abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 07:05:21 #251
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150837455
Gevalletje dat klinkt allemaal erg heftig en wat vervelend dat je nu zoveel lichamelijk ongemak hebt! Ik hoop dat je snel opknapt en van je kraamperiode kan gaan genieten!

Selvaria, een hele mooie dag toegewenst vandaag!! ^)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150837530
Heb vluchtig terug gelezen..

Gevalletje :* wat schrikken zeg. Nu genieten van jullie knul!
Ooh ik lees alleen t verhaal over Q. Maar er staat nog meer over jezelf. Getsie zeg! Heel veel sterkte!

Reese :W

Selvaria gaat trouwen vandaag! ^)

Heel erg veel plezier vandaag! Het wordt goed weer in ieder geval.
pi_150837781
Gevalletje, wat een heftige ervaring zeg! Gelukkig gaat nu alles goed met jullie Q. En krabbel jij ook langzaam op!
Hopelijk kun je de afgelopen dagen snel een plekje geven :*

En idd Selvaria vandaag trouwen! Veel plezier.

Vandaag hier voor het eerst weer een hele dag werken sinds dat ik de medicijnen slik. Gisteren een grote afspiegeling geweest op mijn werk, ook op deze locatie, dus de sfeer zal daar wel naar zijn. Hoop echt dat ik het volhoud. Ik moet tot 6. Gisteren maar expres op half 9 naar bed gegaan ;)

En anders vraag ik gewoon of ik mijn pauze in 2 mag opdelen. Normaal maar een keer 45 min pauze op een dag van 9,5 uur.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150837864
Joycie, je hebt recht op extra pauze he in de zwangerschap als je dat nodig hebt.

1/8 deel van de werktijd
pi_150838120
Goedemorgen bollies/ bollies on wording!
Ik heb aan één stuk van 1 tot 6.30 uur geslapen! Heerlijk!

Joyce succes met werken vandaag. Je hebt inderdaad recht op extra pauze, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om die pauze ook daadwerkelijk te pakken.

Faptist en Kooks ik herken me in jullie 'zen'gevoel mbt de zwangerschap. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
pi_150838286
Goedemorgen allemaal!

Selvaria: een hele fijne dag vandaag ^)

Ik heb nog steeds een snothoofd, maar vooral onwijs zin in witte chocolademousse O+ . Op naar de supermarkt dus. na het douchen dan..
pi_150838311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:21 schreef Cholula het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik iedere ochtend in spanning wacht tot Frits ook wakker wordt en van zich laat voelen.
Dat heb ik ook! Ik blijf altijd even liggen, zodat ik Flip voel wakker worden. Het is nogal een typje volgens mij, want de eerste beweging is altijd een beste :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150838328
Selvaria, geniet ervan! Heel veel plezier vandaag!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:40:53 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150838376
Mogge dames! Ik was zo blij dat de misselijkheid weg was, dat ik nu extra gratis knallende spanningshoofdpijnen heb gekregen *O*
Incl. kotsen :') (dat doe ik wel vaker met hoofdpijn, tegen migraine aan, na t kotsen is de pijn wel minder fel)

Eens zien hoe ik de dag ga doorkomen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:41:19 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150838381
Oooh Selvaria, een hele fijne dag vandaag :D geniet ervan!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150838767
Veel plezier vandaag Selveria! ^)
En een :* voor de LMM's... nog effe meiden, hou vol!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:11:28 #262
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150838851
34 weken! *O*

Veel plezier Selveria!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:13:04 #263
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150838885
Selvaria een hele fijne dag vandaag! ^)

Kooks, dat is ook wel even schrikken zeg. Maar fijn dat alles goed was!

Joyce, dat klinkt wel heftig zeg, veel succes vandaag.

Cholula, fijn dat je een paar uur goed hebt kunnen slapen. Ik wordt 's nachts altijd wakker geport door buikbaby :P . Hoop voor je dat frits zich zelf binnenkort aandient :*

Wisseldag: 34 weken *O*
En ook een *O* voor Nikoos ;)
pi_150839153
*O* 34 weken voor Nikoos en Pessie!

Hoofdpijn is ruk Pinquit! Dat gevoel dat je het liefste onder de dekens wil kruipen in een donkere kamer. Sterkte :*

Veel plezier Selvaria! Trouwen is leuk!

Ik word dus niet wakker van Frits, misschien ook wel maar dan blijft hij snel stil liggen.

Gistermiddag heb ik tien minuten in de auto zitten huilen omdat ik vond dat hij wel mocht komen. Dat heeft enorm opgelucht en nu kan ik er weer even tegen aan. Het zijn nog maar een paar dagen en daar ga ik van genieten zolang het kan. Straks moet ik hem delen met de rest van de wereld, maar nu nog niet. Mijn man is overigens ook wel een belangrijke factor in de teruggevonden rust, hij klapt bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid maar steunt me enorm. We waren al een behoorlijk klef stel, maar de zwangerschap brengt ons nog dichter bij elkaar lijkt het.
pi_150839230
Fijn he Cholula, zo'n vent die echt naast je staat O+ Ik heb ook een prachtig exemplaar, zo dolgelukkig met hem!

Gevalletje, wat een angst heb je moeten doorstaan ;( Ik hoop op een snel herstel voor alle partijen :*
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:57:52 #266
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150840134
Cholula,
Daar is helemaal niets geks aan hoor.
En wat onzettend fijn dat je zo'n begripvolle partner hebt!

De laatste week verandert mijn man enorm. Ligt hij opeens met z'n hoofd op m'n buik. Houdt Bij het wakker worden eerst mn buik een tijdje vast totdat hij haar gevoeld heeft en gaat er dan pas uit.. Dat soort dingen
Hij is erg gesloten en heel m'n zwangerschap heeft hij dit maar weinig gedaan. Nu de ud nadert zal hij er wel het meeste uit willen halen :). Loving it!

Ik heb vandaag weer een roze wolk dag. Helemaal gelukkig en zen. Wel balen dat het hier zo bewolkt is. Had graag de eclips gezien.
pi_150840610
Gevalletje wat heftig zeg! :o Jeetje, jullie hebben je portie spanning wel gehad zo! Wens jullie een voorspoedig herstel, en hoop dat je snel toch echt kunt gaan genieten zonder zorgen! :*

Selvaria fijne dag vandaag! ^) Lekker genieten van jullie dag en mooie foto's maken van je trouwbol hè? ;)

Cholula ik vind juist dat je ontzettend relaxt overkomt hier, ondanks dat jullie Frits je geduld zo op de proef stelt. Dus die ene keer 10 minuten balen 'mag' dan zeker wel ja! :*

Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn! *; De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden ;) O+
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
pi_150840868
Heel veel plezier vandaag Selvaria! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:25:08 #269
259886 pessie
pi_150841092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef twist02 het volgende:

Fijn dat jullie mannen ook zo lief zijn! *; De mijne lijkt ook wel met de dag leuker te worden ;) O+
Hij kan alleen slecht tegen toekijken van de zijlijn en niets kunnen doen (kan normaal gesproken ook moeilijk stil zitten als er iets moet gebeuren), dus wat dat betreft ziet hij wel een beetje op tegen de bevalling. Hij heeft er wel het volste vertrouwen in dat alles goedkomt, maar het idee dat ik pijn heb en hij niks kan doen staat 'm nogal tegen.
Mijn man werd in de praktijk toch best aan het werk gezet: kookkruiken maken en de kleertjes en hydrofielen eromheen vouwen, zorgen dat ik rustig bleef, mij helpen ontspannen, de vk bellen bij verandering, zeggen dat het heus heus heus gaat lukken, mijn hand vasthouden, massages geven, de kraamverzorgster instrueren... Je man is je stem zeg maar, van tevoren vertel ik aan mijn man wat ik belangrijk vind, hij is degene die dat bewaakt. Hele belangrijke taak.
pi_150841153
En óf je man iets kan doen! De mijne heeft het de hele 2,5 uur smoordruk gehad! :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:28:21 #271
259886 pessie
pi_150841199
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien ;)
pi_150841313
Haha, dat komt wel goed dus! ;)
pi_150841429
Selvaria: mooie dag vandaag! ^)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:54 #274
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150841648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef pessie het volgende:
Er is een reden dat het best handig is een schoon shirt voor je man in die bevaltas te gooien ;)
Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:44:50 #275
259886 pessie
pi_150841766
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Goeie! Dat hebben we nog niet gedaan hier :P
Hebben jullie nu de bevaltas al klaar?
Oh, en wellicht wel een beetje een ok shirt, in de praktijk maak je heel veel foto's van jezelf met baby. Oh, en schoon ondergoed ook voor de papa! Mocht je de hele nacht moeten doorgaan kun je zelf de volgende ochtend ook even lekker douchen.

Ik kreeg vanmorgen het wiegje terug van mn moeder O+ Ze heeft de bekleding lekker gewassen en er weer omheen genaaid. Volgende week dus opmaken en de rest klaarmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')