Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
Ohja, jij was de voorkruiperquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer
Ik hoop toch ook oprecht niet dat je dat gaat doen neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee)
Volle zon hier!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
Lekker weer?? Hier is het grauw en mistig
Hier ook! Ik had allemaal leuke buitenplannen voor vanmiddag, maar dat gaat er niet van komen als het zo blijftquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
de voorspellingen voor vanmiddag zijn een stuk beter!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5
Wisselend. Van enorm kloteslechtwaardeloos tot goed te doen. De zon helpt nu heel goed mee aan het fijne gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem![]()
Welkom hier
Vlinder al bijna echt aftellenWat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
Je staat er in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijnMisschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP
Je datum komt natuurlijk ook steeds dichter bij, en op een gegeven moment ben je er klaar voor om die buik in te leveren tegen een baby.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.
Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar....
Het is een proces, ook geestelijk. Het idee went en je gaat je er steeds meer klaar voor voelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!
Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.
Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Ik heb dat ook nog steeds wel na 16 weken. Ik denk dat ik het pas geloof als het kind er isquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!
Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.
Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Ja, dat denk ik ook. Bij ons speelt dan ook mee dat we pas echt met babyzaken bezig kunnen als we verhuisd zijn...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
Bizar he dat verschil! Ik vond dat zelf ook bizar, dat je met placenta achter echt weken eerder wat voelt dan met placenta voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.
Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!
Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop".
Klinkt inderdaad heerlijk!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren.Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier.
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef twist02 het volgende:
Welkom Bloesem!
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas!
Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerktHet helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen
Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoorik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3!![]()
![]()
en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yay! Gefeliciteerd met de goede echo!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goedAlleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen
wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik in mijn blote buik voor de spiegel vijf staanquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me heel bijzonder Vlindur!Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje!
FF wat fijn van de goede echo!
Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijkenvanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken
terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went
Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is![]()
ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt -->
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:
Goede 20weken echo!![]()
Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!
Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
Leuk! Ik gaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Bloesem!![]()
Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
Super top!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goedAlleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen
wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Ik denk en dan nog.. ook al ligt het te spartelen of te kroelen op je buik... dat het een beetje een gekke gewaarwording is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Herkenbaarje weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
Aww.. precies hetzelfde gehad vandaag!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijkenvanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken
Haha, heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een grote glunderende sentimentele doos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.
Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar....
Toen mijn oudste geboren werd, schrok ik me lam dat er een echte baby op het bevalbed lag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Herkenbaarje weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk.
Leuk! Ik heb dus precies die dag een pretecho bij Jan Koning... als ik dit eerder had gewetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga![]()
Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters![]()
Lief dat je aan me denktquote:
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Krisvc het volgende:
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
Ik ga maandag naar de vk. Zal het daar sowieso even bespreken. Thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.
Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is gewordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Breda:
Super vriendelijke mensen ja
Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.
Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
Grappig, ik sta er precies hetzelfde in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Witte en andere effen kleurtjes?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
heel irritant ja! Wij wisten het bij de eersteook niet, dus simpel wit. Wel heel handig icm de hydrofiele, ik haf altijd voldoende voor een 60 graden witte was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
Ik had hele stapels effen wit... is dat een optie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=plaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef kooks11 het volgende:
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.
En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.
Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen
Pessie,quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is gewordenklonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden
Ook niet met een tussenstukje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond)
Ik vind em mooi! En jij uiteraard ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef faptist het volgende:
[..]
Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken.Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.
Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.
Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.
Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg
Oh, die zijn wel leuk ja!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a
Ik heb net deze besteld, mega hydrofielenhttp://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
Ik snap je gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestigingMerk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
Ja, ik denk dat ik het gevoel maar gewoon moet accepteren. Want uiteindelijk heb je het gewoon allemaal niet in de hand! En moet je echt vertrouwen op je lichaam.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel
Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .
ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat...![]()
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.
Jup! Baby's spugenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Wat zijn monddoekjesEen soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?
Blij dat jij het vraagt! haha.. Ik dacht dat daar de hydrofiele luiers voor waren..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Wat zijn monddoekjesEen soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup! Baby's spugenliefst op schone schouders
.
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang.
Wow wat een achtbaan ineens! Wat fijn dat ze het zo goed doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
Dit vond ik wel heel mooi gezegd, en inderdaad een goed teken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi.
Zo zie ik het ook. Hij komt vanzelf en anders helpen we hem een handje mee over negen dagen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef pinquit het volgende:
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos![]()
Succes bij de vk!
Ik durf nu ook wel in de OP: UD is 6 november.quote:
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!
Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!
voor de wisseldagen.
Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!
Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
Die zat er een beetje beduusd bij te kijken, maar ik kreeg wel een dikke knuffel en een kus, dus het landt wel bij 'm. Ik heb een man-man, die toont zijn emoties nooit zo openlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef pessie het volgende:
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtjeWat vond je vent ervan?
Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.
Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
Op zich niet torenhoog: 92, maar ik begon met 75. En omdat de baby al niet al te mooi groeit... Verwacht dus zelf niet direct een beginnende zwangerschapsvergiftiging.quote:
Jup, je moet wat in het holst van de nacht als je toch wakker ligt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic?
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=pla
en hema heeft ook gewoon witte, daar heb ik er nu heel veel van, op aanraden van een vriendin: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_33390030quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef ingee het volgende:
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap.
Opnieuw vervenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup! Baby's spugenliefst op schone schouders
.
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang.
Welkom terug en vooruit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!
[..]
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezichtquote:
Mooi ^^,quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht
Welnee, die is niet eens gemetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu gelukt is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef Malteser het volgende:
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!
FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!
Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
Dat het los staat van elkaar weet ik maar na de niet direct positieve uitslag van de combi test gunde ik je gewoon een goede 20 weken echo zonder gekke dingen. Super!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
Uhm, dit dus!! Succes... Waar twijfelen jullie tussen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer
+1.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef mousemicky het volgende:
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen
Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot
O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is
Ik ga het topic inderdaad even omhoog schoppen. Moest even zoeken namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goeder is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
*boks*quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment.![]()
Het is gewoon lachwekkend.
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).quote:
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Had ook al in dat topic gereageerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.
Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..
Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
Hij hangt dan niet recht naar beneden:quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
Haha, ik las dus dat jullie samen maar 1.72m waren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:
[..]
Had ook al in dat topic gereageerd.
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter.
Goed je hier ook weer te zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Hoi, ik ga ook weer meedoen.Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.
Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb!![]()
Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef silliegirl het volgende:
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
helemaal eens. Ik ben steeds jaloers hoe fijn jouw buggy duwt/wendbaar is vergeleken met die van mij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef klumsy het volgende:
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
Dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerd
Bedankt dat je dit nog even deelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:13 schreef Skoap het volgende:
Faptist fijn dat alles goed was. Ik heb zelf ook 1x minder level gevoeld bij Luc, de VK kwam bij me langs en hoorde het hartje goed kloppen, maar ik werd ook gelijk doorgestuurd voor een CTG. Ze nemen echt geen enkel risico. Toen in het ziekenhuis alles goed bleek, zei het personeel tegen mij "Heel erg goed dat je gebeld hebt, ga je nou niet bezwaard voelen nu alles goed is, om weer te bellen bij minder level. We testen liever 10x te veel dan 1x te weinig.
Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef silliegirl het volgende:
Zo! Ik kan in een fles gaan plassen; net de moeders voor moeders intake gehad. En een hele zachte wikkeldeken voor "friemeltje" (aka buikbaby in wording) gehad![]()
Jap. Teststreep was er eerder dan de controlestreep. Oh. En mijn echofoto lag nog op tafel, dus ze zei al "ja, nu slaat die test nergens op natuurlijk".quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal?
Ook al zo'n spannende dag.. Hangt er wat in de lucht?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:25 schreef kooks11 het volgende:
@gevalletje klinkt als een stressvolle ervaring, heftig hoor. en vervelend dat je nu nog niet optimaal kan genieten.
Ik had vanmiddag controle bij de VK, dacht even in en uit te lopen, zoals t tot nu toe eigenlijk elke keer gaat, maar kwam even van een koude kermis thuis.
Ze vroeg of de baby 'lekker aan het spartelen' was, dus ik gaf aan van eigenlijk niet, want ze is de afgelopen twee weken wat rustiger dan normaal. Ik nam zelf aan dat dit kwam doordat er minder ruimte is en dat ze zich klaarmaakt voor de bevalling, dus had me er niet echt druk om gemaakt. Ik voel wel elke paar uur 'iets'. Ze keek een beetje bedenkelijk maar ok.
Vervolgens meet ze mijn buik op en vraagt me of ik het idee heb dat mijn buik is gegroeid dat afgelopen twee weken. ja ik heb het idee van wel, maar hij blijkt dus kleiner te zijn geworden volgens haar meting![]()
Dit in combinatie met dat ik de baby minder voel bewegen zorgde ervoor dat ik direct werd doorverwezen naar de spoedpoli voor een hartfilmpje en echo, en ook even op mijn flikker kreeg van de VK dat ik niet eerder had gebeld.
Hartfilmpje en echo zagen er vervolgens allebei goed uit, en de gyn zag geen reden tot zorgen, dus uiteindelijk storm in een glas water en ik kon weer naar huis.
Toch gaf zowel de VK, de gyn en de verpleegkundige aan dat je altijd moet bellen bij minder leven, dus @faptist, voel je niet te snel een aansteller. Ze checken het liever te vaak dan te weinig.
ik ben op de een of andere manier super'zen' deze zwangerschap en vertrouw er gewoon heel erg op dat t goed zit, waardoor ik het minder bewegen niet als iets zorgelijks had gezien, maar er is me toch nu wel op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen als ik het idee hou dat ze minder blijft bewegen.
Dat heb ik ook! Ik blijf altijd even liggen, zodat ik Flip voel wakker worden. Het is nogal een typje volgens mij, want de eerste beweging is altijd een bestequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:21 schreef Cholula het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
Mijn man werd in de praktijk toch best aan het werk gezet: kookkruiken maken en de kleertjes en hydrofielen eromheen vouwen, zorgen dat ik rustig bleef, mij helpen ontspannen, de vk bellen bij verandering, zeggen dat het heus heus heus gaat lukken, mijn hand vasthouden, massages geven, de kraamverzorgster instrueren... Je man is je stem zeg maar, van tevoren vertel ik aan mijn man wat ik belangrijk vind, hij is degene die dat bewaakt. Hele belangrijke taak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:
Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn!De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden
![]()
![]()
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef pessie het volgende:
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier
Alles is hier al helemaal klaar. Vluchttas ligt klaar en bij uitjes mag er niet meer gedronken worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.
Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moederZe heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
Voordat mijn vliezen werden gebroken, zat hij te gamen op zijn iPad en heeft hij nog een bakkie koffie gedaan bij zijn oudersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf
Ik zie dan een bedremelde man voor me, in de gang van het ziekenhuis, alleen met zijn beschuitje. Overal muisjes en kruimels. Niet eens door hebben dat hij wat te eten kon gebruiken tot hij de eerste hap nam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannenMijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz
), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.'
Voor zulke dingen ben ik ook niet bang, dat zou ie ook zo doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef Skoap het volgende:
Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen.
Haha, ik snap jullie eigenlijk allebei wel heel erg goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannenMijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz
), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.'
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef twist02 het volgende:
[..]
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.
Wheheheheeeequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig
Het is gewoon fucking irritant. Ik zeg elke keer wel dat het met de bevalling best anders zal zijn, maar het is zo niet in de hand te houdenquote:
+1. En zo af en toe 'water?'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaaktmaar hij is wel lief hoor
Selvaria, geniet!
Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig
Daar ga ik ook maar vanuit dat mijn 'feilloze beschermingsmechanisme' dan een keer onderdrukt wordtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....
Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |