Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had er wel genoeg![]()
Ik zie dat King ijverig maakt van mijn opmerking om de boel een beetje op te stoken
ik vond dat You toepje erbij dan wel weer érg humorquote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.
Hij heeft toch bijna een nieuw record in zijn zak met die 'Prins Albert', dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind King een beetje zuur na de mislukte recordpoging, maar misschien ligt dat gewoon
aan mij.
mja ...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft toch bijna een nieuw record in zijn zak met die 'Prins Albert', dus dat zal wel meevallen.
Ben je goed inquote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat onthouden ja, als dat geen interesse tonen is, dan weet ik het niet meer.
Staat een leuk liedje voor je in de ketting....vind ik echt iets voor jou, gooi er iets ruigs achteraan.quote:
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind King een beetje zuur na de mislukte recordpoging, maar misschien ligt dat gewoon
aan mij.
Maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het wel had gemeld, was de ene helft het toch al weer vergeten en de andere helft had het niet gelezen...
Ik begrijp wel dat het lullig was, maar dat heb ik al een paar keer gezegd, maar waarom er een paarquote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou.
Ik begrijp KT wel...
Juist en als ze mee willen praten, moeten ze maar wakker blijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.
Dat doen ze niet niet, ze gaan 's morgens de boel nalezen, dat dan weer wel...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en als ze mee willen praten, moeten ze maar wakker blijven
Iets liefs zeggen zijn vrouwen goed in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets liefs zeggen zijn vrouwen goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ik heb iets ruigs voor je uitgezochtquote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat een leuk liedje voor je in de ketting....vind ik echt iets voor jou, gooi er iets ruigs achteraan.
Ik had ook meteen een passend antwoord.quote:
Ik wel dus...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het lullig was, maar dat heb ik al een paar keer gezegd, maar waarom er een paar
op negeer zijn gezet en waarom daar zo lang over gesimt moet worden snap ik dan weer niet
ik niet dus...quote:
Het woord wijf is weer deels afkomstig van het woord wijs, dus zo negatief is het woord niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:57 schreef FANN het volgende:
ja, ik zei ''als een wijf'', want meestal wordt er gezegd dat vrouwen dat doen....
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het woord wijf is weer deels afkomstig van het woord wijs, dus zo negatief is het woord niet.
Ik kan me herinneren dat iemand riep 'We hebben het er niet meer over'.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet dus...
dus dan houdt het op ben ik bang als hij als een wijf gaat lopen mokken en het niet uit wil leggen
Wie riep dat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat iemand riep 'We hebben het er niet meer over'.
Dan niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |