Die zat er een beetje beduusd bij te kijken, maar ik kreeg wel een dikke knuffel en een kus, dus het landt wel bij 'm. Ik heb een man-man, die toont zijn emoties nooit zo openlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef pessie het volgende:
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtjeWat vond je vent ervan?
Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.
Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
Op zich niet torenhoog: 92, maar ik begon met 75. En omdat de baby al niet al te mooi groeit... Verwacht dus zelf niet direct een beginnende zwangerschapsvergiftiging.quote:
Jup, je moet wat in het holst van de nacht als je toch wakker ligt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic?
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://www.bonprix.nl/pro(...)&keyword=&origin=pla
en hema heeft ook gewoon witte, daar heb ik er nu heel veel van, op aanraden van een vriendin: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_33390030quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef ingee het volgende:
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap.
Opnieuw vervenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup! Baby's spugenliefst op schone schouders
.
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang.
Welkom terug en vooruit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef kooks11 het volgende:
[..]
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!
[..]
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezichtquote:
Mooi ^^,quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht
Welnee, die is niet eens gemetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu gelukt is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef Malteser het volgende:
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!
FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!
Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
Dat het los staat van elkaar weet ik maar na de niet direct positieve uitslag van de combi test gunde ik je gewoon een goede 20 weken echo zonder gekke dingen. Super!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
Uhm, dit dus!! Succes... Waar twijfelen jullie tussen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer
+1.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef mousemicky het volgende:
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen
Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot
O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is
Ik ga het topic inderdaad even omhoog schoppen. Moest even zoeken namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goeder is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
*boks*quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment.![]()
Het is gewoon lachwekkend.
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).quote:
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Had ook al in dat topic gereageerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.
Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..
Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
Hij hangt dan niet recht naar beneden:quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |