten dat ik 'de feestneus'ben...
Is erg genoeg ja. Ik wijs hem er wel altijd op, maar hij neemt het niet altijd even sportief en als mijn goed bedoelde raad op. Tja...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben zelf alleen geen idee wat voor onzin ze uitkramen![]()
Je moet gewoon van onderwerp veranderenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is erg genoeg ja. Ik wijs hem er wel altijd op, maar hij neemt het niet altijd even sportief en als mijn goed bedoelde raad op. Tja...
Gewoon een korte toelichting zonder echte voorbereiding... Anders is het weer zo formeel en dat is niet de bedoeling lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een speech vind ik een beetje overdreven hoor, ik wil er best een leuk gedichtje
bij breien, maar het moet wel een beetje luchtig blijven, tis geen begrafenis
Ja precies... niet zoveel hoempapa eromheen, moet wel lollig blijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een lorte toelichting zonder echte voorbereiding... Anders is het weer zo formeel en dat is niet de bedoeling lijkt me
Wanneer staat de dag op de agenda?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Komt goed........ nu laat ik de zaak even voor wat het is....
Mijn feestje is 16 mei, jippieeee....quote:
Ah joh, misschien wordt het best wel leuk, zo broers onder elkaar...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn feestje is 16 mei, jippieeee....
Heb zoon gisteren gevraagd om ook te komen/mee te gaan.
Ach, hij zal druk zijn met haar familie, soms vraag ik me af nodigen ze me uit omdat het zo hoort (ze weten dat ik er niet van hou) of voor de gezelligheid.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah joh, misschien wordt het best wel leuk, zo broers onder elkaar...
Hij werd 60 jaar toch? Misschien is het best belangrijk voor hem dat jij ook komt en hij kent jequote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, hij zal druk zijn met haar familie, soms vraag ik me af nodigen ze me uit omdat het zo hoort (ze weten dat ik er niet van hou) of voor de gezelligheid.Maar goed ik gedraag me wel altijd, ik ben alleen wat stil op zulke feestjes.
whut?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kapster is er dan ook dat is later toen was ze mijn kapster al, dus de schoonzus van mijn broer geworden, omdat mijn moeder en de kapster de zus van haar man aan mijn broer koppelden. Ingewikkeld
Ja, hij word 60 jr. Hij is bijna 8 jaar ouder dan ik en 13 jaar ouder dan mijn broertje.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij werd 60 jaar toch? Misschien is het best belangrijk voor hem dat jij ook komt en hij kent je
langer dan vandaag dus hij al écht niet verwachten dat je de polonaise gaat dansen
Nah... je ziet het wel, ik zou me er niet te druk om maken... meestal valt het dan toch wel meequote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij word 60 jr. Hij is bijna 8 jaar ouder dan ik en 13 jaar ouder dan mijn broertje.
Meestal vind ik het als het achter de rug is, dat het achteraf beschouwd wel mee viel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je ziet het wel, ik zou me er niet te druk om maken... meestal valt het dan toch wel mee
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen! Zou de benauwdheid van drakin besmettelijk zijn?
Ik heb ook al boodschappen gedaan , mn nieuwe paspoort gehaald en net ontbeten .....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik was om kwart over 6 al wakker en stond om 8 uur al voor de Jumbo voor mijn boodschappen.
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.quote:
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik was om kwart over 6 al wakker en stond om 8 uur al voor de Jumbo voor mijn boodschappen.
Klinkt niet goed.... Misschien eens langs de dokter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.
nee hoor, werd gisteren wakker met benauwdheid en kuchen, ging daarna weer prima en nu werd ik weer benauwd wakker en is het kuchen af en toe heftig hoesten geworden. Gaat wel weer over, heb er ook geen keelpijn bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt niet goed.... Misschien eens langs de dokter?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.
Laat maar even weten als je 2 streepjes gaat plassen, dan weet ik nog wel een geschikt topic voor je....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
dat zou het drama wel compleet maken
Normaal doe ik dinsdag boodschappen als ik uit mijn werk kom, nu hoeft dat lekker niet meerquote:
Ben je nu ook dinsdags vrij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal doe ik dinsdag boodschappen als ik uit mijn werk kom, nu hoeft dat lekker niet meer
Nee, ik ben vandaag gewoon aan het werk, maar heb nu heel even pauzequote:
Ah dus alleen deze dinsdag hoef je geen boodschappen meer te doen.... Heb je die eerst nog wel naar huis gebracht?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag gewoon aan het werk, maar heb nu heel even pauze
zeg, hou ff op, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je 2 streepjes gaat plassen, dan weet ik nog wel een geschikt topic voor je....
Yep, alles ligt weer netjes in de kasten, ik leek razende Roeland wel vanmorgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus alleen deze dinsdag hoef je geen boodschappen meer te doen.... Heb je die eerst nog wel naar huis gebracht?
dan kun je vanmiddag wel mijn boodschappen doen. Ik fax wel een lijstje en de sleutel ligt onder de matquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, alles ligt weer netjes in de kasten, ik leek razende Roeland wel vanmorgen
Normaal had ik wel op tijd op mijn werk gekomen, ware het niet dat de brug omhoog ging en ik dus omgereden bent, alwaar het natuurlijk druk was, maar al met al was ik maar 5 minuten te laat op mijn werk.
Zodat jij de hele dag op de bank kan liggen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan kun je vanmiddag wel mijn boodschappen doen. Ik fax wel een lijstje en de sleutel ligt onder de mat
lig nu wel lamgeslagen op de bank ja, maar vanmiddag en vanavond werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat jij de hele dag op de bank kan liggen?
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lig nu wel lamgeslagen op de bank ja, maar vanmiddag en vanavond werken
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doen
zeg, hou eens op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.
ik hoop morgen de puf weer te vinden, bepaalde dingen raken opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doen
Zoek je ruzie met mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.
Zou het dan toch gelukt zijn, of is het een onbevlekte ontvangenis?quote:
Als ik jou was, zou ik dan wat nieuwe puf halen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop morgen de puf weer te vinden, bepaalde dingen raken op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |