Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
Ohja, jij was de voorkruiperquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer
Ik hoop toch ook oprecht niet dat je dat gaat doen neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee)
Volle zon hier!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
Lekker weer?? Hier is het grauw en mistig
Hier ook! Ik had allemaal leuke buitenplannen voor vanmiddag, maar dat gaat er niet van komen als het zo blijftquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
de voorspellingen voor vanmiddag zijn een stuk beter!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5
Wisselend. Van enorm kloteslechtwaardeloos tot goed te doen. De zon helpt nu heel goed mee aan het fijne gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem![]()
Welkom hier
Vlinder al bijna echt aftellenWat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
Je staat er in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijnMisschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP
Je datum komt natuurlijk ook steeds dichter bij, en op een gegeven moment ben je er klaar voor om die buik in te leveren tegen een baby.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.
Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar....
Het is een proces, ook geestelijk. Het idee went en je gaat je er steeds meer klaar voor voelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!
Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.
Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Ik heb dat ook nog steeds wel na 16 weken. Ik denk dat ik het pas geloof als het kind er isquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!
Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.
Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Ja, dat denk ik ook. Bij ons speelt dan ook mee dat we pas echt met babyzaken bezig kunnen als we verhuisd zijn...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
Bizar he dat verschil! Ik vond dat zelf ook bizar, dat je met placenta achter echt weken eerder wat voelt dan met placenta voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.
Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!
Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop".
Klinkt inderdaad heerlijk!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren.Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier.
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef twist02 het volgende:
Welkom Bloesem!
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas!
Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerktHet helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen
Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoorik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3!![]()
![]()
en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yay! Gefeliciteerd met de goede echo!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goedAlleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen
wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik in mijn blote buik voor de spiegel vijf staanquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me heel bijzonder Vlindur!Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje!
FF wat fijn van de goede echo!
Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijkenvanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken
terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went
Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is![]()
ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt -->
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:
Goede 20weken echo!![]()
Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!
Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
Leuk! Ik gaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Bloesem!![]()
Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
Super top!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goedAlleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen
wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Ik denk en dan nog.. ook al ligt het te spartelen of te kroelen op je buik... dat het een beetje een gekke gewaarwording is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Herkenbaarje weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
Aww.. precies hetzelfde gehad vandaag!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijkenvanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken
Haha, heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een grote glunderende sentimentele doos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.
Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar....
Toen mijn oudste geboren werd, schrok ik me lam dat er een echte baby op het bevalbed lag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Herkenbaarje weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk.
Leuk! Ik heb dus precies die dag een pretecho bij Jan Koning... als ik dit eerder had gewetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga![]()
Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters![]()
Lief dat je aan me denktquote:
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Krisvc het volgende:
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
Ik ga maandag naar de vk. Zal het daar sowieso even bespreken. Thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.
Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is gewordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Breda:
Super vriendelijke mensen ja
Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.
Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
Grappig, ik sta er precies hetzelfde in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Witte en andere effen kleurtjes?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
heel irritant ja! Wij wisten het bij de eersteook niet, dus simpel wit. Wel heel handig icm de hydrofiele, ik haf altijd voldoende voor een 60 graden witte was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide?![]()
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
Ik had hele stapels effen wit... is dat een optie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=plaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef kooks11 het volgende:
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.
En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.
Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |