Ik sla er geen wartaal uit als ik gedronken heb, maar ik doe het gewoon niet meer, alleen nog met heel kleine mate zoals die 2 pilsjes op de verjaardag van mijn moeder, maar wat wartaal betreft kan mijn broertje er ook wat van, ik kan daar ook helemaal niet tegen als ie teveel op heeft..quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter Mo.... het was niet om aan te horen die wartaal
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
Hij gaat dan ook altijd beslissingen voor mij nemen![]()
Je moet ''dit'' of ''dat'' doen want dat is beter en als ik dan zeg ja maar.... ja maar... wordt
ie pissig![]()
Valt niet mee te praten als die gezopen heeft....
Precies als mijn broertje.quote:wordt
ie pissig
is niet leuk hoor...quote:
Herkenbaar, hij is dan lastig en wordt kwaad en ik dan ook en ik heb helemaal geen zin in ruzie, maar ik denk dan vent hou je kop nou gewoon of zuip wat minder.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet leuk hoor...![]()
dan moet ik echt moeite doen om geen ruzie te krijgendus dan ga ik inderdaad
over op een ander onderwerp,zoals jullie al zeiden dat vrouwen dat goed kunnen![]()
en dan raakt ie de draad weer kwijt en is het weer vergeten
had ik geen erg in, hij is al wegquote:Op maandag 23 maart 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, staat die 'kwoot' bij jou er nog.
ja precies....quote:Op maandag 23 maart 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, hij is dan lastig en wordt kwaad en ik dan ook en ik heb helemaal geen zin in ruzie, maar ik denk dan vent hou je kop nou gewoon of zuip wat minder.
Ik weet niks...quote:Op maandag 23 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je weet er nu iig iets meer van..
Nou, ik vertrouw je wel hoor.
Ik ga nergens meer met hem naar toequote:Op maandag 23 maart 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Soms ga ik met mijn broertje naar een concertje en ik schaam me dan echt....
Zorg jij voor het geld verzamelen , zoekt de rest het kado uitquote:Op maandag 23 maart 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niks...![]()
en sorry ik kreeg mail, iedereen heeft nu ineens ideëen
Ach, dat van mij is geen geheim, zo erg is het niet.quote:
Nah.dat geld komt wel goed, maar nu komen er al ideeën van een soort speech erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorg jij voor het geld verzamelen , zoekt de rest het kado uit
Ze hebben zelf alleen geen idee wat voor onzin ze uitkramenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat van mij is geen geheim, zo erg is het niet.
Maar wat broertje betreft ja, dan denk ik we gaan maar samen, mijn zoon is er ook meestal bij. En wij denken, man, man, wat heeft ie weer veel op en wat lult ie weer dom.
Dat is mijn mazzel, mij vragen ze niks omdat ze weten dat ik 'de feestneus'quote:Op maandag 23 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.dat geld komt wel goed, maar nu komen er al ideeën van een soort speech erbij![]()
en dan moet ik dat zeker doen ''want ik kan dat zo goed'' stond er in de mail![]()
ja lekker dan,ben ik mooi klaar meemaar dat lul ik wel uit hun hoofd
Nah... een speech vind ik een beetje overdreven hoor, ik wil er best een leuk gedichtjequote:Op maandag 23 maart 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn mazzel, mij vragen ze niks omdat ze weten dat ik 'de feestneus'ben...
Is erg genoeg ja. Ik wijs hem er wel altijd op, maar hij neemt het niet altijd even sportief en als mijn goed bedoelde raad op. Tja...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben zelf alleen geen idee wat voor onzin ze uitkramen![]()
Je moet gewoon van onderwerp veranderenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is erg genoeg ja. Ik wijs hem er wel altijd op, maar hij neemt het niet altijd even sportief en als mijn goed bedoelde raad op. Tja...
Gewoon een korte toelichting zonder echte voorbereiding... Anders is het weer zo formeel en dat is niet de bedoeling lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een speech vind ik een beetje overdreven hoor, ik wil er best een leuk gedichtje
bij breien, maar het moet wel een beetje luchtig blijven, tis geen begrafenis
Ja precies... niet zoveel hoempapa eromheen, moet wel lollig blijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een lorte toelichting zonder echte voorbereiding... Anders is het weer zo formeel en dat is niet de bedoeling lijkt me
Wanneer staat de dag op de agenda?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Komt goed........ nu laat ik de zaak even voor wat het is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |