Toen mijn oudste geboren werd, schrok ik me lam dat er een echte baby op het bevalbed lag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Herkenbaarje weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk.
Leuk! Ik heb dus precies die dag een pretecho bij Jan Koning... als ik dit eerder had gewetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga![]()
Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters![]()
Lief dat je aan me denktquote:
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Krisvc het volgende:
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
Ik ga maandag naar de vk. Zal het daar sowieso even bespreken. Thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.
Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is gewordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Breda:
Super vriendelijke mensen ja
Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.
Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
Grappig, ik sta er precies hetzelfde in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijkenvanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken
terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went
Witte en andere effen kleurtjes?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
heel irritant ja! Wij wisten het bij de eersteook niet, dus simpel wit. Wel heel handig icm de hydrofiele, ik haf altijd voldoende voor een 60 graden witte was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
Ik had hele stapels effen wit... is dat een optie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=plaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef kooks11 het volgende:
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.
En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.
Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |