Dat heb ik ook! Ik blijf altijd even liggen, zodat ik Flip voel wakker worden. Het is nogal een typje volgens mij, want de eerste beweging is altijd een bestequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:21 schreef Cholula het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
Mijn man werd in de praktijk toch best aan het werk gezet: kookkruiken maken en de kleertjes en hydrofielen eromheen vouwen, zorgen dat ik rustig bleef, mij helpen ontspannen, de vk bellen bij verandering, zeggen dat het heus heus heus gaat lukken, mijn hand vasthouden, massages geven, de kraamverzorgster instrueren... Je man is je stem zeg maar, van tevoren vertel ik aan mijn man wat ik belangrijk vind, hij is degene die dat bewaakt. Hele belangrijke taak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:
Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn!De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden
![]()
![]()
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef pessie het volgende:
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |