abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150764557
Zwangerschap en Geboorte!

2015

14 maart: Cholula (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 1% gewijzigd door L-E op 19-03-2015 11:19:05 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:54:41 #2
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150764640
Rijtje wordt rap korter! Nog net geen top5 :P
pi_150764663
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
pi_150764687
Een heel pril en voorzichtig hallo :) Ik kom rustig aan eens meelezen af en toe :@
pi_150764695
Ik sta EINDELIJK legaal in de top 10! *O* *O*

Wat is het lekker weer hè mensen O+ Zo hard genoten gister, knap er ook helemaal van op :Y Het ziet er nu alweer zo lekker uit O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150764709
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn O+
pi_150764714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer :)
pi_150764751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer :)
Ohja, jij was de voorkruiper ;)
pi_150764776
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee :') )
pi_150764810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee :') )
Ik hoop toch ook oprecht niet dat je dat gaat doen nee :D
pi_150764812
Welkom Bloesem! :W
pi_150764832
Lekker weer?? Hier is het grauw en mistig ;(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150764847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
Volle zon hier! O+

Welkom Bloesem *O*
pi_150764938
quote:
Hier ook! Ik had allemaal leuke buitenplannen voor vanmiddag, maar dat gaat er niet van komen als het zo blijft :(

Bloesem, gefeliciteerd! *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:07:42 #15
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150764994
Gisteren was echt geweldig qua weer, maar hier is het nu heel guur!

Ik was gisteren bij de VK voor intake :) geen gekke dingen, ik kon eigenlijk het hele kruisverhoor beantwoorden met 'nee' :')
Moet alleen letten op mijn gewicht, want dat was toch wel richting de teveel eraf. Maar dat zit wel goed, want hier heeft eindelijk de misselijkheid plaatsgemaakt voor honger! *O*
dat ik vandaag ineens nóg een kilo lichter bleek is dan weer een beetje jammer, maar ik hou t in de gaten

Over twee weken termijnecho (The Official) dus vanaf die dag mag ik ook in in t lijstje in de OP :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:08:27 #16
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150765051
Welkom Bloesem!

Ik vind het niet erg om ingehaald te worden, maar ik heb toch liever dat de baby's tot minstens 37 weken blijven zitten! Ik kom vanzelf aan de beurt. :Y

Gaaf om je kindje bij zijn/haar naam te noemen. O+
Frits is hier de baby die nu nog in mijn buik zit, zijn echte naam (zoals mijn man en ik hem noemen als er niemand anders bij is) is de naam van onze zoon die over een aantal dagen naast ons ligt.
pi_150765107
quote:
de voorspellingen voor vanmiddag zijn een stuk beter!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150765115
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5 O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150765121
Bloesem :W O+ Welkom hier

Vlinder al bijna echt aftellen O+ Wat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
pi_150765139
:W Bloesem
pi_150765140
Fijn Pinq dat de misselijkheid plaats maakt voor honger! Hoe ver ben je nu, wij ontliepen elkaar niet veel toch?
pi_150765214
Welkom bloesem! *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:16:34 #24
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150765221
Klopt Cassandra, volgens termijn vd vorige echo zit ik nu op 9wk2dg :)
pi_150765318
Kom ook nog even langs:

Shop gefeliciteerd! *G*. Nou hopen dat de dames goed groeien en vlot mee naar huis mogen.

Cholula binnen 10 dagen is het gebeurd!
pi_150765340
Shop! Gefeliciteerd met je meisjes! :* nu aansterken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150765346
Welkom Bloesem! *O*

Ik sta in de top 5 :o
Ja, de aprillijst was al erg kort en als Cactus dan ook nog eens in maart gaat bevallen schiet het natuurlijk niet echt op ;) Ik ga echter nog steeds voor april hoor!
pi_150765447
Welkom Bloesem!

En wat een mooie namen MevrouwCactus! Die stonden bij ons ook in het potentiële namen-lijstje maar we hebben een voorkeur voor een andere naam! Ik hoop dat je snel herstelt!
pi_150765545
Oh en welkom bloesem! :)
pi_150765756
Cactus, gefeliciteerd met je zoon!
Shop, van harte met je dochters, wat een mooie gewichten <3
Gevalletje, veel geluk gewenst met je zoon!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_150765770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5 O+
:D *;

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem :W O+ Welkom hier

Vlinder al bijna echt aftellen O+ Wat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
Wisselend. Van enorm kloteslechtwaardeloos tot goed te doen. De zon helpt nu heel goed mee aan het fijne gevoel O+
pi_150765950
Het is echt heerlijk weer hier buiten, genieten!

Net weer baby-check gehad. Gaat allemaal mooi z'n gangetje. Omdat het buikje vorige week wat voor lag met de groei over 3 weken een groei echo en dagcurve prikken. Maar verder was alles helemaal top :) Mag wel weer richting fysio ivm bekken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150766011
Ik ben wel een tikje jaloers op de zon bij jullie. Hier een mistige bende :(.
pi_150766030

Volle zon hier O+
pi_150766095
Shop! Wat doe je! O+ Twee pracht namen voor mooie gewicht babies O+

Ik hoop dat alles vooruit blijft gaan en je ze snel mee naar huis kunt nemen :*
Oh tip: Earlybirds is misschien wel iets voor jullie!
Schudden voor gebruik
pi_150766099
Ok.......

nr 30 in de lijst

Jikes! :o
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:51:38 #37
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150766238
Hier prachtig weer! En aangezien man toch even naar het centrum moest voorzichtig meegegaan op de fiets. Heerlijk.

Bloesem welkom!!

En Nikoos, k vind je post vol glitterbaby's O+

Pinquit, fijn dat de misselijkheid nu honger is geworden :*

AhhhCholula, daar ben je! En inderdaad, het is toch fijner om ingehaald te worden door 37+ baby's :* voelt zeker wel heel gek?
Ik vind het al raar want shop's UD was na die van mij.

Zoals het nu gaat vermoed ik dat die van mij ook wel een april baby kan gaan worden.

En L-E, jij doet gewoon een a-terme dit keer! Inclusief kraamverzorgster en exclusief PE!

Ik noem onze buikbaby soms bij naam, man vind het nog een beetje onwerkelijk.

Fuente, verstandig om dan ook naar de fysio te gaan :* hoop dat het meevalt met je dagcurve.

Vlindur, echt heerlijk he zo'n zonnetje erbij!
pi_150766447
Hallo allemaal :)

Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijn :) Misschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP :X
pi_150766617
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.

Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar.... O+
pi_150766659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal :)

Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijn :) Misschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP :X
Je staat er in!
pi_150766816
Welkom Bloesem!

En Shop Gefeliciteerd!!! Wat heftig allemaal.
Ik hoop dat jullie snel thuis kunnen genieten van jullie gezinnetje.
Oost west, mij best.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:09:41 #42
259886 pessie
pi_150766827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.

Je datum komt natuurlijk ook steeds dichter bij, en op een gegeven moment ben je er klaar voor om die buik in te leveren tegen een baby.

Eind november alweer!!!
pi_150766850
Hier ook maar mistig. Ik wil zon! Zeker nu ik me net ziek heb gemeld voor mijn avonddienst ivm bekkenpijn - gisteren met stralend weer de hele dag moeten werken, dan verdien ik nu een zonnetje om van te genieten hoor. :P
pi_150767008
Ik wil graag mijn was buiten hangen, maar mist ipv zonneschijn! Dat helpt niet zo goed drogen :(

Welkom Bloesem *O*
Schudden voor gebruik
pi_150767080
Shop, van harte gefeliciteerd met je twee dochters *O* O+ *O* O+ Wat fijn dat ze het meteen al zo goed doen! Ik hoop dat het zo blijft, zet 'm op dames! Voor jou wens ik een goed herstel, lichamelijk maar ook geestelijk na deze heftige dagen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150767316
Gefeliciteerd dames met de jongens en meisjes! *O* Allemaal lekker genieten nu! En bijkomen, zeker ook Shop. Is allemaal niet niks zo onverwacht en vroeg. Hopelijk doen de meiden het nog steeds goed :)
pi_150767352
Shop, gefeliciteerd!

Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.

Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:30:53 #48
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150767495
Shop, van harte gefeliciteerd met jullie dochters!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:35:42 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150767660
Welkom Bloesem!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150767954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!

Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.

Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Het is een proces, ook geestelijk. Het idee went en je gaat je er steeds meer klaar voor voelen.

Toen ik rond een week of 12 was kon ik me echt niet voorstellen wat ik met een kind moest (hoe gewenst het ook was). Dat is helemaal weg. Je groeit er naartoe vind ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:51:48 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150768206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!

Ik heb dat ook nog steeds wel na 16 weken. Ik denk dat ik het pas geloof als het kind er is :P

Ik voel nu wel wat zitten in mijn buik (als ik op mn rug lig en aan mn buik voel zit er een klein bolletje), dus dat maakt het wel iets echter. Maar toch, het blijft zo abstract :D
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150768283
Ingehaald worden door dames die ver na mij uitgerekend zijn vind ik inderdaad niet leuk. Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik vind het fijner voor de moeders als ze hun kindje nog even binnen kunnen houden.

Hier schijnt overigens de zon. :) Ik heb ondertussen gestemd en boodschappen gedaan, zo even aan de slag met de was en dan is het wel weer tijd voor een dutje denk ik.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:59:19 #53
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150768477
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
pi_150768641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
Ja, dat denk ik ook. Bij ons speelt dan ook mee dat we pas echt met babyzaken bezig kunnen als we verhuisd zijn...

Gek proces iis het, dat zwanger zijn!
pi_150770568
Bloesem hai

Pinquit, ooh wat fijn dat de misselijkheid wat weg gaat!
pi_150770777
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.

Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!

Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop". O+
pi_150771597
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren. O+ Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier. O+
pi_150771757
Welkom Bloesem! *O*
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas! ;)

Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerkt :Y Het helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen O+

Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoor ;) ik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin! :o :'( O+
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:34:53 #59
259886 pessie
pi_150771852
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.

Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!

Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop". O+
Bizar he dat verschil! Ik vond dat zelf ook bizar, dat je met placenta achter echt weken eerder wat voelt dan met placenta voor.

Jagar, nog een paar weken en dan zul je ook je kindje voelen, dan wordt het echt realistischer.
pi_150771938
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren. O+ Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier. O+
Klinkt inderdaad heerlijk! O+ Alvast een hele fijne trouwdag, geniet ervan! ^)
pi_150772742
Welkom Bloesem! *O*

Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
pi_150773482
Thanks twist! Enorm veel zin in. *)
pi_150773716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef twist02 het volgende:
Welkom Bloesem! *O*
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas! ;)

Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerkt :Y Het helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen O+

Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoor ;) ik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin! :o :'( O+
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3! :o :o :o en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons! :o *; O+ *;
pi_150773783
De 20 weken echo was goed *O* Alleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen :D wordt duidelijk een ADHD-ertje!
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:21:48 #65
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150773837
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3! :o :o :o en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons! :o *; O+ *;
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goed *O* Alleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen :D wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Yay! Gefeliciteerd met de goede echo! :)
Ziggy played guitar
pi_150773940
*O* Wat fijn FF *O*
pi_150774716
Lijkt me heel bijzonder Vlindur! :Y Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje! O+

FF wat fijn van de goede echo! *O*

Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijken O+ vanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken :') terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went

Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is :D O+ ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt --> :?
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:53:18 #68
259886 pessie
pi_150774886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me heel bijzonder Vlindur! :Y Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje! O+

FF wat fijn van de goede echo! *O*

Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijken O+ vanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken :') terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went

Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is :D O+ ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt --> :?
Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik in mijn blote buik voor de spiegel vijf staan :D zal vast de termijn zijn ;)

FF goed nieuws! *O*
pi_150775908
Goede 20weken echo! *O*

Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!

Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
pi_150776273
Ff, altijd fijn een goede 20 weken echo!
pi_150776333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:
Goede 20weken echo! *O*

Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!

Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
Herkenbaar :Y je weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
pi_150776854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Bloesem! *O*

Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
Leuk! Ik ga *O*

Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters :P
beetje ver weg ik dacht dat het dichterbij was :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Stippelrientje op 18-03-2015 18:19:37 ]
Schudden voor gebruik
pi_150776927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
Super top!
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y je weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
Ik denk en dan nog.. ook al ligt het te spartelen of te kroelen op je buik... dat het een beetje een gekke gewaarwording is.
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:10:41 #74
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150777550
quote:

Aww.. precies hetzelfde gehad vandaag!
Stond bh's te passen bij Naron (super zaak!) en toen viel me opeens op hoe mooi mijn buik was.
Mijn man was mee en die zei ' wat zie je er stralend uit vandaag'.. Ik voel me ook zoooooooo heerlijk.
En dan het zonnetje er nog bij <3
Snap je dus helemaal. lekker van genieten dus!

quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn O+
Haha, heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een grote glunderende sentimentele doos.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:

Precies hetzelfde hier.
Eigenlijk was ik steeds op 1 april uitgerekend, maar toen werd het toch 31 maart.
Dus ach.. april zou ook mooi zijn :) Sowieso is alles prima, want er zijn 0 verjaardagen tussen 1 maart en 17 april in onze familie. heaven!

FF: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo. Heerlijk gevoel he. Toch een hoop stress minder!

bh's..
Nou dames.. ik ben vandaag bij Naron geweest in Breda en wat ben ik daar vriendelijk geholpen!
Vooraf voelde ik me best shit met het vooruitzicht dat ik dan met mijn blote hangtieten in een krap pashokje moest staan terwijl er iemand met een meetlint me zou opmeten.
Niets was minder waar.
Ik liep binnen en achterin stond een hele vriendelijke dame zwempakken op te hangen. de lucht van de zwempakken deed me gelijk denken aan zomer en dat brak het ijs.
De verkoopster begreep wat ik bedoelde en kwam gelijk met een passende bh aan zetten.
Uiteraard een super lelijk ding en ik moest erg wennen aan de soft cup (of hoe dat ook heet).
Zo'n flubberbh..
maar toen kwam ze toch met een mooie aanzetten... <3
5 tientjes armer, maar ik liep weg met -voor mijn gevoel- het mooiste cadeautje wat ik aan mezelf kon geven. Een goed zittende bh.
90G met mammae en 95F voor Anita.
Die mammae was padded, zat heerlijk. was mooi.. nee.. prachtig!, maar 98 euro voor 1 bh? ...
pi_150777603
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk. :+
pi_150777678
Bredanaars zijn ook heel vriendelijk Faptist. 8-) Fijn dat je goed geslaagd bent!
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:15:06 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_150777685
Die mamae bh's zijn zó ontzettend hun geld waard. Ik had ook een Anita en die heb ik na zes maanden dankbaar in de kliko geflikkerd want er zat geen enkele vorm of steun meer in. Mijn mamae bh's zijn nog als nieuw!
disclaimer
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:15:09 #78
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_150777689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Toen mijn oudste geboren werd, schrok ik me lam dat er een echte baby op het bevalbed lag.
"wat hebben we nou gedaan?"
Was mijn vriendelijke welkom aan mijn zoontje :D

Bij de tweede was ik voorbereid :+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_150777708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk. :+
:D

kaas en honing samen heb ik nooit anders geprobeerd dan brie met honing O+

Niet geheel gek dat je nu misselijk bent :P
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:50:02 #80
259886 pessie
pi_150778781
Haha Cholula! _O- op naar de winkel dan!

*O* faptist, het is gelukt! En weet je, eerst een die ook fijn zit s nachts. Je kunt altijd na een maand nog een kopen. En ik vond mammae ook echt de prijs waard. Maar goed, bijna 2 jaar heel veel gedragen, dus die is nu ten einde. Maar ik koop straks een nieuwe!
pi_150779112
Even zien of ik het zo goed doe;

Gefeliciteerd aan de kersverse moeders, gevalletje, cactus en shopaholic!

Welkom bloesem! Eind november al! Voor mijn gevoel heb ik met streepjes gepiest!

Een goede 20-weken echo voor FF!

Jeej voor de honger van pinquit! Dat het maar beter mag gaan!

Over onwerkelijkheid; als ik naar beneden kijk naar mijn groeiende buik kan ik mij echt niet voorstellen dat er een echt kindje in zit. Voor mijn gevoel ben ik gewoon een volgevreten dikkie aan het worden.

Dankzij cholula heb ik nu zin in oude kaas met tijmhoning! En een warm broodje geitenkaas met walnoten en honing.

Vanmiddag de hele middag in het zonnetje gezeten, heerlijk! Maandagochtend spoedconsult gehad in het ziekenhuis wegens veel harde buiken op het werk (zo'n 6-10 in 30 minuten). Gelukkig bleek alles goed te zijn! Een dag bedrust gehad en ik moet het wat rustiger aan gaan doen. Vrijdag maar even in gesprek met mijn leidinggevende. Zal ze wel niet blij mee zijn...
pi_150779611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Leuk! Ik ga *O*

Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters :P

O+
Leuk! Ik heb dus precies die dag een pretecho bij Jan Koning... als ik dit eerder had geweten ;) 2 keer op een dag spieken is namelijk een beetje overdreven :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:27:21 #83
259886 pessie
pi_150780123
Coccinelle, goed voor jezelf zorgen. En bij de meesten hier zijn de leidinggevenden heel begripvol :* komt vast goed.
pi_150780376
Al een beetje opgeknapt Sillie?
pi_150781534
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
pi_150782011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef Daui het volgende:
Al een beetje opgeknapt Sillie?
Lief dat je aan me denkt :* .

Slapen helpt, voel me weer wat beter. De krampen zijn gaan liggen en ik heb geen bloed kunnen ontdekken, dus ik hoop dat het kramp was door verhuizende darmen of groei van baarmoeder.

Ik ben wel heel nerveus voor morgen. Maar zien hoe ik me dan voel ook, anders neem ik nog een ziektedag.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:43:28 #87
259886 pessie
pi_150782312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Krisvc het volgende:
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.

Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
pi_150782644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.

Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
Ik ga maandag naar de vk. Zal het daar sowieso even bespreken. Thanks. :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:01:40 #89
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150782951
Breda:
Super vriendelijke mensen ja :)

Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.

Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:13:53 #90
259886 pessie
pi_150783438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Breda:
Super vriendelijke mensen ja :)

Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.

Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is geworden O-) klonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding :7 ). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden ;)
pi_150783489
Zere navel..

Ben bevallen bij 38w2d destijds en had al weken daarvoor last van mijn navel, maar wel later dan 24 weken.

Wat een prijzen voor bhs! En dan vond ik destijds 45 euro al veel voor een Noppies voedings bh :o
pi_150783774
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide? :?
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:23:50 #93
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150783830
quote:

Grappig, ik sta er precies hetzelfde in. :D

FF fijn dat de echo goed was!

Beurs gevoel rond m'n navel heb ik wel gehad! Ik heb een ondiepe 'holle' (klinkt ren beetje gek maar sommige hebben echt zo'n knoopje) navel en ik denk dat mijn navel gewoon helemaal uitgerekt wordt eb verdwijnt, hij is nu al gestrecht. :o

Verder niets onthouden, snel bijgelezen in een lunchroom.
pi_150784220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide? :?
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
Witte en andere effen kleurtjes?
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:35:37 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150784307
Shop gefeliciteerd! Hele mooie namen! Hoop dat alles voorspoedig gaat met jullie allemaal :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:59:39 #96
259886 pessie
pi_150785383
quote:
heel irritant ja! Wij wisten het bij de eersteook niet, dus simpel wit. Wel heel handig icm de hydrofiele, ik haf altijd voldoende voor een 60 graden witte was.
pi_150785660
quote:
Ik had hele stapels effen wit... is dat een optie?

En uiteindelijk heb ik ze zo doorgegeven aan vrienden want wij gebruiken ze niet....
S. 2014
J. 2016
pi_150785751
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.

En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.

Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen :)
pi_150785832
Ik kom ze van Noppies ook in B cups tegen.
pi_150785895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef kooks11 het volgende:
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.

En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.

Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen :)
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=pla
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:13:31 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150785977
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond) :@
Kwak
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:16:39 #102
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150786107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je niet een linkje naar degene die het wel is geworden O-) klonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding :7 ). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden ;)
Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken. :@ Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.

Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.

Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.

Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg

[ Bericht 2% gewijzigd door faptist op 18-03-2015 20:24:15 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:17:13 #103
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150786134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond) :@
Ook niet met een tussenstukje?
pi_150786526
@navel issues ( ;) ):
Bij mij ging dat ook heel geleidelijk inderdaad :Y weet niet zeker hoe ver ik was toen dat begon, maar 24 weken klinkt voor mij niet belachelijk vroeg. Echt ploppen was het niet, maar merkte wel dat-ie steeds minder diep werd.
Nu (33 weken) ligt het eraan hoe ik sta/zit/lig en hoe Mini ligt; de ene keer steekt-ie helemaal uit en de andere keer is-ie nog gewoon mooi 'plat'. Dus het zou wel kunnen volgens mij. Maar sowieso goed om in de gaten te houden, ook of er geen vuil/stof/zeep in een klein plooitje blijft zitten ofzo.

@monddoekjes:
Inderdaad stom ja. Wij hebben bij de Babydump wel leuke gehaald; deels wit/roze, maar ook deels neutraal. Sowieso hebben ze daar veel wit/grijs of wit/taupe, dat kan wel goed voor beiden toch?
pi_150786917
@doekjes enzo: ja, wit kan natuurlijk altijd, of effen kleurtjes. Maar ik wil ook best wat leuks en gezelligs. Ik snap niet dat we dat blijkbaar bijna alleen maar in de scheiding jongens/meisjes kunnen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:36:35 #106
259886 pessie
pi_150787068
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef faptist het volgende:

[..]

Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken. :@ Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.

Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.

Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.

Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg
Ik vind em mooi! En jij uiteraard ook ;) ik denk zelf ook dat je beter 3 weken na je bevalling nogmaals kunt gaan, dan heb je ook meer gevoel bij wat je wilt. En dan heb je stuwing gehad :P

AH, twist jij weet meer van Plop navels ;) die van mij blijft altijd een ondiep kuiltje, hoe zwanger ik ook ben.

Morgen vk, ben benieuwd wat zij zegt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:40:01 #107
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150787247
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a

Ik heb net deze besteld, mega hydrofielen O+ http://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
pi_150787952
gewoon nog even in de herhaling en nee ik heb er geen aandelen :D

http://www.mamamea.nl/

Maar als je geen goede winkel in de buurt hebt is dit wel zo handig!
pi_150788095
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a

Ik heb net deze besteld, mega hydrofielen O+ http://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
Oh, die zijn wel leuk ja!
pi_150788190
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestiging O+ Merk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:56:22 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150788202
Ik vind de witte hydrofielen met plaatjes van dirk draak erop van prenatal ook tof, en neutraal.
Kwak
pi_150788288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestiging O+ Merk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
Ik snap je gevoel :*

Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .

ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat... :')
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.
pi_150789250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik snap je gevoel :*

Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .

ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat... :')
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.

Ja, ik denk dat ik het gevoel maar gewoon moet accepteren. Want uiteindelijk heb je het gewoon allemaal niet in de hand! En moet je echt vertrouwen op je lichaam.

Maar merk dat het verhaal "bloeddruk" wel invloed heeft op het vertrouwen in mijn lichaam. Vind het soms best moeilijk dat ik ongeveer gelijk met mijn positieve test aan de medicijnen ben gezet, en dat ze met 10 weken ook al verhoogd zijn. Dat voelt soms als falen van mezelf. Terwijl ik eigenlijk weet dat ik altijd al een bloeddruk had die aan de hoge kant is en dat mijn bloeddruk vreselijk gevoelig is voor spanning.
Maar goed dat is weer een heel ander verhaal, waarop ik me niet te veel wil focussen.
pi_150792631
Die mamae beha's zijn mooi! O+ En duur. }:|
Ik heb vandaag een hele lelijke van Cariwell gekocht, maar dan kan ik daar 's nachts zoogcompressen in doen ofzo. Als de borstvoeding goed gaat (en het vakantiegeld binnen is) koop ik er nog een mooie bij. Dan heb ik ook enig idee wat mijn maat gaat zijn, denk ik. Overigens vind ik de beha van Noppies ook best redelijk zitten.

Ik begin last te krijgen van mijn rug, best wel vervelend. Ik kan met moeite een normale houding vinden om te zitten, helemaal in combinatie met de harde buiken wordt het een beetje stom.
pi_150792849
Joyce je doet er alles aan om je bloeddruk onder controle te krijgen/houden? Ik begrijp dat het als falen voelt, maar dat is niet eerlijk naar jezelf toe. :*
pi_150794699
Wat zijn monddoekjes :? Een soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?

Ik vind trouwens dat ze sowieso wat meer unisex mogen maken, met alles. Geel, groen en rood zijn prima voor jongens en meisjes, maar in die kleur is weinig te krijgen. Al het unisex is wit of grijs lijkt het wel... En ik heb sowieso een hekel aan roze voor meisjes. Blauw kan ik dan wel weer mee leven, voor jongens of meisjes.
pi_150795196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Jup! Baby's spugen :) liefst op schone schouders :).
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang :).
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:56:29 #118
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150795387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:

Blij dat jij het vraagt! haha.. Ik dacht dat daar de hydrofiele luiers voor waren..

Bij ikea heb je toch ook monddoekjes? Wit met een gekleurd labeltje eraan?
En anders gewoon gastendoekjes ofzo?
pi_150795690
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap :).
pi_150796183
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang :).
_O- true story

Wij gebruiken n dubbelgevouwen hydrofiel maar als ze echt spugen, (geen mondje teruggeven) gaat t overal doorheen....

Maar hydrofielen nemen wel veel vocht op... verrassend veel ook.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 19 maart 2015 @ 04:59:44 #121
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150801452
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
pi_150801520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
Wow wat een achtbaan ineens! Wat fijn dat ze het zo goed doen.

Nogmaals van harte
S. 2014
J. 2016
pi_150801654
Heftig verhaal Shop. Blij dat alles goed afgelopen is en dat het goed met jullie alledrie gaat :*
pi_150801687
Heftig Shop. Fijn dat het goed gaat met je meisjes O+
pi_150801761
Heftig shop, geen tijd om na te denken? Maar jullie prachtige meiden zijn er, nu alle tijd van de wereld om lekker te genieten!
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:43:20 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150801963
Shop, wat fijn dat je meiden het zo goed doen en dat jullie naar een ander ziekenhuis mogen.
pi_150801993
Shop, wat een snelheid. Hoe voel jij je onder alles, is het al geland of word je voornamelijk geleefd? Fijn dat de meisjes het zo goed doen iig!
pi_150802355
Heftig shop! Wel goed te horen dat het goed met jullie gaat!

Ik ga zo richting gynaecoloog. Ik heb alvast hartkloppingen van de zenuwen dus ik vrees voor mijn bloeddruk. :')
pi_150802476
Heftig shop!
Nou, sillie. Veel succes!

Ik vergeet soms dat ik zwanger ben :@. (niet met eten hoor :+ ) Tijd vliegt wel voorbij,maar toch ook weer niet. Ben ook zo bezig met de waan van de dag. Dit weekend vieren we de verjaardag van peuter dus dat vliegt waarschijnlijk ook weer voorbij, en voor je het weet is het weekend ook om. :').
pi_150802527
Daar ben je Shop! Wat heftig, maar fijn om te horen dat het zo goed met je meisjes gaat. O+
pi_150802547
Jeetje shop, wat een verhaal en wat schrikken ook!
Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden :)

Voedingsbh's: Carriwell heeft niet de mooiste bh's maar ze zitten echt wel heel erg fijn en stevig, en ik vind ze ook heel handig. En ze maken van je borsten geen dubbele borsten en dat deed m'n mammae wel. Die zat echt niet mooi (cup D hier).
Tralalalaaa
pi_150802550
Oh en succes zo sillie! :*

Hier vandaag wisseldag, 32 weken! *O* *O* *O* Het gaat nog steeds zo snel allemaal!
pi_150802608

[ Bericht 100% gewijzigd door twist02 op 19-03-2015 08:46:04 (Foutje...het is nog vroeg, toch?) ]
pi_150802625
Jeetje Shop, wat heftig! :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi.
Dit vond ik wel heel mooi gezegd, en inderdaad een goed teken! ;) Hoop dat jullie 3en goed herstellen! :*
pi_150802770
Shop, wat heftig zeg. En sneu voor je vriend dat hij net te laat was.
Gelukkig doen de meiden het zo goed dat ze al naar een ander ziekenhuis mogen.

Sillie, succes bij de gynaecoloog! Volgens mij kan alleen je bovendruk stijgen door stress, dus dat scheelt weer iets. ;)

*O* voor alle donderdag-wisseldagen. Hier ook weer, 36 weken vandaag! *O*
pi_150802836
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!

FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!

Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:04:09 #137
259886 pessie
pi_150802895
Shop wat fijn dat het zo goed gaat dat je naar een ander ziekenuis kunt. Maar wat een schrik en wat een achtbaan. Veel sterkte de komende tijd.

Donderdag wisseldag! *O*

Mijn middelste was een spuugbaby, ik legde overal 2x dubbeleslagen hydrofielen onder, die namen wel echt veel vocht op. En spuugdoekjes heb ik bij beide kinderen veel gebruikt. In verband met spruw pakte ik vaak een schone, en dan ging de wasmachone weer aan.

Sillie, ik liet me laatst mijn bloeddruk meten in het ziekenhuis en vond hem voor mijn doen wel wat hoger, de gyn zei toen dat ze er rekening mee houden dat een bloeddruk in het ziekenhuis vaak wat verhoogd is. Stress.

Straks naar de vk. Baby ligt alweer lekker te duwen tegen mijn buik.
pi_150803251
Succes straks pessie! Volgende week weer een groeiecho?

FF, wat fijn van de goede SEO!

Cholula steeds harde buiken en rugpijn.. hoe is het nu?

Hier 24 weken vandaag. Volgende week een afspraak op de poli anesthesie om evt pijnstilling en m.n. de mogelijkheid van een ruggenprik bij evt ks te bespreken (dat ging vorige keer niet helemaal goed, gyn stelde zelf voor om dat nu al te bespreken daar omdat het mij wat rust zou brengen, zooo fijn dat ze uit zichzelf meedenken O+ ) dus ik ga maar eens een vragenlijstje voorbereiden.
pi_150803810
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!

Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!

*O* voor de wisseldagen.

Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!

Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:04:08 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150804328
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos :)
Succes bij de vk!
pi_150804372
Jeetje Shop, wat een verhaal. Fijn dat je meisjes het zo goed doen. Goed herstellen dan maar met zijn allen! :*

Succes bij de vk allemaal, ik mag vanmiddag ook effe Henk-spieken (groeiecho), ben heel benieuwd! O+
pi_150804448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef pinquit het volgende:
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos :)
Succes bij de vk!
Zo zie ik het ook. Hij komt vanzelf en anders helpen we hem een handje mee over negen dagen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:56:26 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150805459
Poeh shop, wat een heftig verhaal! Maar enorm fijn dat je meisjes het goed doen O+
Ziggy played guitar
pi_150805819
Heftig hoor shop. Maar super dat je meiden het te goed doen voor het huidige ziekenhuis!

Wij hadden vanochtend weer controle, ben nu 33 weken. Alles was goed met B5, ligt perfect op groei O+
Ben alleen wel geschrokken; R.ienk is afgelopen zondag met zwemmen vol op mn buik geland en we hebben getwijfeld of we het ziekenhuis ook moesten bellen. Maar B5 stuiterde nog vrolijk alle kanten op en ik voelde me nog net zo als altijd en ik verloor ook geen vocht of bloed dus we zijn gewoon naar huis gegaan. Verteld mn gynaecoloog net dat ze me anders 24 uur hadden opgenomen wegens 'stomp buiktrauma' en dat de placenta los had kunnen laten. :o
Gelukkig dus niks gebeurd, maar jeetje. De volgende keer ga ik dus wel gelijk bellen. (Niet dat het nog een keer gebeurd, want ik kijk nu wel 4x uit met die knullen van me)

Maar alles is nagekeken en het zag er dus keurig uit. Over 2 weken weer controle :)
pi_150805990
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit O+ . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:52 schreef L-E het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ik durf nu ook wel in de OP: UD is 6 november. *O* *O*
pi_150806107
Ja Vlindur, ook wel eens gehoord hier, heftig he? Gelukkig was alles goed!

sillie, je staat er in! O+
pi_150806377
Goed echo voor Sillie!!! *O*

En ik las ook een berichtje van Shop, heftig verhaal! Maar wel fijn dat jullie waarschijnlijk overgeplaatst worden naar een ander ziekenhuis vandaag. Dat is een goed teken :) Sterk maar goed aan! En jullie meisjes natuurlijk ook!
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:29:25 #148
259886 pessie
pi_150806400
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtje O+ Wat vond je vent ervan?

Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.

Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
pi_150806536
pessie ;( Hoe hoog was je onderdruk?
pi_150806700
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!

Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!

*O* voor de wisseldagen.

Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!

Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic? :D
pi_150806771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef pessie het volgende:
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtje O+ Wat vond je vent ervan?

Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.

Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
Die zat er een beetje beduusd bij te kijken, maar ik kreeg wel een dikke knuffel en een kus, dus het landt wel bij 'm. Ik heb een man-man, die toont zijn emoties nooit zo openlijk.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:44:39 #152
259886 pessie
pi_150806848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef L-E het volgende:
pessie ;( Hoe hoog was je onderdruk?
Op zich niet torenhoog: 92, maar ik begon met 75. En omdat de baby al niet al te mooi groeit... Verwacht dus zelf niet direct een beginnende zwangerschapsvergiftiging.
Het gekke is, dat ik afgelopen week steeds vind dat mijn schoenen wat strak zitten, en ik hou echt nooit vocht vast, ik heb ook geen probleem met mijn ringen ofzo, ook nooit gehad bij de andere zwangerschappen. Maar dat van die schoenen vond ik al raar dus was al wel benieuwd naar de bloeddruk.

Hihi sillie, het is ook heel onwerkelijk om zo'n boontje te zien met een knippertje in het midden ;)
pi_150806850
Pessie, hopelijk valt het allemaal mee! Wel goed dat ze er goed naar gaan kijken! :*

Ik besef me net dat ik al 8 dames onder me heb staan, en dat we al bij eind november zijn.. :o Ik heb gisteren toch pas positief getest?
pi_150806936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic? :D
Jup, je moet wat in het holst van de nacht als je toch wakker ligt.

Balen van je bloeddruk Pessie! Ik hoop dat het mee gaat vallen!

Een knipper Sillie! Gaaf hè!?
pi_150806980
Goed dat ze ernaar kijken iig pessie, hopelijk valt het mee!
pi_150807018
quote:
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef ingee het volgende:
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap :).
en hema heeft ook gewoon witte, daar heb ik er nu heel veel van, op aanraden van een vriendin: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_33390030
pi_150807392
Fijn van de goede echo, Silligirl! En fijn dat ze je goed in de gaten houden, Pessie.

Ik heb vannacht weer belabberd geslapen, maar moest echt naar het werk vandaag. Maar een korte dag ervan maken...
pi_150807429
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?

Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
pi_150807494
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Opnieuw verven *O*
Schudden voor gebruik
pi_150807527
Gefeliciteerd ReesesPieces! Wat fijn dat je na zo'n lange tijd nu zwanger bent! *O*
En het is ook gewoon allemaal heel spannend!
pi_150807667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,

Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
Welkom terug en vooruit! *O*

gefeliciteerd! :*
Schudden voor gebruik
pi_150807678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!

[..]

-O- -O-
Schudden voor gebruik
pi_150807693
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord? ;)
pi_150807757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

-O- -O-
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht :P
pi_150807778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht :P
Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend O+
Schudden voor gebruik
pi_150807783
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord? ;)
Welnee, die is niet eens gemeten :D .
pi_150807966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend O+
:*

Oh gisteren toen ik ging slapen gingen de horrorbeelden door mijn hoofd, nog nooit gehad. Toen wel goed kunnen slapen in ieder geval, met in mijn droom mijn geboren baby O+ En toen ik wakker werd had ik weer lekker van de menstruatieachtige onderbuikpijn.. En toen heb ik mezelf even streng toe gesproken.

En echt jullie zijn hier allemaal zo LIEF! O+

En ik dacht dat ik het de komende tijd niet meer zo zeggen. Maar ik mag vanmiddag een paar uurtjes werken. En ik verlang naar de onbezorgde kindjes op mijn werk die me laten lachen en me afleiden. En waar ik gekkigheid mee kan uithalen!
Want dat continue alleen thuis zijn is niet alles. Veeeeeeeeel te veeeeeel tijd om na te denken :P

En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer O-)
pi_150808131
quote:
Hallo iedereen,

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu gelukt is. :D *O*
pi_150808179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef Malteser het volgende:
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!

FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!

Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
pi_150808288
Bedankt voor het warme welkom :D Misschien dat ik het door het meeposten wat meer ga geloven....
En goed nieuws, SillieGirl, ik was al benieuwd naar jouw update :)
pi_150808419
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment. :')

Het is gewoon lachwekkend. *)
pi_150808452
Pessie, balen van je bloeddruk. Je kleintje moet voorlopig nog even binnen blijven hoor. Goed dat ze je in de gaten houden.

RP, Welkom en gefeliciteerd!

Sillie, fijn dat alles goed was!

FF een goede SEO *O*
pi_150808468
Welkom ReecesPieces! *O*

Een goede echo voor sillie! *O*

Hmm pessie, minder leuk van jouw controle. Maar fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Nog een paar weekjes volhouden!

Vlindur, wat een eng idee dat je placenta los had kunnen laten. Ik ben laatst met een nogal klunzige actie op m'n buik gevallen in de trapkast, had ik wellicht ook wel even moeten melden dus...

Lijnloos, ben benieuwd naar je echo!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:35:52 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808497
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen ;)

Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot :(

O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is :)

[ Bericht 7% gewijzigd door mousemicky op 19-03-2015 12:41:33 ]
pi_150808576
Hangt van de klant af. Bij de één ben ik half aan het huilen, bij de volgende ga ik compleet op m'n strepen staan. :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:42:02 #176
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808732
Altijd spannend voor de klant welke kant t op gaat ;)
pi_150808836
Welkom en gefeliciteerd RP! (Fijn nu heb ik zin Reese's peanutbutter cups!)

Mijn dutje werd ruw verstoord door de buren en de coniferen die omgehakt moeten worden. Onze tuin ligt nu vol met takken en er is een tafeltje aan onze kant gesneuveld met wat olielampen erop. :(

Goede nieuws is dat er nu meer zonlicht in dat deel van de tuin komt en ik er dus meer groentes kan verbouwen, dat ik het tafeltje toch lelijk vond en die lampjes een beetje te kitsch naar mijn smaak waren en dat die takken heel goed in de vuurpot passen. Minpunt blijft natuurlijk mijn verstoorde dutje, maar dat haal ik na het bezoekje bij de vk wel in.
pi_150808897
Sorry Cholula :P
(ik totaal niet trouwens, rookworst daarentegen...)
pi_150809027
Welkom RP!

Mooi van je echo Sillie

Hadden ze je niet kunnen waarschuwen Cho?

Nog 6 nachtjes slapen en dan is mijn eerste echo. Maar tegenwoordig neem ik me voor mij geen zorgen te maken of niet de hele tijd erover na te denken.
Ik heb mijn O+ gestuurd dat ik taco's moet eten. :Y) taco's taco's taco's taco's taco's taco's taco's taco's
pi_150809088
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
Dat het los staat van elkaar weet ik maar na de niet direct positieve uitslag van de combi test gunde ik je gewoon een goede 20 weken echo zonder gekke dingen. Super!

Welkom Reeces!

Ja, sillie een knipper *O*!
pi_150809170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer O-)
Uhm, dit dus!! Succes... Waar twijfelen jullie tussen?
pi_150809287
Ik heb nog wat mini Reeses liggen!

Daui ze hebben het vorige week met mijn man besproken. Hij heeft gevraagd of ze even van tevoren willen aangeven wanneer want hoogzwangere vrouw en zo. Ze hebben hem waarschijnlijk weg zien lopen en daarna zijn ze begonnen. Ze zijn niet gewend dat ik thuis ben doordeweeks dus misschien is de buurman vergeten dat ik tonnetje rond ben.

Oeh, taco's daar heb ik ook wel zin in!
pi_150809378
De Mutsy igo, en de Joolz Day.

Eerst ook een tijdje gekeken naar een Maxi Cosi Mura, maar die valt af door de grofheid i.c.m. ons kleine huis.

De Mutsy, is net iets goedkoper. En in combinatie met het zitje erg klein te vervoeren.

De Joolz, wat duurder. Ik vind het zelf mooier, en net iets lekkerder rijden. Maar de zit moet altijd los vervoert worden (volgens mij), want die is niet mee in te vouwen.

En jullie?

[ Bericht 2% gewijzigd door J0ycie88 op 19-03-2015 13:14:32 ]
pi_150809395
OHH Taco's! Ja! Lekker!
Alleen heb ik vandaag aardappels, groente en vlees op het menu staan.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef mousemicky het volgende:
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen ;)

Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot :(

O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is :)
+1. :'). Ik ben ontzettend bitchy deze week.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:59:57 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150809432
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goed :) er is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
KuikenGuppy
pi_150809458
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goed :) er is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
Ik ga het topic inderdaad even omhoog schoppen. Moest even zoeken namelijk :P
pi_150809613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment. :')

Het is gewoon lachwekkend. *)
*boks*

'Meneer. Dat is een proces van 48 uur dat niet versneld kan worden' "oh, dan kan ik daar op wachten als ik morgenmiddag kom?" 'Waar ik vandaan kom zitten maar 24 uur in één dag' .... Doodse stilte 😎.....'

Voor de rest geen zin in deze lange dag! 21.00 uur een afspraak bij de VK, kijken of er stickers uitgedeeld worden.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:05:47 #188
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150809654
Of: als u bereid bent morgenmiddag nog 24 uur te wachten dan kan dat inderdaad *)
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:19:43 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150810167
Welkom Reeses! *O* hier ook behoefte aan zout voedsel :9

Zo ik was net echt kapotmoe ineens :') daar ging mn planning :') heb drie kwartier op de bank geslapen :D toen moest ik op school van zoonlief pleinwachten }:| mn slaapmomentje wat doe je.

Nu lekker lunchen!
pi_150810524
Een paar dagen niet meegelezen en ik mis gewoon vier verse babies! :o Gefeliciteerd Gevalletje, MwCactus en Shop! *O* Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes.

Welkom Reeses!

Wij hebben trouwens ook de Mutsy Igo-kinderwagen gekocht.

Enne.. nu heb ik ook trek in taco's :9
pi_150810983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
.....

En jullie?

Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).

Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.

Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
pi_150811095
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).

Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.

Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..

Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit :P
pi_150811195
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:50:21 #194
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150811225
Ik kom net terug van de gyno.
Voelde vanaf 8 uur minder beweging en had gelukkig om 11 uur een afspraak staan.
Kreeg gelijk een ctg. Schrok ik van, want dacht dat je zoiets alleen kreeg in noodgevallen.
Gelukkig klonk het hartje al snel en kon ik weer wat ontspannen.
Had erg veel last van harde buiken en ook dat konden ze meten.
Hartslag was rond de 140 en m'n buik schommelde tussen 30 en 65 in.
Lekker aan het rommelen dus.

Nu lekker een dutje doen, want man.... Wat een stress.. Wat ben je dan bezorgd.
Snap de dames hier nu ook een stuk beter die klachten hebben of die dit soort dingen vaker hebben.. Wat een emotionele uitputtingsslag zeg!
pi_150811256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.

Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..

Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit :P
Had ook al in dat topic gereageerd :).
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter ;).
pi_150811286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
pi_150811314
Oeh Faptist, fijn dat alles goed was! Slaap lekker.
pi_150811380
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
Hij hangt dan niet recht naar beneden:

Maar aangezien met de wandelwagen naar de winkel gaan voor ons niet echt een optie is, heb ik me daar niet zo in verdiept.

Fijn dat alles goed was faptist!
pi_150811474
Thanks voor de tip IMA! Bij ons is met de wagen naar de supermarkt wel een optie dus deze onthoud ik even.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:11:02 #200
259886 pessie
pi_150811872
Faptist dat is wel even schrikken zeg!! Fijn dat je kindje nog gewoon lekker beweegt, en het mag natuurlijk ook wel gaan rommelen, je bent bijna 39 weken!

Daui Taco's :D Ik heb momenteel echt steeds minder trek in eten :?

Pinq, lekker dat je er even aan toe hebt kunnen geven :*

Ik ga zo met man naar het ziekenhuis!
pi_150812011
Succes pessie!
pi_150812617
Succes pessie!

Faptist, gelukkig was alles goed. Gaat vast niet lang meer duren met dat gerommel. Mijn buikactiviteit kwam dinsdag niet boven de 25 uit!
pi_150813661
Wat een schrik Faptist! Ga jij ook voor mij bevallen? ;)

Succes in het ziekenhuis Pessie!

Ik heb een sticker gekregen bij de vk net. Bloeddruk weer gewoon netjes (110/65), Frits zijn hartje deed het goed en met een afspraak voor aanstaande woensdag in het ziekenhuis stonden we weer buiten.
pi_150813853
sillie wat fijn dat alles er goed uit zag! *O*

pessie hopelijk valt het mee, succes straks! :*

RP welkom! *O* wat goed dat het eindelijk raak is!

faptist goed dat je het even hebt laten checken en dat alles goed was! En spannend, dat gerommel!

quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:

[..]

Had ook al in dat topic gereageerd :).
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter ;).
Haha, ik las dus dat jullie samen maar 1.72m waren! :D

Cholula, fijn dat alles goed was, maar hij laat jullie wel wachten zeg! Waarvoor is de afspraak in het ziekenhuis; inleiding bespreken?

Oh en ik kom er net achter dat ik na vandaag gewoon nog maar 9(!) dagen hoef te werken! :o Het echte aftellen kan beginnen! :s)
Hoewel ik me nu natuurlijk nog 100 dingen bedenk die ik in die 9 dagen moet doen :')
En er komt nog een babyshower op m'n werk O+
pi_150814023
Nog maar negen dagen werken, heerlijk! Wat gaaf dat je een babyshower krijgt op je werk. Mijn lieftallige, mannelijke collega's hebben daar niet over nagedacht.

Die afspraak is voor hartfilmpje, bloeddruk, evt strippen en inleiding bespreken.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:34:12 #206
409579 LuDann
All the way
pi_150814379
Hoi, ik ga ook weer meedoen. :W Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.

Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb! :o

Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies! *O*
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:36:47 #207
409579 LuDann
All the way
pi_150814482
Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een kinderwagen: vanavond en zondag is er een uitverkoop bij Babywonderland. Die kopen dingen op uit faillissementen enzo, kan soms behoorlijk wat schelen schijnt. Wij gaan vanavond kijken of het wat is.

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
pi_150814717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Hoi, ik ga ook weer meedoen. :W Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.

Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb! :o

Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies! *O*
Goed je hier ook weer te zien :*
Schudden voor gebruik
pi_150814949
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
pi_150815935
Pessie, wat rot maar fijn dat ze even extra gaan kijken. Succes meid! :*
En Faptist ook al zo'n schrik maar gelukkig prima alles. Pfieuw!
En welkom Reeses! *O*

Wij hadden vanmiddag de eerste groeiecho (had ik al gepland voor dat ik zakte voor de suikertest maar liever een keer extra dan moeilijk doen met afzeggen) en Henk is nog steeds een Henk en tis geen kleintje maar ook zeker niet buiten de curves. Hij loopt een weekje ongeveer voor, net als Minke destijds (en da's ook goed gekomen)... maar goed, volgende week moet ik toch naar de Gyn dus dan zien we wel verder. Wel dikke mazzel want ze zochten nog iemand voor de 3D-pretecho's om op te oefenen morgenmiddag. Nou hadden we voor maandag al een afspraak staan, maar die hebben we maar gecanceld... scheelt toch weer bijna 100 ¤ en dit komt eigenlijk beter uit. Helaas kan man niet mee dan, maar krijg ook film mee dus hij vondhet niet zo'n ramp.

Kusje van Henk :*
  donderdag 19 maart 2015 @ 17:35:00 #211
259886 pessie
pi_150818289
Terug uit het ziekenhuis. Bloeddruk ging alweer naar beneden, baby goed, bloed uitslaggoed, navelstreng goed.
pi_150818807
Ik heb een mutsy igo, die vind ik fijn en wendbaar en licht. De mutsy evo vond ik log en niet fijn.
Kwak
pi_150819738
Cholula, met zo'n mannenomgeving kan ik me voorstellen dat ze er niet aan denken inderdaad! ;) Ik heb het geluk dat ik op mijn werk de 3e ben binnen een jaar tijd (en nummer 4 is ook al onderweg), dus babyshowers zijn vaste prik! :D
Ben benieuwd of je die afspraak nog gaat halen of dat Frits voor die tijd al buiten komt spelen O+

LuDann fijn dat je weer thuis bent en dat de kuur achter de rug is! Hoe voel je je nu?

Lijn mooie echo! :) een weekje voorlopen is inderdaad niet zorgwekkend. En die 3D echo is mooi meegenomen! :Y

Pessie fijn dat alles goed was! :* Komt er nog vervolgonderzoek, of is het voor nu gewoon goed?
pi_150819864
Hallo allemaal, ik leef nog! Zie dat ik veel gemist heb.. Misschien lukt meelezen binnenkort.

Hier lijkt niks goed te willen lopen, gaat het eerst niet goed met Q., tegen de tijd dat het weer goed gaat ben ik aan de beurt.. M'n darmen liggen zo goed als stil sinds de keizersnee en m'n buik is heel erg opgeblazen, geeft veel pijn. Anuscanules (ja, die bestaan dus!) en klysma's werken maar deels, röntgenfoto gehad vandaag. Resultaat: lig aan het infuus, heb een maaghevel (ugh wat erg is dat!) mag niks meer eten of drinken tot darmen weer gaan werken en wanneer dat is weten ze nog niet. Baal nu even zwaar, kon net weer zelf (met moeite) uit bed, nou zit ik weer aan alles vast.

/drama
pi_150819987
He getverdemme gevalletje. :* strkte. Heb gemist wat er met q niet goed was, maar fijn dat het weer beter gaat met hem.
Kwak
pi_150820517
Ach gevalletje, wat naar! Hopelijk komt de boel gauw weer op gang en gaat het gauw weer gewoon op rolletjes.

Ah, pessie is ook terug zie ik. Fijn! :*
pi_150821144
Zal nog even de bevalling omschrijven ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150821776
Wat betreft Q: later die dinsdag waren m'n ouders en broer + schoonzus er. Er kwam wat slijm uit z'n mondje en m'n schoonzus pakt em op en raakt in paniek "Druk op de bel, nu! Hij ademt niet meer!" Geloof dat het m'n vader was die de gang op is gegaan met hem, terwijl ik hysterisch begon te huilen -O- . Even later kwam arts zeggen dat ie op de gang uitgezogen was en meteen weer roze was (hij was dus blauw), maar dat ze hem op hadden genomen op neonatologie, zodat ze hem konden controleren. Daar is ie een dagje geweest, niks meer gebeurd daar. Kennelijk was het nog wat vruchtwater, hij blies ook al steeds belletjes en hij verslikte zich erin. Hoorde toen ook ineens dat ie ergens tussen het breken van de vliezen en de keizersnee in het vruchtwater had gepoept. Waarschijnlijk was ie de hele eerste dag nog misselijk en had ie hoofdpijn. 2e dag zag ie er ook veel beter uit en kreeg ie honger :). Sinds gisteravond ligt ie weer bij me op de kamer. Hij is echt heel rustig en tevreden, slaapt haast alleen maar! (Ook als ie moet aanhappen helaas :') ) Artsen hier moeten ook steeds even naar em kijken en zeggen hoe leuk ie is, hij heeft echt een heel schattig koppie O+. Misschien post ik hier later nog even een foto, vriend wil em eigenlijk niet op sites/Facebook. Oh en mn ouders hebben nog maar wat extra kleertjes gehaald, hij past gewoon in maat 44 :o
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:32:32 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150822175
Jee, gevalletje, da's niet niks, zeker met het verhaal van je vriendin in je achterhoofd. Ik kan me voorstellen dat je wel even tijd nodig hebt om alles weer op orde te krijgen. Ik hoop dat je lijf snel mee gaat werken en je lekker veel met Q kunt knuffelen om je af te leiden van de pijn/ ongemakken :*
pi_150822933
Jeutje gevalletje,wat heftig allemaal! Succes met verwerken en veel pleziet met genieten.
S. 2014
J. 2016
pi_150823222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef silliegirl het volgende:
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.
*O* *O*
pi_150823291
quote:
Hallo iedereen,

Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerd :*
pi_150823739
Faptist fijn dat alles goed was. Ik heb zelf ook 1x minder level gevoeld bij Luc, de VK kwam bij me langs en hoorde het hartje goed kloppen, maar ik werd ook gelijk doorgestuurd voor een CTG. Ze nemen echt geen enkel risico. Toen in het ziekenhuis alles goed bleek, zei het personeel tegen mij "Heel erg goed dat je gebeld hebt, ga je nou niet bezwaard voelen nu alles goed is, om weer te bellen bij minder level. We testen liever 10x te veel dan 1x te weinig.
pi_150823799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef klumsy het volgende:
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
helemaal eens. Ik ben steeds jaloers hoe fijn jouw buggy duwt/wendbaar is vergeleken met die van mij.
Ik heb inderdaad een mutsy
pi_150823869
Gevalletje jeetje zeg... gelukkig is nu alles weer helemaal goed met Q. :*
Wat super vervelend van je darmen, hopelijk gaan ze snel doen wat ze moeten doen!!
pi_150823935
Wow wat heftig Gevalletje! Kan je vriend ook bij je blijven?

Ik heb net het mandje met snacks van de hond opgeruimd. Priorities, I don'thave them. ;(
pi_150824074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerd :*
Dank je :) Ik geloof het nog maar half!
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:23:53 #228
259886 pessie
pi_150824075
Zo geval! Wat een verhaal zeg! En dat jij nu zelf ook zo in de lappenmand ligt :* sterkte.

Reese, ik denk dat ik je nog niet verwelkomt heb, maar bij deze: van harte gefeliciteerd en welkom! Tof dat het gelukt is!

Twist, de volgende groei echo stond al gepland voor volgende week vrijdag. Verder dus geen follow up nodig. De persoon die ik had in het ziekenhuis leek het zinloos te vinden dat ik wad doorgestuurd. Ik snap wel het waarom, dat vind ik een stuk belangrijker. Wel erg vervelend dat de vk nog duidelijk aangeeft dat ik niet lang kan zitten en ze me rustig anderhalf uur laten zitten in de wachtkamer. Dus nu au. Heb wel verteld dat ik dat niet zo tof vond.
En een flinke plas vruchtwater O+
Maar goed, nu maar weer gewoon afwachten tot volgende werk vrijdag, dan zien we wat de baby gaat doen qua lijn.
Oh en de echoscopist vond dat de baby "heel diep" lag, het is dus al een end richting de uitgang aan het gaan :7
pi_150824134
fijn pessie, gelukkig was alles goed. Wel een rare gang van zaken in het ziekenhuis inderdaad.
pi_150824211
Jammer dat ze zo lekker niet meelevend waren in het ziekenhuis Pessie. Gelukkig is alles goed!
pi_150824313
Nou, wat stom dat ze je zo lang lieten wachten en dat ze het onzin vonden dat je doorgestuurd was zeg, pessie.
Dat was hier gelukkig helemaal niet het geval afgelopen dinsdag. Anders had ik me echt bezwaard gevoeld denk ik :@

Fijn dat alles er goed uit zag!

Ik mag morgen weer even naar het ziekenhuis, eens kijken of ik daarna weer gewoon terug mag naar de vk.
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:36:20 #232
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150824476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:13 schreef Skoap het volgende:
Faptist fijn dat alles goed was. Ik heb zelf ook 1x minder level gevoeld bij Luc, de VK kwam bij me langs en hoorde het hartje goed kloppen, maar ik werd ook gelijk doorgestuurd voor een CTG. Ze nemen echt geen enkel risico. Toen in het ziekenhuis alles goed bleek, zei het personeel tegen mij "Heel erg goed dat je gebeld hebt, ga je nou niet bezwaard voelen nu alles goed is, om weer te bellen bij minder level. We testen liever 10x te veel dan 1x te weinig.
Bedankt dat je dit nog even deelt.
Zeiden ze hier ook, maar ik kon het niet aannemen. Voelde me zo'n aansteller Nog steeds eigenlijk :@
Zaterdag weer terug voor controle. Krijg ik weer een ctg.

Ik had gemiddeld vruchtwater dus ik krijg geen 'bak water'.
Man beteuterd. Die had zich daarop verheugd. Leek hem zo grappig.
Rare vent heb ik ook. Hij is zo'n man die op YouTube filmpjes opzoekt van totaal ongeschikte tijden waarop je water breekt enzo.. Iets met leedvermaak. :)
Man was wel echt bezorgd. Ik ook.
Toch gek om in zo'n ruimte te zitten.. En op de achtergrond hoorde ik iemand slecht nieuws krijgen, want hoorde zo'n intens verdrietige huil. Krijg weer tranen in m'n ogen wanneer ik eraan terug denk.
En tevens zo intens dankbaar dat het bij mij zo, zó goed gaat..
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:43:26 #233
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150824715
Oh stoel,
Wat een verhaal! Wat heb je in angst gezeten! En wat ontzettend fijn dat het nu wel goed gaat. Mag ook wel na zo'n turbulente start op de wereld..
Stoere Q...

Pessie,
Wat een horken in jouw ziekenhuis. Als je maar niet gaat denken dat het aan jou ligt. Je wordt echt niet voor je lol doorgestuurd. Wat een mutsen..
Ik vind het ook erg onprofessioneel dat ze dat zo met jou bespreken ipv met je verloskundige op een later tijdstip.

Kinderwagen;
Ik heb een mutsy evo. Helemaal niet log of zwaar. Voelt juist lekker stevig aan. Veilig gevoel.
Liep vorige week met de bugaboo van een vriendin en vond het gewoon een beetje eng. misscjien dat het ook kwam omdat het zo hard waaide maar de wagen ging steeds opzij door de wind waardoor ik steeds moest bijsturen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:52:41 #234
259886 pessie
pi_150825064
Faptist het is echt goed dat je het gewoon zegt en dat ze er echt wat aan doen. Anders zit jij zelf wellicht in onzekerheid en dat is niet goed voor je bloeddruk. Beter even kijken.

En wat de rest betreft, ik weet weer waarom ik zo graag thuis beval :') maar die kans is deze keer wel heel klein. Min bekken is bijna op, moet binnenkort echt kunnen gaan herstellen, daar nog 6 weken op wachten is eigenlijk niet verstandig. Maar we zullen zien wat het ziekenhuis zegt.

Vandaag bij de fysiotherapeut erover gehad dat ik de therapie 5 jaar geleden zo anders vond dan de huidige therapie. Blijkt dat het pas sinds 5 jaar echt een opleiding is waarin kennis en protocollen doorgegeven worden. Snap nu wel waarom ik min huidige therapeut echt de beste vind die ik tot nnu toe heb gehad, ze weet er echt heel veel van. En weet ook goed haar hand op de zere plek te leggen. En we waren het erover eens dat iedereen man mee moet nemen om oefeningen te oefenen :7 . Ze kon merken dat het soepeler was en het ontspannen beter ging :D
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:57:28 #235
259886 pessie
pi_150825243
Faptist ik ben graag geïnformeerd ;) het ging meer om "het protocol zegt doorverwijzen bij onderdruk 95 en jij hebt 92" . maar goed, er zijn al vragen over hoe het werkt in mijn lijf dus beter 3 puntjes eerder doorverwijzen volgens mijn vk, en daar sta ik achter. Wat nou als baby er ongemerkt wel last van zou hebben.
pi_150825299
Zo! Ik kan in een fles gaan plassen; net de moeders voor moeders intake gehad. En een hele zachte wikkeldeken voor "friemeltje" (aka buikbaby in wording) gehad *;
  donderdag 19 maart 2015 @ 21:00:58 #237
259886 pessie
pi_150825382
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef silliegirl het volgende:
Zo! Ik kan in een fles gaan plassen; net de moeders voor moeders intake gehad. En een hele zachte wikkeldeken voor "friemeltje" (aka buikbaby in wording) gehad *;
Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal? ;)
pi_150825549
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal? ;)
Jap. Teststreep was er eerder dan de controlestreep. Oh. En mijn echofoto lag nog op tafel, dus ze zei al "ja, nu slaat die test nergens op natuurlijk".
pi_150825864
Oh gevalletje wat een achtbaan. En ik maar zachtjes klagen over mijn herstel terwijl die eigenlijk super gaat. (Ik moest de eerste nacht al poepen, zit je daar dan met je katheter te stinken op de postoel.. Plasje bloed eronder want het stroomde langs de katheter :') )

Laat je verwennen door de verpleging zolang het kan. Daar zijn ze voor. Geef de kleine een extra knuffel als je je rot voelt. Ik vond dat verzachtend werken. Ik hoop dat ze bij jou net zo lief zijn als bij mij. Ze namen echt de tijd voor mij en mijn kraamtranen. Laat ze lekker lopen, het lucht zo op. :*
pi_150826009
Wauw, veel gebeurd hier! Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's!

Vanavond cadeautjes gekocht om het mee te vertellen volgende week. Volgende week vrijdag de termijnecho, zaterdag vertellen aan schoonzus en schoonouders en zondag mijn ouders en broers. :)
Een week duurt nog lang. :D
pi_150826358
@gevalletje klinkt als een stressvolle ervaring, heftig hoor. en vervelend dat je nu nog niet optimaal kan genieten.

Ik had vanmiddag controle bij de VK, dacht even in en uit te lopen, zoals t tot nu toe eigenlijk elke keer gaat, maar kwam even van een koude kermis thuis.
Ze vroeg of de baby 'lekker aan het spartelen' was, dus ik gaf aan van eigenlijk niet, want ze is de afgelopen twee weken wat rustiger dan normaal. Ik nam zelf aan dat dit kwam doordat er minder ruimte is en dat ze zich klaarmaakt voor de bevalling, dus had me er niet echt druk om gemaakt. Ik voel wel elke paar uur 'iets'. Ze keek een beetje bedenkelijk maar ok.
Vervolgens meet ze mijn buik op en vraagt me of ik het idee heb dat mijn buik is gegroeid dat afgelopen twee weken. ja ik heb het idee van wel, maar hij blijkt dus kleiner te zijn geworden volgens haar meting -O-

Dit in combinatie met dat ik de baby minder voel bewegen zorgde ervoor dat ik direct werd doorverwezen naar de spoedpoli voor een hartfilmpje en echo, en ook even op mijn flikker kreeg van de VK dat ik niet eerder had gebeld.

Hartfilmpje en echo zagen er vervolgens allebei goed uit, en de gyn zag geen reden tot zorgen, dus uiteindelijk storm in een glas water en ik kon weer naar huis.

Toch gaf zowel de VK, de gyn en de verpleegkundige aan dat je altijd moet bellen bij minder leven, dus @faptist, voel je niet te snel een aansteller. Ze checken het liever te vaak dan te weinig.

ik ben op de een of andere manier super'zen' deze zwangerschap en vertrouw er gewoon heel erg op dat t goed zit, waardoor ik het minder bewegen niet als iets zorgelijks had gezien, maar er is me toch nu wel op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen als ik het idee hou dat ze minder blijft bewegen.
pi_150827354
Jeetje kooks wat een schrik moet dat geweest zijn.
Ik ben geen VK (goh :D) maar ik meen mij te herinneren dat mijn VK tegen mij op het eind zei dat het onzin was dat je je kindje aan het eind van je zwangerschap minder zou gaan voelen en dat je dat dus nooit als reden moet aannemen. (Mignonne als ik het verkeerd onthouden heb hoor ik het graag)

Gelukkig was alles goed!
pi_150827589
Gevalletje: wat spannend!! Succes en sterkte!

Silliegirl die lekker in de flessen mag gaan plassen :P. Hier nog 2 weken, dan ben ik klaar. En ik ben er ook wel klaar mee ;). Maar de wikkeldeken is zo zacht!

Alle dames met een CTG deze dag/week: het is goed dat het goed gecontroleerd wordt. Voel je dus niet bezwaard.

Jantina: het bekend maken vonden wij heel bijzonder O+. Geniet van de momenten!
pi_150828330
Klinkt heftig gevalletje! Veel succes met het herstellen!

Selvaria, ik weet niet meer of je nou vandaag of morgen ging trouwen, maar ik hoop dat je een mooie dag hebt (gehad)!
pi_150830238
Wat lief dat je aan me denkt! Morgen is de grote dag. ^)

Even snel bijgelezen, maar wat heftig gevalletje. ;( Hopelijk kunnen jullie snel genieten. :*
pi_150834603
Een hele fijne dag morgen Selvaria!

Ik liep net mijn buik tegen een deurklink aan, potjandorie dezelfde pijnscheut als wanneer je je teen stoot. Twee minuten later natuurlijk al weer over, maar ik heb het vermoeden dat er een blauw plekje komt. :(
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:52:44 #247
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150835243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:25 schreef kooks11 het volgende:
@gevalletje klinkt als een stressvolle ervaring, heftig hoor. en vervelend dat je nu nog niet optimaal kan genieten.

Ik had vanmiddag controle bij de VK, dacht even in en uit te lopen, zoals t tot nu toe eigenlijk elke keer gaat, maar kwam even van een koude kermis thuis.
Ze vroeg of de baby 'lekker aan het spartelen' was, dus ik gaf aan van eigenlijk niet, want ze is de afgelopen twee weken wat rustiger dan normaal. Ik nam zelf aan dat dit kwam doordat er minder ruimte is en dat ze zich klaarmaakt voor de bevalling, dus had me er niet echt druk om gemaakt. Ik voel wel elke paar uur 'iets'. Ze keek een beetje bedenkelijk maar ok.
Vervolgens meet ze mijn buik op en vraagt me of ik het idee heb dat mijn buik is gegroeid dat afgelopen twee weken. ja ik heb het idee van wel, maar hij blijkt dus kleiner te zijn geworden volgens haar meting -O-

Dit in combinatie met dat ik de baby minder voel bewegen zorgde ervoor dat ik direct werd doorverwezen naar de spoedpoli voor een hartfilmpje en echo, en ook even op mijn flikker kreeg van de VK dat ik niet eerder had gebeld.

Hartfilmpje en echo zagen er vervolgens allebei goed uit, en de gyn zag geen reden tot zorgen, dus uiteindelijk storm in een glas water en ik kon weer naar huis.

Toch gaf zowel de VK, de gyn en de verpleegkundige aan dat je altijd moet bellen bij minder leven, dus @faptist, voel je niet te snel een aansteller. Ze checken het liever te vaak dan te weinig.

ik ben op de een of andere manier super'zen' deze zwangerschap en vertrouw er gewoon heel erg op dat t goed zit, waardoor ik het minder bewegen niet als iets zorgelijks had gezien, maar er is me toch nu wel op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen als ik het idee hou dat ze minder blijft bewegen.

Ook al zo'n spannende dag.. Hangt er wat in de lucht?
Fijn dat het bij jou ook allemaal goed is!
Het laatste wat jij schrijft herken ik zo goed.. Ook ik ben totaal zen. Geen zwart randje te bekennen..
Ik voel me zelfs vaak niet zwanger en geloof niet dat veel mensen dat kunnen zeggen met 38.4 weken.
Loop nog lekker door (oké oké ik heb af en toe een pauze nodig), kan alles doen waar ik zin in heb en heb gewoon geen klachten.. Niks.. Ik kan me daar gewoon weleens schuldig over voelen naar anderen toe...
Anyways... Ik snap nu dat ik niet te relaxed moet doen over 'minder leven' in de buik dus ik hou het nu echt goed in de gaten.

Selvaria, een hele fijne dag vandaag!
Je zult er ongetwijfeld prachtig uitzien (zelfs in een jute zak) en je hopelijk zeer geliefd voelen..
Laat je lekker verwennen en maak er een mooie dag van.
Wel super bijzonder dat er op jullie dag een eclips is!
Kan alleen maar iets goed betekenen zou ik denken!
pi_150835944
Och gevalletje, wat een heftige momenten hebben jullie beleefd ;( . Met het verhaal van je vriendin nog zo vers in het geheugen dubbel zo eng! Gelukkig is Q in orde, nu jij nog. Sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150837398
Gevalletje wat heftig! Hopelijk herstel je snel en kan het genieten echt beginnen.

Nog even *O* voor de goede echo van Sillie
En jantina mag ook bijna!

En heeeeel veel plezier vandaag Selvaria!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 06:46:33 #250
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150837411
Jeetje gevalletje, ook al zo heftig! Geniet van jullie kleintje!!!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 07:05:21 #251
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150837455
Gevalletje dat klinkt allemaal erg heftig en wat vervelend dat je nu zoveel lichamelijk ongemak hebt! Ik hoop dat je snel opknapt en van je kraamperiode kan gaan genieten!

Selvaria, een hele mooie dag toegewenst vandaag!! ^)
pi_150837530
Heb vluchtig terug gelezen..

Gevalletje :* wat schrikken zeg. Nu genieten van jullie knul!
Ooh ik lees alleen t verhaal over Q. Maar er staat nog meer over jezelf. Getsie zeg! Heel veel sterkte!

Reese :W

Selvaria gaat trouwen vandaag! ^)

Heel erg veel plezier vandaag! Het wordt goed weer in ieder geval.
pi_150837781
Gevalletje, wat een heftige ervaring zeg! Gelukkig gaat nu alles goed met jullie Q. En krabbel jij ook langzaam op!
Hopelijk kun je de afgelopen dagen snel een plekje geven :*

En idd Selvaria vandaag trouwen! Veel plezier.

Vandaag hier voor het eerst weer een hele dag werken sinds dat ik de medicijnen slik. Gisteren een grote afspiegeling geweest op mijn werk, ook op deze locatie, dus de sfeer zal daar wel naar zijn. Hoop echt dat ik het volhoud. Ik moet tot 6. Gisteren maar expres op half 9 naar bed gegaan ;)

En anders vraag ik gewoon of ik mijn pauze in 2 mag opdelen. Normaal maar een keer 45 min pauze op een dag van 9,5 uur.
pi_150837864
Joycie, je hebt recht op extra pauze he in de zwangerschap als je dat nodig hebt.

1/8 deel van de werktijd
pi_150838120
Goedemorgen bollies/ bollies on wording!
Ik heb aan één stuk van 1 tot 6.30 uur geslapen! Heerlijk!

Joyce succes met werken vandaag. Je hebt inderdaad recht op extra pauze, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om die pauze ook daadwerkelijk te pakken.

Faptist en Kooks ik herken me in jullie 'zen'gevoel mbt de zwangerschap. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
pi_150838286
Goedemorgen allemaal!

Selvaria: een hele fijne dag vandaag ^)

Ik heb nog steeds een snothoofd, maar vooral onwijs zin in witte chocolademousse O+ . Op naar de supermarkt dus. na het douchen dan..
pi_150838311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:21 schreef Cholula het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
Dat heb ik ook! Ik blijf altijd even liggen, zodat ik Flip voel wakker worden. Het is nogal een typje volgens mij, want de eerste beweging is altijd een beste :D
pi_150838328
Selvaria, geniet ervan! Heel veel plezier vandaag!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:40:53 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150838376
Mogge dames! Ik was zo blij dat de misselijkheid weg was, dat ik nu extra gratis knallende spanningshoofdpijnen heb gekregen *O*
Incl. kotsen :') (dat doe ik wel vaker met hoofdpijn, tegen migraine aan, na t kotsen is de pijn wel minder fel)

Eens zien hoe ik de dag ga doorkomen
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:41:19 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150838381
Oooh Selvaria, een hele fijne dag vandaag :D geniet ervan!
pi_150838767
Veel plezier vandaag Selveria! ^)
En een :* voor de LMM's... nog effe meiden, hou vol!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:11:28 #262
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150838851
34 weken! *O*

Veel plezier Selveria!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:13:04 #263
259886 pessie
pi_150838885
Selvaria een hele fijne dag vandaag! ^)

Kooks, dat is ook wel even schrikken zeg. Maar fijn dat alles goed was!

Joyce, dat klinkt wel heftig zeg, veel succes vandaag.

Cholula, fijn dat je een paar uur goed hebt kunnen slapen. Ik wordt 's nachts altijd wakker geport door buikbaby :P . Hoop voor je dat frits zich zelf binnenkort aandient :*

Wisseldag: 34 weken *O*
En ook een *O* voor Nikoos ;)
pi_150839153
*O* 34 weken voor Nikoos en Pessie!

Hoofdpijn is ruk Pinquit! Dat gevoel dat je het liefste onder de dekens wil kruipen in een donkere kamer. Sterkte :*

Veel plezier Selvaria! Trouwen is leuk!

Ik word dus niet wakker van Frits, misschien ook wel maar dan blijft hij snel stil liggen.

Gistermiddag heb ik tien minuten in de auto zitten huilen omdat ik vond dat hij wel mocht komen. Dat heeft enorm opgelucht en nu kan ik er weer even tegen aan. Het zijn nog maar een paar dagen en daar ga ik van genieten zolang het kan. Straks moet ik hem delen met de rest van de wereld, maar nu nog niet. Mijn man is overigens ook wel een belangrijke factor in de teruggevonden rust, hij klapt bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid maar steunt me enorm. We waren al een behoorlijk klef stel, maar de zwangerschap brengt ons nog dichter bij elkaar lijkt het.
pi_150839230
Fijn he Cholula, zo'n vent die echt naast je staat O+ Ik heb ook een prachtig exemplaar, zo dolgelukkig met hem!

Gevalletje, wat een angst heb je moeten doorstaan ;( Ik hoop op een snel herstel voor alle partijen :*
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:57:52 #266
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150840134
Cholula,
Daar is helemaal niets geks aan hoor.
En wat onzettend fijn dat je zo'n begripvolle partner hebt!

De laatste week verandert mijn man enorm. Ligt hij opeens met z'n hoofd op m'n buik. Houdt Bij het wakker worden eerst mn buik een tijdje vast totdat hij haar gevoeld heeft en gaat er dan pas uit.. Dat soort dingen
Hij is erg gesloten en heel m'n zwangerschap heeft hij dit maar weinig gedaan. Nu de ud nadert zal hij er wel het meeste uit willen halen :). Loving it!

Ik heb vandaag weer een roze wolk dag. Helemaal gelukkig en zen. Wel balen dat het hier zo bewolkt is. Had graag de eclips gezien.
pi_150840610
Gevalletje wat heftig zeg! :o Jeetje, jullie hebben je portie spanning wel gehad zo! Wens jullie een voorspoedig herstel, en hoop dat je snel toch echt kunt gaan genieten zonder zorgen! :*

Selvaria fijne dag vandaag! ^) Lekker genieten van jullie dag en mooie foto's maken van je trouwbol hè? ;)

Cholula ik vind juist dat je ontzettend relaxt overkomt hier, ondanks dat jullie Frits je geduld zo op de proef stelt. Dus die ene keer 10 minuten balen 'mag' dan zeker wel ja! :*

Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn! *; De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden ;) O+
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
pi_150840868
Heel veel plezier vandaag Selvaria! O+
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:25:08 #269
259886 pessie
pi_150841092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:

Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn! *; De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden ;) O+
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
Mijn man werd in de praktijk toch best aan het werk gezet: kookkruiken maken en de kleertjes en hydrofielen eromheen vouwen, zorgen dat ik rustig bleef, mij helpen ontspannen, de vk bellen bij verandering, zeggen dat het heus heus heus gaat lukken, mijn hand vasthouden, massages geven, de kraamverzorgster instrueren... Je man is je stem zeg maar, van tevoren vertel ik aan mijn man wat ik belangrijk vind, hij is degene die dat bewaakt. Hele belangrijke taak.
pi_150841153
En óf je man iets kan doen! De mijne heeft het de hele 2,5 uur smoordruk gehad! :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:28:21 #271
259886 pessie
pi_150841199
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien ;)
pi_150841313
Haha, dat komt wel goed dus! ;)
pi_150841429
Selvaria: mooie dag vandaag! ^)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:54 #274
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150841648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef pessie het volgende:
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien ;)
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:44:50 #275
259886 pessie
pi_150841766
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier :P
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.

Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moeder O+ Ze heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:50:27 #276
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150841963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.

Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moeder O+ Ze heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
Alles is hier al helemaal klaar. Vluchttas ligt klaar en bij uitjes mag er niet meer gedronken worden. :D
pi_150842005
Ohja, Selvaria: heel veel plezier en liefde vandaag! O+

Ik verwacht tijdens de bevalling niets anders van mijn man dan mij rustig houden. Hij was, ondank alles, de vorige keer ook echt een rustpunt en dat vind ik best een taak op zich idd. Die kleertjes om de kruik heen vouwen doet iemand anders maar :P
pi_150842027
Mijn man ging een paar uur na de bevalling gewoon naar huis om te slapen en te douchen :D
R. is om 06:27 geboren en J. om 00:38. Ik douchte daar en hij thuis.
Bij R. moesten we nog 2 nachten blijven volgens mij en bij J. mochten we om 16:00 naar huis. Ik hoop het deze keer sneller te doen in zn algemeen :7

En ik hoop dat we weer dezelfde dag naar huis mogen. Maar daar is nu nog niks over te zeggen.

Selv, Fijne dag vandaag! *O* ^) *O*
pi_150842078
De kleren over de kruiken vouwen deed de verloskundige :Y Ik hoefde alleen maar te bevallen en mn man toe te kijken. Of wegkijken :')
pi_150842304
Mijn man was echt mijn held tijdens de bevalling. Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen. Hij heeft me weet ik hoevaak afgedroogd na het douchen, mijn rug gemasseerd. Hij was er constant voor mij. Ik was hem zo dankbaar. Had het niet gekund zonder hem.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:05:13 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_150842338
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaakt :') maar hij is wel lief hoor :P

Selvaria, geniet!
disclaimer
pi_150842467
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf :P
pi_150842499
Mijn man is ook de reden dat ik niet op zie tegen de bevalling. Als hij bij me is komt het goed. Hij weet ook dat ik dit zo voel en dat zorgt ervoor dat hij zich niet nutteloos voelt.

Leuk om te lezen dat jullie dat ook vaak zo ervaren!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:12:36 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150842533
Fijne dag gewenst Selvaria! ^)

En welkom Reeses :)
Ziggy played guitar
pi_150842538
Och, die arme mannen O+ Mijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz :')), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.' :')
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:16:45 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150842658
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf :P
Voordat mijn vliezen werden gebroken, zat hij te gamen op zijn iPad en heeft hij nog een bakkie koffie gedaan bij zijn ouders :), er gebeurde toch nog ff niets toen!

Tijdens de weeën heeft hij op een paar plaspauzes na, geen moment van mijn zijde geweken. O+ We hebben zelfs samen weeën weggezucht, hij streelde me zachtjes door mijn haren en ik heb zijn hand soms fijngeknepen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_150842718
Ik was tijdens de ks ook heel blij met die van mij, vooral het deel dat ze Lola meenamen en hij met haar mee ging gaf veel rust, stel er zouden toch complicaties zijn dan had ze in ieder geval haar papa O+ hij was bij het wegen en meten en heeft daarna heerlijk met haar zitten buidelen tot ik dichtgemaakt was O+ Hij heeft zelf ook echt intens genoten van die eerste momenten samen met z'n dochter dat ie het bijna jammer vind dat de baby nu bij d'r moeder mag liggen na de ks :P

Selvaria, een hele fijne dag vandaag!!!
pi_150842723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannen O+ Mijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz :')), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.' :')
Ik zie dan een bedremelde man voor me, in de gang van het ziekenhuis, alleen met zijn beschuitje. Overal muisjes en kruimels. Niet eens door hebben dat hij wat te eten kon gebruiken tot hij de eerste hap nam.
En die man heb jij uitgescholden?

Zou ik ook doen en mijn man zou net zo reageren. :')
pi_150842942
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef Skoap het volgende:
Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen.
Voor zulke dingen ben ik ook niet bang, dat zou ie ook zo doen :') Maar ik probeer 'm juist voor te bereiden op een situatie waar-ie geen ruzie hoeft te maken met mensen ;)

Ik geloof ook juist wel dat er gewoon 'zijn' en mij 'ondersteunen' al genoeg werk is, maar dat is voorlopig nog erg vaag natuurlijk, omdat ik ook niet weet waar ik op dat moment behoefte aan heb.
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.

Ach, ik maak me eigenlijk juist helemaal geen zorgen, omdat ik weet dat hij het op het moment zelf prima zal doen O+
pi_150842972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Haha, ik snap jullie eigenlijk allebei wel heel erg goed! :@ :D
pi_150843192
Mijnes heeft toch echt continue bij me gezeten. Natte doeken op m'n hoofd gelegd.. Drinken geven met een rietje..

Meegepufd, wat ik rete iritant vond.
Mijn hand vastgehouden en tijdens t persen m'n benen vast gehouden. Hij is ruim 5 uur lang (tijd in t ziekenhuis) niet wezen plassen, omdat hij bang was de bevalling te missen O+ . Zodra zoon er was is hij eerst heel nodig naar t toilet gegaan!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:29 #292
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef twist02 het volgende:

[..]
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.
Herkenbaar :')
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig ;(
pi_150843214
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:

[..]

En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig ;(
Wheheheheeee :D
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:40:42 #294
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Wheheheheeee :D
Het is gewoon fucking irritant. Ik zeg elke keer wel dat het met de bevalling best anders zal zijn, maar het is zo niet in de hand te houden :{
pi_150843354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaakt :') maar hij is wel lief hoor :P

Selvaria, geniet!
+1. En zo af en toe 'water?'

Mn vriendin die bij de bevalling was bleef maar over 1 stukje van mijn arm wrijven. Continu. Dat begon echt te irriteren en pijn te doen, maar ik had de kracht niet om het te zeggen :') Pas bij de persweeën schreeuwde ik dat iedereen van me af moest blijven, want dan kind moest er nou godverdomme een keer uit *insert boos gegrom*. Ik was niet op mn best en liefst.

Oh en ze (ochtendpersoneel) vergaten ons steeds. Mijn vriend is nog beledigd en boos dat we geen beschuit met muisjes hebben gekregen in het ziekenhuis :D
pi_150843410
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....

Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt... :+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:44:26 #297
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843458
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....

Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt... :+
Daar ga ik ook maar vanuit dat mijn 'feilloze beschermingsmechanisme' dan een keer onderdrukt wordt :D
pi_150843706
Mijne deed zn trouwring af want ik kneep te hard :')
pi_150843712
Overigens heeft mijn man mij zoveel mogelijk zelf aan laten geven wat ik fijn vond? En dat was in dit geval vooral van mij afblijven tijdens n wee.
Tijdens t persen heeft hij geholpen door mn been vast te houden en met washandjes te slepen O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:59:04 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_150843966
inderdaad, ik wilde ook vooral met rust gelaten worden :') Het enige wat ik nodig had was iemand die me hielp met ademhaling tijdens een wee, maar aangezien onze lieve vpk dat al deed was de rol van mijn echtgenoot een beetje ondergeschoven :@
disclaimer
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:59:47 #301
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843997
Ik heb in ieder geval de opdracht alles te noteren met tijden enzo en gewoon alles te fotograferen ook al vind ze op dat moment van niet. Schrappen doet ze later wel zei ze :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')