Klinkt niet goed.... Misschien eens langs de dokter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.
nee hoor, werd gisteren wakker met benauwdheid en kuchen, ging daarna weer prima en nu werd ik weer benauwd wakker en is het kuchen af en toe heftig hoesten geworden. Gaat wel weer over, heb er ook geen keelpijn bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt niet goed.... Misschien eens langs de dokter?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.
Laat maar even weten als je 2 streepjes gaat plassen, dan weet ik nog wel een geschikt topic voor je....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
dat zou het drama wel compleet maken
Normaal doe ik dinsdag boodschappen als ik uit mijn werk kom, nu hoeft dat lekker niet meerquote:
Ben je nu ook dinsdags vrij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal doe ik dinsdag boodschappen als ik uit mijn werk kom, nu hoeft dat lekker niet meer
Nee, ik ben vandaag gewoon aan het werk, maar heb nu heel even pauzequote:
Ah dus alleen deze dinsdag hoef je geen boodschappen meer te doen.... Heb je die eerst nog wel naar huis gebracht?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag gewoon aan het werk, maar heb nu heel even pauze
zeg, hou ff op, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je 2 streepjes gaat plassen, dan weet ik nog wel een geschikt topic voor je....
Yep, alles ligt weer netjes in de kasten, ik leek razende Roeland wel vanmorgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus alleen deze dinsdag hoef je geen boodschappen meer te doen.... Heb je die eerst nog wel naar huis gebracht?
dan kun je vanmiddag wel mijn boodschappen doen. Ik fax wel een lijstje en de sleutel ligt onder de matquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, alles ligt weer netjes in de kasten, ik leek razende Roeland wel vanmorgen
Normaal had ik wel op tijd op mijn werk gekomen, ware het niet dat de brug omhoog ging en ik dus omgereden bent, alwaar het natuurlijk druk was, maar al met al was ik maar 5 minuten te laat op mijn werk.
Zodat jij de hele dag op de bank kan liggen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan kun je vanmiddag wel mijn boodschappen doen. Ik fax wel een lijstje en de sleutel ligt onder de mat
lig nu wel lamgeslagen op de bank ja, maar vanmiddag en vanavond werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat jij de hele dag op de bank kan liggen?
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lig nu wel lamgeslagen op de bank ja, maar vanmiddag en vanavond werken
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doen
zeg, hou eens op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.
ik hoop morgen de puf weer te vinden, bepaalde dingen raken opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi nog even zelf je boodschapjes doen
Zoek je ruzie met mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet rekening houden met een misschien zwangere 40+ vrouw....tssssssk.
Zou het dan toch gelukt zijn, of is het een onbevlekte ontvangenis?quote:
Als ik jou was, zou ik dan wat nieuwe puf halen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop morgen de puf weer te vinden, bepaalde dingen raken op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |