Ik was het al lang vergeten. Maar ik kan me ook herinneren dat 'iemand' dat riep.quote:
Zal Chufi wel geweest zijn dan, maar dat snap ik dan wel weer, die bedoeld meestal gewoon, zand erover, jammer dan en weer verder.... maar blijkbaar kan King dat niet...quote:
Juistquote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal Chufi wel geweest zijn dan, maar dat snap ik dan wel weer, die bedoeld meestal gewoon, zand erover, jammer dan en weer verder.... maar blijkbaar kan King dat niet...
ik hoop niet dat ik dat was? en anders bedoelde ik bovenstaande...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was het al lang vergeten. Maar ik kan me ook herinneren dat 'iemand' dat riep.![]()
da's waarquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar is niets nieuws aan toch? Wisten we al langer
klopt ...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer dat Fann 'This Mortal Coil' niet luistert, maar ik denk ook niet dat het haar muzieksmaak is.
Jij bent meer van de gangbare evergreens.....quote:
Meestal waait het over iddquote:Op maandag 23 maart 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
er was een briesje.... niet noemenswaardig
Hier windstil, matig zonnetje en 14 °C.quote:
Ben zelfs bang dat je ze niet kent en er nog nooit van gehoord hebt.quote:
klopt ook...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zelfs bang dat je ze niet kent en er nog nooit van gehoord hebt.
Nee hoor, je mist die verschrikkelijke stem nogquote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier windstil, matig zonnetje en 14 °C.
Goddomme, ik lijk Piet Paulusmawel
Die is erg...als ik zo een stem had zou ik mezelf verhangen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, je mist die verschrikkelijke stem nog
Ik zou iig niet presentator wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is erg...als ik zo een stem had zou ik mezelf verhangen.
Nee zegt me niks, het is dat je muziek zegt anders dacht ik dat je het over een film hadquote:Op maandag 23 maart 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, drakin, zegt This Mortal Coil jou iets? Lijkt me nog wel geschikt voor iemand met jouw muzieksmaak...
dank jequote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de RLS hadden we een aparte ober Mark van Rinsum die zorgde altijd voor de drankjes,
maar ik doe het maar één keer
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aanquote:Op maandag 23 maart 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, drakin, zegt This Mortal Coil jou iets? Lijkt me nog wel geschikt voor iemand met jouw muzieksmaak...
Dat is een geniaal nr. een cover van Tim Buckley..... Maar Big Star heeft het ook gecovered.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aan![]()
sorry![]()
Wat een zeurstemquote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vind er écht geen zak aan![]()
sorry![]()
oké...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een geniaal nr. een cover van Big Star.....
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk?
Wordt je daar écht high van?
Tuurlijk mag dat, maar die plaatjes staan er alleen maar op om domme toeristen te verleiden.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik toch wel vragen?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van dat soort shit
Nee dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mag ik toch wel vragen?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van dat soort shit
ah... kijk daar heb ik tenminste iets aan... is niks dus...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar die plaatjes staan er alleen maar op om domme toeristen te verleiden.
Autochtonen worden geacht te weten dat je genept wordt met dit soort troep...
Geen idee, ik lust geen thee.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat wat eigenlijk?
Wordt je daar écht high van?
Hoewel ik aanneem (ja, ik gok het er op....) dat je wel iets weet van drugs...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht het wél vragen van MM en ik kreeg tenminste een nuttig antwoord
Nee dus slaat op, of je er high van wordt, antwoord = nee dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht het wél vragen van MM en ik kreeg tenminste een nuttig antwoord
niet veel.... vroeger wel eens trekjes gehad van een joint, maar niet héél vaak, wel een paar keerquote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik aanneem (ja, ik gok het er op....) dat je wel iets weet van drugs...
Je had ook een flinke 'bong' moeten roken.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
niet veel.... vroeger wel eens trekjes gehad van een joint, maar niet héél vaak, wel een paar keer
goed stoned geweestmaar ik kan zelf geen jointjes draaien.
Ik vond het trouwens best lekker... totdat het een keer fout ging, daarna nooit meer gedaan...
ja dat snapte ik wel hoor...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee dus slaat op, of je er high van wordt, antwoord = nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |