Mijn feestje is 16 mei, jippieeee....quote:
Ah joh, misschien wordt het best wel leuk, zo broers onder elkaar...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn feestje is 16 mei, jippieeee....
Heb zoon gisteren gevraagd om ook te komen/mee te gaan.
Ach, hij zal druk zijn met haar familie, soms vraag ik me af nodigen ze me uit omdat het zo hoort (ze weten dat ik er niet van hou) of voor de gezelligheid.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah joh, misschien wordt het best wel leuk, zo broers onder elkaar...
Hij werd 60 jaar toch? Misschien is het best belangrijk voor hem dat jij ook komt en hij kent jequote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, hij zal druk zijn met haar familie, soms vraag ik me af nodigen ze me uit omdat het zo hoort (ze weten dat ik er niet van hou) of voor de gezelligheid.Maar goed ik gedraag me wel altijd, ik ben alleen wat stil op zulke feestjes.
whut?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kapster is er dan ook dat is later toen was ze mijn kapster al, dus de schoonzus van mijn broer geworden, omdat mijn moeder en de kapster de zus van haar man aan mijn broer koppelden. Ingewikkeld
Ja, hij word 60 jr. Hij is bijna 8 jaar ouder dan ik en 13 jaar ouder dan mijn broertje.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij werd 60 jaar toch? Misschien is het best belangrijk voor hem dat jij ook komt en hij kent je
langer dan vandaag dus hij al écht niet verwachten dat je de polonaise gaat dansen
Nah... je ziet het wel, ik zou me er niet te druk om maken... meestal valt het dan toch wel meequote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij word 60 jr. Hij is bijna 8 jaar ouder dan ik en 13 jaar ouder dan mijn broertje.
Meestal vind ik het als het achter de rug is, dat het achteraf beschouwd wel mee viel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je ziet het wel, ik zou me er niet te druk om maken... meestal valt het dan toch wel mee
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen! Zou de benauwdheid van drakin besmettelijk zijn?
Ik heb ook al boodschappen gedaan , mn nieuwe paspoort gehaald en net ontbeten .....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik was om kwart over 6 al wakker en stond om 8 uur al voor de Jumbo voor mijn boodschappen.
redelijk geslapen in vergelijking met de dagen ervoor, maar inmiddels heb ik het heel benauwd en hoesten gaat met veel pijnlijke druk in mijn buikholte gepaard.quote:
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik was om kwart over 6 al wakker en stond om 8 uur al voor de Jumbo voor mijn boodschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |