abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:50:27 #276
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150841963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.

Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moeder O+ Ze heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
Alles is hier al helemaal klaar. Vluchttas ligt klaar en bij uitjes mag er niet meer gedronken worden. :D
pi_150842005
Ohja, Selvaria: heel veel plezier en liefde vandaag! O+

Ik verwacht tijdens de bevalling niets anders van mijn man dan mij rustig houden. Hij was, ondank alles, de vorige keer ook echt een rustpunt en dat vind ik best een taak op zich idd. Die kleertjes om de kruik heen vouwen doet iemand anders maar :P
pi_150842027
Mijn man ging een paar uur na de bevalling gewoon naar huis om te slapen en te douchen :D
R. is om 06:27 geboren en J. om 00:38. Ik douchte daar en hij thuis.
Bij R. moesten we nog 2 nachten blijven volgens mij en bij J. mochten we om 16:00 naar huis. Ik hoop het deze keer sneller te doen in zn algemeen :7

En ik hoop dat we weer dezelfde dag naar huis mogen. Maar daar is nu nog niks over te zeggen.

Selv, Fijne dag vandaag! *O* ^) *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150842078
De kleren over de kruiken vouwen deed de verloskundige :Y Ik hoefde alleen maar te bevallen en mn man toe te kijken. Of wegkijken :')
pi_150842304
Mijn man was echt mijn held tijdens de bevalling. Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen. Hij heeft me weet ik hoevaak afgedroogd na het douchen, mijn rug gemasseerd. Hij was er constant voor mij. Ik was hem zo dankbaar. Had het niet gekund zonder hem.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:05:13 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_150842338
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaakt :') maar hij is wel lief hoor :P

Selvaria, geniet!
disclaimer
pi_150842467
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf :P
pi_150842499
Mijn man is ook de reden dat ik niet op zie tegen de bevalling. Als hij bij me is komt het goed. Hij weet ook dat ik dit zo voel en dat zorgt ervoor dat hij zich niet nutteloos voelt.

Leuk om te lezen dat jullie dat ook vaak zo ervaren!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:12:36 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150842533
Fijne dag gewenst Selvaria! ^)

En welkom Reeses :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150842538
Och, die arme mannen O+ Mijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz :')), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.' :')
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:16:45 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150842658
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn man heeft gedaan tijdens de bevalling... ik was effe bezig met mezelf :P
Voordat mijn vliezen werden gebroken, zat hij te gamen op zijn iPad en heeft hij nog een bakkie koffie gedaan bij zijn ouders :), er gebeurde toch nog ff niets toen!

Tijdens de weeën heeft hij op een paar plaspauzes na, geen moment van mijn zijde geweken. O+ We hebben zelfs samen weeën weggezucht, hij streelde me zachtjes door mijn haren en ik heb zijn hand soms fijngeknepen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_150842718
Ik was tijdens de ks ook heel blij met die van mij, vooral het deel dat ze Lola meenamen en hij met haar mee ging gaf veel rust, stel er zouden toch complicaties zijn dan had ze in ieder geval haar papa O+ hij was bij het wegen en meten en heeft daarna heerlijk met haar zitten buidelen tot ik dichtgemaakt was O+ Hij heeft zelf ook echt intens genoten van die eerste momenten samen met z'n dochter dat ie het bijna jammer vind dat de baby nu bij d'r moeder mag liggen na de ks :P

Selvaria, een hele fijne dag vandaag!!!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150842723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Och, die arme mannen O+ Mijnes kreeg een beschuit met muisjes in zijn handen geduwd toen ze met mij bezig waren op de IC. Ik vond dat heel ongepast toen ik het later hoorde (of eigenlijk gilde ik LIEP JIJ NOU GEWOON TE ETEN TERWIJL IK LAG TE VECHTEN VOOR MIJN LEVEN *insert vloekwoord* - ik was pasbevallen, jeweetz :')), maar man die hij is zei hij: 'Ik vond het wel lekker eigenlijk, ik had toch trek. En even iets om handen.' :')
Ik zie dan een bedremelde man voor me, in de gang van het ziekenhuis, alleen met zijn beschuitje. Overal muisjes en kruimels. Niet eens door hebben dat hij wat te eten kon gebruiken tot hij de eerste hap nam.
En die man heb jij uitgescholden?

Zou ik ook doen en mijn man zou net zo reageren. :')
pi_150842942
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef Skoap het volgende:
Hij heeft zusters van de gang gesleurd omdat er NU iemand mij moest komen helpen, hij heeft gezorgd dat ze mij serieus namen ook al registreerde de CTG geen weeen.
Voor zulke dingen ben ik ook niet bang, dat zou ie ook zo doen :') Maar ik probeer 'm juist voor te bereiden op een situatie waar-ie geen ruzie hoeft te maken met mensen ;)

Ik geloof ook juist wel dat er gewoon 'zijn' en mij 'ondersteunen' al genoeg werk is, maar dat is voorlopig nog erg vaag natuurlijk, omdat ik ook niet weet waar ik op dat moment behoefte aan heb.
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.

Ach, ik maak me eigenlijk juist helemaal geen zorgen, omdat ik weet dat hij het op het moment zelf prima zal doen O+
pi_150842972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:12 schreef L-E het volgende:
Haha, ik snap jullie eigenlijk allebei wel heel erg goed! :@ :D
pi_150843192
Mijnes heeft toch echt continue bij me gezeten. Natte doeken op m'n hoofd gelegd.. Drinken geven met een rietje..

Meegepufd, wat ik rete iritant vond.
Mijn hand vastgehouden en tijdens t persen m'n benen vast gehouden. Hij is ruim 5 uur lang (tijd in t ziekenhuis) niet wezen plassen, omdat hij bang was de bevalling te missen O+ . Zodra zoon er was is hij eerst heel nodig naar t toilet gegaan!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:29 #292
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef twist02 het volgende:

[..]
Als ik bijv. lees over masseren/strelen/etc. is mijn eerste reactie "nou nee, laat mij maar gewoon lekker met rust", maar wie weet denk ik daar wel heel anders over dan.
Herkenbaar :')
En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig ;(
pi_150843214
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:

[..]

En ze blijft er maar bij mij inwrijven over dat ik te pas en te onpas flauwval bij bloed en klein ingreepjes bij de tandarts. Dat is wel een beetje rottig ;(
Wheheheheeee :D
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:40:42 #294
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Wheheheheeee :D
Het is gewoon fucking irritant. Ik zeg elke keer wel dat het met de bevalling best anders zal zijn, maar het is zo niet in de hand te houden :{
pi_150843354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man heeft voornamelijk heel zorgelijk gekeken en foto's gemaakt :') maar hij is wel lief hoor :P

Selvaria, geniet!
+1. En zo af en toe 'water?'

Mn vriendin die bij de bevalling was bleef maar over 1 stukje van mijn arm wrijven. Continu. Dat begon echt te irriteren en pijn te doen, maar ik had de kracht niet om het te zeggen :') Pas bij de persweeën schreeuwde ik dat iedereen van me af moest blijven, want dan kind moest er nou godverdomme een keer uit *insert boos gegrom*. Ik was niet op mn best en liefst.

Oh en ze (ochtendpersoneel) vergaten ons steeds. Mijn vriend is nog beledigd en boos dat we geen beschuit met muisjes hebben gekregen in het ziekenhuis :D
pi_150843410
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....

Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt... :+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:44:26 #297
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150843458
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn man is ook zo, maar tijdens de bevalling heeft hij daar totaal geen last van gehad! En heeft hij zelfs (tegen alle verwachting en voorbesproken wensen in) naar de geboorte van saar dr koppie gekeken, en mijn helpen douchen na de bevalling. En toen bloedde t echt wel....

Dus dikke kans dat je er zo doorheen hupselt... :+
Daar ga ik ook maar vanuit dat mijn 'feilloze beschermingsmechanisme' dan een keer onderdrukt wordt :D
pi_150843706
Mijne deed zn trouwring af want ik kneep te hard :')
pi_150843712
Overigens heeft mijn man mij zoveel mogelijk zelf aan laten geven wat ik fijn vond? En dat was in dit geval vooral van mij afblijven tijdens n wee.
Tijdens t persen heeft hij geholpen door mn been vast te houden en met washandjes te slepen O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:59:04 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_150843966
inderdaad, ik wilde ook vooral met rust gelaten worden :') Het enige wat ik nodig had was iemand die me hielp met ademhaling tijdens een wee, maar aangezien onze lieve vpk dat al deed was de rol van mijn echtgenoot een beetje ondergeschoven :@
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')