abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150764557
Zwangerschap en Geboorte!

2015

14 maart: Cholula (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 1% gewijzigd door L-E op 19-03-2015 11:19:05 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:54:41 #2
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150764640
Rijtje wordt rap korter! Nog net geen top5 :P
pi_150764663
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
pi_150764687
Een heel pril en voorzichtig hallo :) Ik kom rustig aan eens meelezen af en toe :@
pi_150764695
Ik sta EINDELIJK legaal in de top 10! *O* *O*

Wat is het lekker weer hè mensen O+ Zo hard genoten gister, knap er ook helemaal van op :Y Het ziet er nu alweer zo lekker uit O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150764709
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn O+
pi_150764714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
Wat weinig april-aanwas trouwens. Twee jaar geleden stond het daar bomvol!
Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer :)
pi_150764751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik doe ook een aprilletje. Das alweer 1 meer :)
Ohja, jij was de voorkruiper ;)
pi_150764776
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee :') )
pi_150764810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik doe geen aprilletje dit keer hoor. Het beviel niet goed (mweheheheee :') )
Ik hoop toch ook oprecht niet dat je dat gaat doen nee :D
pi_150764812
Welkom Bloesem! :W
pi_150764832
Lekker weer?? Hier is het grauw en mistig ;(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150764847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef klumsy het volgende:
Volle zon hier! O+

Welkom Bloesem *O*
pi_150764938
quote:
Hier ook! Ik had allemaal leuke buitenplannen voor vanmiddag, maar dat gaat er niet van komen als het zo blijft :(

Bloesem, gefeliciteerd! *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:07:42 #15
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150764994
Gisteren was echt geweldig qua weer, maar hier is het nu heel guur!

Ik was gisteren bij de VK voor intake :) geen gekke dingen, ik kon eigenlijk het hele kruisverhoor beantwoorden met 'nee' :')
Moet alleen letten op mijn gewicht, want dat was toch wel richting de teveel eraf. Maar dat zit wel goed, want hier heeft eindelijk de misselijkheid plaatsgemaakt voor honger! *O*
dat ik vandaag ineens nóg een kilo lichter bleek is dan weer een beetje jammer, maar ik hou t in de gaten

Over twee weken termijnecho (The Official) dus vanaf die dag mag ik ook in in t lijstje in de OP :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:08:27 #16
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150765051
Welkom Bloesem!

Ik vind het niet erg om ingehaald te worden, maar ik heb toch liever dat de baby's tot minstens 37 weken blijven zitten! Ik kom vanzelf aan de beurt. :Y

Gaaf om je kindje bij zijn/haar naam te noemen. O+
Frits is hier de baby die nu nog in mijn buik zit, zijn echte naam (zoals mijn man en ik hem noemen als er niemand anders bij is) is de naam van onze zoon die over een aantal dagen naast ons ligt.
pi_150765107
quote:
de voorspellingen voor vanmiddag zijn een stuk beter!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150765115
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5 O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150765121
Bloesem :W O+ Welkom hier

Vlinder al bijna echt aftellen O+ Wat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
pi_150765139
:W Bloesem
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150765140
Fijn Pinq dat de misselijkheid plaats maakt voor honger! Hoe ver ben je nu, wij ontliepen elkaar niet veel toch?
pi_150765214
Welkom bloesem! *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:16:34 #24
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150765221
Klopt Cassandra, volgens termijn vd vorige echo zit ik nu op 9wk2dg :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150765318
Kom ook nog even langs:

Shop gefeliciteerd! *G*. Nou hopen dat de dames goed groeien en vlot mee naar huis mogen.

Cholula binnen 10 dagen is het gebeurd!
pi_150765340
Shop! Gefeliciteerd met je meisjes! :* nu aansterken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150765346
Welkom Bloesem! *O*

Ik sta in de top 5 :o
Ja, de aprillijst was al erg kort en als Cactus dan ook nog eens in maart gaat bevallen schiet het natuurlijk niet echt op ;) Ik ga echter nog steeds voor april hoor!
pi_150765447
Welkom Bloesem!

En wat een mooie namen MevrouwCactus! Die stonden bij ons ook in het potentiële namen-lijstje maar we hebben een voorkeur voor een andere naam! Ik hoop dat je snel herstelt!
pi_150765545
Oh en welkom bloesem! :)
pi_150765756
Cactus, gefeliciteerd met je zoon!
Shop, van harte met je dochters, wat een mooie gewichten <3
Gevalletje, veel geluk gewenst met je zoon!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150765770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik ga ook geen april doen, mij te vroeg. Maar ik ga meegenieten van B5 O+
:D *;

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem :W O+ Welkom hier

Vlinder al bijna echt aftellen O+ Wat is dat ongelofelijk hard gegaan. Hoe voel je je nu?
Wisselend. Van enorm kloteslechtwaardeloos tot goed te doen. De zon helpt nu heel goed mee aan het fijne gevoel O+
pi_150765950
Het is echt heerlijk weer hier buiten, genieten!

Net weer baby-check gehad. Gaat allemaal mooi z'n gangetje. Omdat het buikje vorige week wat voor lag met de groei over 3 weken een groei echo en dagcurve prikken. Maar verder was alles helemaal top :) Mag wel weer richting fysio ivm bekken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150766011
Ik ben wel een tikje jaloers op de zon bij jullie. Hier een mistige bende :(.
pi_150766030

Volle zon hier O+
pi_150766095
Shop! Wat doe je! O+ Twee pracht namen voor mooie gewicht babies O+

Ik hoop dat alles vooruit blijft gaan en je ze snel mee naar huis kunt nemen :*
Oh tip: Earlybirds is misschien wel iets voor jullie!
Schudden voor gebruik
pi_150766099
Ok.......

nr 30 in de lijst

Jikes! :o
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:51:38 #37
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150766238
Hier prachtig weer! En aangezien man toch even naar het centrum moest voorzichtig meegegaan op de fiets. Heerlijk.

Bloesem welkom!!

En Nikoos, k vind je post vol glitterbaby's O+

Pinquit, fijn dat de misselijkheid nu honger is geworden :*

AhhhCholula, daar ben je! En inderdaad, het is toch fijner om ingehaald te worden door 37+ baby's :* voelt zeker wel heel gek?
Ik vind het al raar want shop's UD was na die van mij.

Zoals het nu gaat vermoed ik dat die van mij ook wel een april baby kan gaan worden.

En L-E, jij doet gewoon een a-terme dit keer! Inclusief kraamverzorgster en exclusief PE!

Ik noem onze buikbaby soms bij naam, man vind het nog een beetje onwerkelijk.

Fuente, verstandig om dan ook naar de fysio te gaan :* hoop dat het meevalt met je dagcurve.

Vlindur, echt heerlijk he zo'n zonnetje erbij!
pi_150766447
Hallo allemaal :)

Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijn :) Misschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP :X
pi_150766617
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.

Maar ik hoop zo op maart.... ik ben zó benieuwd naar haar.... O+
pi_150766659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal :)

Het is nog heel erg pril, maar mijn uitgerekende datum zou 23 november ongeveer moeten zijn :) Misschien voor in de OP? Wel heel spannend, in de OP :X
Je staat er in!
pi_150766816
Welkom Bloesem!

En Shop Gefeliciteerd!!! Wat heftig allemaal.
Ik hoop dat jullie snel thuis kunnen genieten van jullie gezinnetje.
Oost west, mij best.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:09:41 #42
259886 pessie
pi_150766827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:
ik zie mijnes ook nog wel een april baby worden... ze spartelt nog vrolijk rond binnen en weinig tekenen van een op hand zijnde bevalling... daarbij opgeteld dat eerste baby's vaak later komen is april waarschijnlijk dan maart.

Je datum komt natuurlijk ook steeds dichter bij, en op een gegeven moment ben je er klaar voor om die buik in te leveren tegen een baby.

Eind november alweer!!!
pi_150766850
Hier ook maar mistig. Ik wil zon! Zeker nu ik me net ziek heb gemeld voor mijn avonddienst ivm bekkenpijn - gisteren met stralend weer de hele dag moeten werken, dan verdien ik nu een zonnetje om van te genieten hoor. :P
pi_150767008
Ik wil graag mijn was buiten hangen, maar mist ipv zonneschijn! Dat helpt niet zo goed drogen :(

Welkom Bloesem *O*
Schudden voor gebruik
pi_150767080
Shop, van harte gefeliciteerd met je twee dochters *O* O+ *O* O+ Wat fijn dat ze het meteen al zo goed doen! Ik hoop dat het zo blijft, zet 'm op dames! Voor jou wens ik een goed herstel, lichamelijk maar ook geestelijk na deze heftige dagen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150767316
Gefeliciteerd dames met de jongens en meisjes! *O* Allemaal lekker genieten nu! En bijkomen, zeker ook Shop. Is allemaal niet niks zo onverwacht en vroeg. Hopelijk doen de meiden het nog steeds goed :)
pi_150767352
Shop, gefeliciteerd!

Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.

Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:30:53 #48
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150767495
Shop, van harte gefeliciteerd met jullie dochters!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:35:42 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150767660
Welkom Bloesem!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150767954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!

Hier schijnt het zonnetje ook. Ik ben nog steeds thuis, en uitgeput. Vanavond komt m'n zusje hier, en hoewel ik het heel leuk vind vind ik het sneu voor haar dat ik nu niet zo inspirerend ben. Maar goed, niets aan te doen.

Verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Het idee dat we een kind krijgen is zo vreemd! Na 15 weken is het nog steeds niet helemaal ingezonken..
Het is een proces, ook geestelijk. Het idee went en je gaat je er steeds meer klaar voor voelen.

Toen ik rond een week of 12 was kon ik me echt niet voorstellen wat ik met een kind moest (hoe gewenst het ook was). Dat is helemaal weg. Je groeit er naartoe vind ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:51:48 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150768206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Shop, gefeliciteerd!

Ik heb dat ook nog steeds wel na 16 weken. Ik denk dat ik het pas geloof als het kind er is :P

Ik voel nu wel wat zitten in mijn buik (als ik op mn rug lig en aan mn buik voel zit er een klein bolletje), dus dat maakt het wel iets echter. Maar toch, het blijft zo abstract :D
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150768283
Ingehaald worden door dames die ver na mij uitgerekend zijn vind ik inderdaad niet leuk. Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik vind het fijner voor de moeders als ze hun kindje nog even binnen kunnen houden.

Hier schijnt overigens de zon. :) Ik heb ondertussen gestemd en boodschappen gedaan, zo even aan de slag met de was en dan is het wel weer tijd voor een dutje denk ik.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:59:19 #53
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150768477
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
pi_150768641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat dat ook gaat komen als je met een babykamer bezig bent en steeds meer spullen in huis hebt. En dan een dikke buik met voelbaar bewegende baby erin. Ik heb met 22,5 week ook nog steeds niet helemaal een beeld erbij. komt denk ik doordat we alleen nog maar wat kleertjes hebben gekocht (met de kamer nog helemaal niet bezig, geen meubels en kinderwagen) en fysiek merk ik nauwelijk iets van het zwanger zijn. Afgezien van een dikkere buik en bewegende baby natuurlijk.
Ja, dat denk ik ook. Bij ons speelt dan ook mee dat we pas echt met babyzaken bezig kunnen als we verhuisd zijn...

Gek proces iis het, dat zwanger zijn!
pi_150770568
Bloesem hai

Pinquit, ooh wat fijn dat de misselijkheid wat weg gaat!
pi_150770777
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.

Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!

Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop". O+
pi_150771597
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren. O+ Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier. O+
pi_150771757
Welkom Bloesem! *O*
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas! ;)

Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerkt :Y Het helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen O+

Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoor ;) ik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin! :o :'( O+
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:34:53 #59
259886 pessie
pi_150771852
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook erg lekker weer! Veel zon en de was hangt al sinds vanmorgen vroeg buiten aan de lijn.

Jager, dat had ik bij de eerste ook wel, maar wacht maar tot je de baby goed voelt. (dat kan bij een eerste nog best even duren voor dat gebeurd) En totdat je je buik ook echt ziet bewegen, dat wordt het allemaal misschien wel wat echter!

Wat ik wel gek vind is dat ik nu al wat voel. Bij zoon was dat met 19 weken en lag de placenta voor. En nu ligt de placenta achter en ben ik 14w2d. Ik voel echt al duidelijk een "plop". O+
Bizar he dat verschil! Ik vond dat zelf ook bizar, dat je met placenta achter echt weken eerder wat voelt dan met placenta voor.

Jagar, nog een paar weken en dan zul je ook je kindje voelen, dan wordt het echt realistischer.
pi_150771938
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijk weer! Net lekker even de laatste aankopen voor de bruiloft in de stad gedaan en ik zit nu lekker in de tuin te luisteren naar fluitende vogels en de kakelende kipjes van de buren. O+ Intussen geeft monstertje nog eens een flinke ram, kortom alles top hier. O+
Klinkt inderdaad heerlijk! O+ Alvast een hele fijne trouwdag, geniet ervan! ^)
pi_150772742
Welkom Bloesem! *O*

Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
pi_150773482
Thanks twist! Enorm veel zin in. *)
pi_150773716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef twist02 het volgende:
Welkom Bloesem! *O*
Met die babyboom van gisteren is het tijd voor nieuwe aanwas! ;)

Het baby-besef moet inderdaad groeien, dat heb ik ook wel gemerkt :Y Het helpt inderdaad wel veel als je bezig bent met concrete dingen, zoals het kamertje en zeker als je de kleine echt goed begint te voelen O+

Maar met ruim 33 weken is het besef er nog steeds niet 100% hoor ;) ik heb het nu juist als we met praktische zaken bezig zijn, dat het soms 'opeens' doordringt dat we echt een kindje krijgen. Zo had ik het er van de week met m'n man over dat we de isofix nog in de auto moeten zetten en even moeten oefenen met de maxi cosi enzo. En toen besefte ik me opeens dat we straks dus echt thuis komen met die maxi cosi, maar dan met een baby erin! :o :'( O+
Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3! :o :o :o en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons! :o *; O+ *;
pi_150773783
De 20 weken echo was goed *O* Alleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen :D wordt duidelijk een ADHD-ertje!
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:21:48 #65
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150773837
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier knalt het besef hier ook nog steeds binnen soms. Zo gek. Mn oudste is al vijf, mn jongste is al 3! :o :o :o en ze zijn helemaal van mn man en mij! En er komt gewoon een derde bij! Ook van ons! :o *; O+ *;
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
De 20 weken echo was goed *O* Alleen had de baby er weer geen zin in door geen moment stil te liggen en zich steeds weer weg te draaien. Heb een aantal keer op m'n zij moeten liggen en zelfs even moeten springen :D wordt duidelijk een ADHD-ertje!
Yay! Gefeliciteerd met de goede echo! :)
Ziggy played guitar
pi_150773940
*O* Wat fijn FF *O*
pi_150774716
Lijkt me heel bijzonder Vlindur! :Y Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje! O+

FF wat fijn van de goede echo! *O*

Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijken O+ vanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken :') terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went

Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is :D O+ ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt --> :?
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:53:18 #68
259886 pessie
pi_150774886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me heel bijzonder Vlindur! :Y Ook al weet je in principe al wat het 'inhoudt' om een kindje te krijgen, het is toch weer een uniek klein mensje! O+

FF wat fijn van de goede echo! *O*

Zat er net nog over na te denken dat zwanger zijn inderdaad maar een maf proces is. Gevoel en ratio liggen zó ver uit elkaar soms. Ik ben echt heel nuchter en rationeel ingesteld, maar soms kan ik ook echt weer vol verbazing naar die grote buik kijken O+ vanmorgen liep ik in mijn blote buik langs de spiegel en ik ben serieus met grote ogen weer even teruggelopen om nog eens goed te kijken :') terwijl je toch zou denken dat dat ergens in die bijna 8 maanden wel went

Ik geloof dat die verbazing mijn versie van hormonale jankbuien is :D O+ ook aangezien mijn man me soms echt zo aankijkt --> :?
Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik in mijn blote buik voor de spiegel vijf staan :D zal vast de termijn zijn ;)

FF goed nieuws! *O*
pi_150775908
Goede 20weken echo! *O*

Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!

Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
pi_150776273
Ff, altijd fijn een goede 20 weken echo!
pi_150776333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:
Goede 20weken echo! *O*

Verbaasd kijken naar mijn buik in de ochtend, check!

Rationeel weet ik dat er heel binnenkort een baby in ons leven is, onze zoon. Maar ik denk dat ik het pas echt geloof als hij er is.
Herkenbaar :Y je weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
pi_150776854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Bloesem! *O*

Ik zag op de Facebookpagina van een vriendin die in dat ziekenhuis werkt een leuke actie. Voor het goede doel (roparun) worden op 11 april pretecho's gemaakt voor 15 euro in Gelre ziekenhuis Zutphen. https://www.facebook.com/events/1558239261119990/
Leuk! Ik ga *O*

Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters :P
beetje ver weg ik dacht dat het dichterbij was :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Stippelrientje op 18-03-2015 18:19:37 ]
Schudden voor gebruik
pi_150776927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:20 schreef FlyingFish het volgende:
Super top!
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y je weet rationeel gezien dat t eraan komt, maar t is ergens nog ZO onwerkelijk, dat t kindje waarschijnlijk op je buik moet liggen voor je doorhebt dat je echt een kindje hebt, haha
Ik denk en dan nog.. ook al ligt het te spartelen of te kroelen op je buik... dat het een beetje een gekke gewaarwording is.
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:10:41 #74
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150777550
quote:

Aww.. precies hetzelfde gehad vandaag!
Stond bh's te passen bij Naron (super zaak!) en toen viel me opeens op hoe mooi mijn buik was.
Mijn man was mee en die zei ' wat zie je er stralend uit vandaag'.. Ik voel me ook zoooooooo heerlijk.
En dan het zonnetje er nog bij <3
Snap je dus helemaal. lekker van genieten dus!

quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
Mijn man mailde me net, over onze plannen voor de zomervakantie, en hij noemde onze nr 3 bij haar naam. Ik word daar echt helemaal misselijk van verliefdheid van: ze hoort gewoon al helemaal bij ons, zo fijn O+
Haha, heel herkenbaar. Ik word dan ook echt een grote glunderende sentimentele doos.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef kooks11 het volgende:

Precies hetzelfde hier.
Eigenlijk was ik steeds op 1 april uitgerekend, maar toen werd het toch 31 maart.
Dus ach.. april zou ook mooi zijn :) Sowieso is alles prima, want er zijn 0 verjaardagen tussen 1 maart en 17 april in onze familie. heaven!

FF: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo. Heerlijk gevoel he. Toch een hoop stress minder!

bh's..
Nou dames.. ik ben vandaag bij Naron geweest in Breda en wat ben ik daar vriendelijk geholpen!
Vooraf voelde ik me best shit met het vooruitzicht dat ik dan met mijn blote hangtieten in een krap pashokje moest staan terwijl er iemand met een meetlint me zou opmeten.
Niets was minder waar.
Ik liep binnen en achterin stond een hele vriendelijke dame zwempakken op te hangen. de lucht van de zwempakken deed me gelijk denken aan zomer en dat brak het ijs.
De verkoopster begreep wat ik bedoelde en kwam gelijk met een passende bh aan zetten.
Uiteraard een super lelijk ding en ik moest erg wennen aan de soft cup (of hoe dat ook heet).
Zo'n flubberbh..
maar toen kwam ze toch met een mooie aanzetten... <3
5 tientjes armer, maar ik liep weg met -voor mijn gevoel- het mooiste cadeautje wat ik aan mezelf kon geven. Een goed zittende bh.
90G met mammae en 95F voor Anita.
Die mammae was padded, zat heerlijk. was mooi.. nee.. prachtig!, maar 98 euro voor 1 bh? ...
pi_150777603
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk. :+
pi_150777678
Bredanaars zijn ook heel vriendelijk Faptist. 8-) Fijn dat je goed geslaagd bent!
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:15:06 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_150777685
Die mamae bh's zijn zó ontzettend hun geld waard. Ik had ook een Anita en die heb ik na zes maanden dankbaar in de kliko geflikkerd want er zat geen enkele vorm of steun meer in. Mijn mamae bh's zijn nog als nieuw!
disclaimer
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:15:09 #78
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_150777689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:36 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Toen mijn oudste geboren werd, schrok ik me lam dat er een echte baby op het bevalbed lag.
"wat hebben we nou gedaan?"
Was mijn vriendelijke welkom aan mijn zoontje :D

Bij de tweede was ik voorbereid :+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_150777708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kan nog een ding van je overtijdlijstje afstrepen Stippel. Ik moet nieuw beschuit halen, want ik had net een vreetkick. Beschuitjes met kaas en met honing, een ananas, twee appels en een mangoshake en nu ben ik misselijk. :+
:D

kaas en honing samen heb ik nooit anders geprobeerd dan brie met honing O+

Niet geheel gek dat je nu misselijk bent :P
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:50:02 #80
259886 pessie
pi_150778781
Haha Cholula! _O- op naar de winkel dan!

*O* faptist, het is gelukt! En weet je, eerst een die ook fijn zit s nachts. Je kunt altijd na een maand nog een kopen. En ik vond mammae ook echt de prijs waard. Maar goed, bijna 2 jaar heel veel gedragen, dus die is nu ten einde. Maar ik koop straks een nieuwe!
pi_150779112
Even zien of ik het zo goed doe;

Gefeliciteerd aan de kersverse moeders, gevalletje, cactus en shopaholic!

Welkom bloesem! Eind november al! Voor mijn gevoel heb ik met streepjes gepiest!

Een goede 20-weken echo voor FF!

Jeej voor de honger van pinquit! Dat het maar beter mag gaan!

Over onwerkelijkheid; als ik naar beneden kijk naar mijn groeiende buik kan ik mij echt niet voorstellen dat er een echt kindje in zit. Voor mijn gevoel ben ik gewoon een volgevreten dikkie aan het worden.

Dankzij cholula heb ik nu zin in oude kaas met tijmhoning! En een warm broodje geitenkaas met walnoten en honing.

Vanmiddag de hele middag in het zonnetje gezeten, heerlijk! Maandagochtend spoedconsult gehad in het ziekenhuis wegens veel harde buiken op het werk (zo'n 6-10 in 30 minuten). Gelukkig bleek alles goed te zijn! Een dag bedrust gehad en ik moet het wat rustiger aan gaan doen. Vrijdag maar even in gesprek met mijn leidinggevende. Zal ze wel niet blij mee zijn...
pi_150779611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Leuk! Ik ga *O*

Heb al een afspraak geboekt om kwart over een. Er is nog veel plek! Dus plaats voor een meet en greet met je baby en eventueel met Fok!sters :P

O+
Leuk! Ik heb dus precies die dag een pretecho bij Jan Koning... als ik dit eerder had geweten ;) 2 keer op een dag spieken is namelijk een beetje overdreven :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:27:21 #83
259886 pessie
pi_150780123
Coccinelle, goed voor jezelf zorgen. En bij de meesten hier zijn de leidinggevenden heel begripvol :* komt vast goed.
pi_150780376
Al een beetje opgeknapt Sillie?
pi_150781534
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
pi_150782011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef Daui het volgende:
Al een beetje opgeknapt Sillie?
Lief dat je aan me denkt :* .

Slapen helpt, voel me weer wat beter. De krampen zijn gaan liggen en ik heb geen bloed kunnen ontdekken, dus ik hoop dat het kramp was door verhuizende darmen of groei van baarmoeder.

Ik ben wel heel nerveus voor morgen. Maar zien hoe ik me dan voel ook, anders neem ik nog een ziektedag.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:43:28 #87
259886 pessie
pi_150782312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Krisvc het volgende:
Vraagje: Mijn navel doet al een paar dagen pijn en nu zit er een bobbeltje boven mijn navel dat raar voelt. Is dat gewoon mijn navel die zich in een bepaald stadium van 'ploppen' bevindt of moet ik hier even iemand naar laten kijken?
Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.

Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
pi_150782644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je nog niet echt op de termijn bent voor het ploppen van je navel. Je bent zo'n 24 weken? Het kan uiteraard zwangerschapsgerelateerd zijn, maar misschien ook niet. Wellicht toch even je huisarts bellen. Tenzij je binnenkort een afspraak hebt met je vk, kun je haar ook vragen.

Sillie, logisch toch dat je je eerste echo spannend vind!
Ik ga maandag naar de vk. Zal het daar sowieso even bespreken. Thanks. :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:01:40 #89
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150782951
Breda:
Super vriendelijke mensen ja :)

Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.

Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:13:53 #90
259886 pessie
pi_150783438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef faptist het volgende:
Breda:
Super vriendelijke mensen ja :)

Mammae bh
Ik vond hem ook prachtig, maar heb het geld nu gewoon even niet.
Hopelijk is er een keertje een aanbieding.
*wishful thinking*
En anders.. Misschien dat iemand me een beetje wil sponseren binnen de familia.

Navel ploppen
Lijkt mij erg vroeg.
Ik ben nu 38 weken en nog ruimte om te groeien.
Maar misschien had jij niet zo'n diepe?
Ik hoor wel dat het vaak gaat ontsteken dus zou er sowieso goed opletten.
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is geworden O-) klonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding :7 ). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden ;)
pi_150783489
Zere navel..

Ben bevallen bij 38w2d destijds en had al weken daarvoor last van mijn navel, maar wel later dan 24 weken.

Wat een prijzen voor bhs! En dan vond ik destijds 45 euro al veel voor een Noppies voedings bh :o
pi_150783774
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide? :?
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:23:50 #93
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150783830
quote:

Grappig, ik sta er precies hetzelfde in. :D

FF fijn dat de echo goed was!

Beurs gevoel rond m'n navel heb ik wel gehad! Ik heb een ondiepe 'holle' (klinkt ren beetje gek maar sommige hebben echt zo'n knoopje) navel en ik denk dat mijn navel gewoon helemaal uitgerekt wordt eb verdwijnt, hij is nu al gestrecht. :o

Verder niets onthouden, snel bijgelezen in een lunchroom.
pi_150784220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is het voor onzin dat ze zelf monddoekjes in jongens- en meisjesvarianten maken? Die kun je toch ook wel leuk maken voor beide? :?
Ik weet niet wat we krijgen en vrijwel al dat soort basics zijn of voor jongens of voor meisjes gemaakt.
Witte en andere effen kleurtjes?
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:35:37 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150784307
Shop gefeliciteerd! Hele mooie namen! Hoop dat alles voorspoedig gaat met jullie allemaal :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:59:39 #96
259886 pessie
pi_150785383
quote:
heel irritant ja! Wij wisten het bij de eersteook niet, dus simpel wit. Wel heel handig icm de hydrofiele, ik haf altijd voldoende voor een 60 graden witte was.
pi_150785660
quote:
Ik had hele stapels effen wit... is dat een optie?

En uiteindelijk heb ik ze zo doorgegeven aan vrienden want wij gebruiken ze niet....
S. 2014
J. 2016
pi_150785751
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.

En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.

Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen :)
pi_150785832
Ik kom ze van Noppies ook in B cups tegen.
pi_150785895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef kooks11 het volgende:
over het moeilijk vinden van voedings BHs, ik zit dus aan de andere kant van het spectrum. Normaal nauwelijks tieten, nu een kleine B cup (HOERA!) Probeer dáár maar eens een goede en/of mooie voedingsbeha voor te vinden. In de winkels gaan voedingsbehas over het algemeen pas vanaf C, en op internet is het ook moeilijk te vinden.

En dan denk je misschien, ah maar je hebt misschien helemaal geen BH nodig? in principe zou ik idd nog best zonder kunnen, maar waar laat ik dan die zoogcompressen? zie t ook niet zo zitten om met natte plekken in mijn shirt te lopen haha.

Na veel research op internet toch een soort sport-top met losclip functie gevonden in een niet-mega maat, dus ik ben voorlopig voorzien. Maar als iemand nog tips heeft waar ze mooie/niet witte(!!)/sexy voedingsbehas hebben in kleine maten, dan hou ik me aanbevolen :)
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=pla
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:13:31 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150785977
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond) :@
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')