Alles is hier al helemaal klaar. Vluchttas ligt klaar en bij uitjes mag er niet meer gedronken worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.
Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moederZe heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
Voordat mijn vliezen werden gebroken, zat hij te gamen op zijn iPad en heeft hij nog een bakkie koffie gedaan bij zijn oudersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf
Ik zie dan een bedremelde man voor me, in de gang van het ziekenhuis, alleen met zijn beschuitje. Overal muisjes en kruimels. Niet eens door hebben dat hij wat te eten kon gebruiken tot hij de eerste hap nam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannenMijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz
), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.'
Voor zulke dingen ben ik ook niet bang, dat zou ie ook zo doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef Skoap het volgende:
Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen.
Haha, ik snap jullie eigenlijk allebei wel heel erg goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannenMijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz
), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.'
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef twist02 het volgende:
[..]
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.
Wheheheheeeequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig
Het is gewoon fucking irritant. Ik zeg elke keer wel dat het met de bevalling best anders zal zijn, maar het is zo niet in de hand te houdenquote:
+1. En zo af en toe 'water?'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaaktmaar hij is wel lief hoor
Selvaria, geniet!
Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig
Daar ga ik ook maar vanuit dat mijn 'feilloze beschermingsmechanisme' dan een keer onderdrukt wordtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....
Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |