Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
Ohja, jij was de voorkruiperquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer
Ik hoop toch ook oprecht niet dat je dat gaat doen neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee)
Volle zon hier!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
Lekker weer?? Hier is het grauw en mistig
Hier ook! Ik had allemaal leuke buitenplannen voor vanmiddag, maar dat gaat er niet van komen als het zo blijftquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
de voorspellingen voor vanmiddag zijn een stuk beter!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5
Wisselend. Van enorm kloteslechtwaardeloos tot goed te doen. De zon helpt nu heel goed mee aan het fijne gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem![]()
Welkom hier
Vlinder al bijna echt aftellenWat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
Je staat er in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijnMisschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP
Je datum komt natuurlijk ook steeds dichter bij, en op een gegeven moment ben je er klaar voor om die buik in te leveren tegen een baby.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.
Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zķ benieuwd naar haar....
Het is een proces, ook geestelijk. Het idee went en je gaat je er steeds meer klaar voor voelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!
Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.
Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |