Vind ik wel mooi/leuk om zoiets aparts te hebben.quote:
Doedel lekker DDMquote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent altijd aan het googelen
Jaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent altijd aan het googelen
maar is niet écht hun smaak...quote:Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi/leuk om zoiets aparts te hebben.
Ook niet genoeg zitplaatsen voor hun denk ik.quote:
Nee ook nietquote:Op maandag 23 maart 2015 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet genoeg zitplaatsen voor hun denk ik.
Misschien dat bankje wat ik daarvoor poste dan
(Ik was eten in de oven zetten)quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga weer hard proberen om te slapen
Ja dat lijkt me het beste.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Ze moeten zelf maar gaan kijken..
doei doeiquote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me het beste.
Ik ga uitschakelen voor vandaag, morgen druk dagje
Dus toch gewoon een envelop ....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Ze moeten zelf maar gaan kijken..
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me het beste.
Ik ga uitschakelen voor vandaag, morgen druk dagje
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welquote:
Een envelop is altijd het handigste, je kan nog zoveel moeite doen om iets uit te zoeken, maar je loopt altijd het risico dat je de plank mis slaat. Ze zullen als ze zelf iets kopen heus wel showen wat ze gekocht hebben, althans daar ga ik vanuit.....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welik maar er wel een mooi gedichie bij
enzo
En een bossie Bloemen... Ik heb nog wel een mooie gouden envelop liggenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel effe polsen, maar ik ben bang van welik maar er wel een mooi gedichie bij
enzo
Ja, mannen en drank he. Oh, wacht we zouden naast de aannames ook niet meer generaliseren.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
Mijn broertje klonk weer aardig bezopen trouwens![]()
de eerste keer dat ik belde was rond 7 uur toen was ie nuchter, maar net belde hij terug
en toen was ie niet nuchter meergeen zinnig woord meer uit te krijgen
Mja, ik kan ze wel van te voren inlichten of misschien ook niet en gewoon het geld inquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een envelop is altijd het handigste, je kan nog zoveel moeite doen om iets uit te zoeken, maar je loopt altijd het risico dat je de plank mis slaat. Ze zullen als ze zelf iets kopen heus wel showen wat ze gekocht hebben, althans daar ga ik vanuit.....
Doosje is veel leuker dan een envelop.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, ik kan ze wel van te voren inlichten of misschien ook niet en gewoon het geld in
een leuk doosje doen met een verhaaltje erbij ofzo.... moet ik nog effe over denken
O ja, een mooi boeker erbij natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En een bossie Bloemen... Ik heb nog wel een mooie gouden envelop liggen
Nah... niet alle mannen zijn zo, maar hij welquote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, mannen en drank he. Oh, wacht we zouden naast de aannames ook niet meer generaliseren.![]()
Oké, een doosje en een boeket da's dan geregeldquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doosje is veel leuker dan een envelop.
Ik drink niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... niet alle mannen zijn zo, maar hij welkan ik ook niks aan doen
Beter Mo.... het was niet om aan te horen die wartaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |