abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150806771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef pessie het volgende:
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtje O+ Wat vond je vent ervan?

Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.

Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
Die zat er een beetje beduusd bij te kijken, maar ik kreeg wel een dikke knuffel en een kus, dus het landt wel bij 'm. Ik heb een man-man, die toont zijn emoties nooit zo openlijk.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:44:39 #152
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150806848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef L-E het volgende:
pessie ;( Hoe hoog was je onderdruk?
Op zich niet torenhoog: 92, maar ik begon met 75. En omdat de baby al niet al te mooi groeit... Verwacht dus zelf niet direct een beginnende zwangerschapsvergiftiging.
Het gekke is, dat ik afgelopen week steeds vind dat mijn schoenen wat strak zitten, en ik hou echt nooit vocht vast, ik heb ook geen probleem met mijn ringen ofzo, ook nooit gehad bij de andere zwangerschappen. Maar dat van die schoenen vond ik al raar dus was al wel benieuwd naar de bloeddruk.

Hihi sillie, het is ook heel onwerkelijk om zo'n boontje te zien met een knippertje in het midden ;)
pi_150806850
Pessie, hopelijk valt het allemaal mee! Wel goed dat ze er goed naar gaan kijken! :*

Ik besef me net dat ik al 8 dames onder me heb staan, en dat we al bij eind november zijn.. :o Ik heb gisteren toch pas positief getest?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150806936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic? :D
Jup, je moet wat in het holst van de nacht als je toch wakker ligt.

Balen van je bloeddruk Pessie! Ik hoop dat het mee gaat vallen!

Een knipper Sillie! Gaaf hč!?
pi_150806980
Goed dat ze ernaar kijken iig pessie, hopelijk valt het mee!
pi_150807018
quote:
Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef ingee het volgende:
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap :).
en hema heeft ook gewoon witte, daar heb ik er nu heel veel van, op aanraden van een vriendin: http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_33390030
pi_150807392
Fijn van de goede echo, Silligirl! En fijn dat ze je goed in de gaten houden, Pessie.

Ik heb vannacht weer belabberd geslapen, maar moest echt naar het werk vandaag. Maar een korte dag ervan maken...
pi_150807429
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?

Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
pi_150807494
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Jup! Baby's spugen :) liefst op schone schouders :).
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang :).
Opnieuw verven *O*
Schudden voor gebruik
pi_150807527
Gefeliciteerd ReesesPieces! Wat fijn dat je na zo'n lange tijd nu zwanger bent! *O*
En het is ook gewoon allemaal heel spannend!
pi_150807667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,

Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
Welkom terug en vooruit! *O*

gefeliciteerd! :*
Schudden voor gebruik
pi_150807678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Ja, die is nog te groot denk ik.... en ik ben niet zo van de stippeltjes :-) Maar ik vind het model BH wel mooi! dus bedankt!

[..]

-O- -O-
Schudden voor gebruik
pi_150807693
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord? ;)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150807757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

-O- -O-
Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht :P
pi_150807778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Stippel, jij tovert toch altijd wel weer een lach op het gezicht :P
Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend O+
Schudden voor gebruik
pi_150807783
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Welkom RP! En sillie, fijn dat de echo goed was. Nog iets over de hoogte van je bloeddruk gehoord? ;)
Welnee, die is niet eens gemeten :D .
pi_150807966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Mooi ^^,
Want dat is bloeddrukverlagend O+
:*

Oh gisteren toen ik ging slapen gingen de horrorbeelden door mijn hoofd, nog nooit gehad. Toen wel goed kunnen slapen in ieder geval, met in mijn droom mijn geboren baby O+ En toen ik wakker werd had ik weer lekker van de menstruatieachtige onderbuikpijn.. En toen heb ik mezelf even streng toe gesproken.

En echt jullie zijn hier allemaal zo LIEF! O+

En ik dacht dat ik het de komende tijd niet meer zo zeggen. Maar ik mag vanmiddag een paar uurtjes werken. En ik verlang naar de onbezorgde kindjes op mijn werk die me laten lachen en me afleiden. En waar ik gekkigheid mee kan uithalen!
Want dat continue alleen thuis zijn is niet alles. Veeeeeeeeel te veeeeeel tijd om na te denken :P

En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer O-)
pi_150808131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu gelukt is. :D *O*
pi_150808179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef Malteser het volgende:
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!

FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!

Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
pi_150808288
Bedankt voor het warme welkom :D Misschien dat ik het door het meeposten wat meer ga geloven....
En goed nieuws, SillieGirl, ik was al benieuwd naar jouw update :)
pi_150808419
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment. :')

Het is gewoon lachwekkend. *)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150808452
Pessie, balen van je bloeddruk. Je kleintje moet voorlopig nog even binnen blijven hoor. Goed dat ze je in de gaten houden.

RP, Welkom en gefeliciteerd!

Sillie, fijn dat alles goed was!

FF een goede SEO *O*
pi_150808468
Welkom ReecesPieces! *O*

Een goede echo voor sillie! *O*

Hmm pessie, minder leuk van jouw controle. Maar fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Nog een paar weekjes volhouden!

Vlindur, wat een eng idee dat je placenta los had kunnen laten. Ik ben laatst met een nogal klunzige actie op m'n buik gevallen in de trapkast, had ik wellicht ook wel even moeten melden dus...

Lijnloos, ben benieuwd naar je echo!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:35:52 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808497
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen ;)

Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot :(

O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is :)

[ Bericht 7% gewijzigd door mousemicky op 19-03-2015 12:41:33 ]
pi_150808576
Hangt van de klant af. Bij de één ben ik half aan het huilen, bij de volgende ga ik compleet op m'n strepen staan. :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:42:02 #176
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808732
Altijd spannend voor de klant welke kant t op gaat ;)
pi_150808836
Welkom en gefeliciteerd RP! (Fijn nu heb ik zin Reese's peanutbutter cups!)

Mijn dutje werd ruw verstoord door de buren en de coniferen die omgehakt moeten worden. Onze tuin ligt nu vol met takken en er is een tafeltje aan onze kant gesneuveld met wat olielampen erop. :(

Goede nieuws is dat er nu meer zonlicht in dat deel van de tuin komt en ik er dus meer groentes kan verbouwen, dat ik het tafeltje toch lelijk vond en die lampjes een beetje te kitsch naar mijn smaak waren en dat die takken heel goed in de vuurpot passen. Minpunt blijft natuurlijk mijn verstoorde dutje, maar dat haal ik na het bezoekje bij de vk wel in.
pi_150808897
Sorry Cholula :P
(ik totaal niet trouwens, rookworst daarentegen...)
pi_150809027
Welkom RP!

Mooi van je echo Sillie

Hadden ze je niet kunnen waarschuwen Cho?

Nog 6 nachtjes slapen en dan is mijn eerste echo. Maar tegenwoordig neem ik me voor mij geen zorgen te maken of niet de hele tijd erover na te denken.
Ik heb mijn O+ gestuurd dat ik taco's moet eten. :Y) taco's taco's taco's taco's taco's taco's taco's taco's
pi_150809088
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
Dat het los staat van elkaar weet ik maar na de niet direct positieve uitslag van de combi test gunde ik je gewoon een goede 20 weken echo zonder gekke dingen. Super!

Welkom Reeces!

Ja, sillie een knipper *O*!
pi_150809170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer O-)
Uhm, dit dus!! Succes... Waar twijfelen jullie tussen?
pi_150809287
Ik heb nog wat mini Reeses liggen!

Daui ze hebben het vorige week met mijn man besproken. Hij heeft gevraagd of ze even van tevoren willen aangeven wanneer want hoogzwangere vrouw en zo. Ze hebben hem waarschijnlijk weg zien lopen en daarna zijn ze begonnen. Ze zijn niet gewend dat ik thuis ben doordeweeks dus misschien is de buurman vergeten dat ik tonnetje rond ben.

Oeh, taco's daar heb ik ook wel zin in!
pi_150809378
De Mutsy igo, en de Joolz Day.

Eerst ook een tijdje gekeken naar een Maxi Cosi Mura, maar die valt af door de grofheid i.c.m. ons kleine huis.

De Mutsy, is net iets goedkoper. En in combinatie met het zitje erg klein te vervoeren.

De Joolz, wat duurder. Ik vind het zelf mooier, en net iets lekkerder rijden. Maar de zit moet altijd los vervoert worden (volgens mij), want die is niet mee in te vouwen.

En jullie?

[ Bericht 2% gewijzigd door J0ycie88 op 19-03-2015 13:14:32 ]
pi_150809395
OHH Taco's! Ja! Lekker!
Alleen heb ik vandaag aardappels, groente en vlees op het menu staan.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef mousemicky het volgende:
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen ;)

Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot :(

O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is :)
+1. :'). Ik ben ontzettend bitchy deze week.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:59:57 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150809432
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goed :) er is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
KuikenGuppy
pi_150809458
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goed :) er is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
Ik ga het topic inderdaad even omhoog schoppen. Moest even zoeken namelijk :P
pi_150809613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment. :')

Het is gewoon lachwekkend. *)
*boks*

'Meneer. Dat is een proces van 48 uur dat niet versneld kan worden' "oh, dan kan ik daar op wachten als ik morgenmiddag kom?" 'Waar ik vandaan kom zitten maar 24 uur in één dag' .... Doodse stilte 😎.....'

Voor de rest geen zin in deze lange dag! 21.00 uur een afspraak bij de VK, kijken of er stickers uitgedeeld worden.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:05:47 #188
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150809654
Of: als u bereid bent morgenmiddag nog 24 uur te wachten dan kan dat inderdaad *)
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:19:43 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150810167
Welkom Reeses! *O* hier ook behoefte aan zout voedsel :9

Zo ik was net echt kapotmoe ineens :') daar ging mn planning :') heb drie kwartier op de bank geslapen :D toen moest ik op school van zoonlief pleinwachten }:| mn slaapmomentje wat doe je.

Nu lekker lunchen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150810524
Een paar dagen niet meegelezen en ik mis gewoon vier verse babies! :o Gefeliciteerd Gevalletje, MwCactus en Shop! *O* Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes.

Welkom Reeses!

Wij hebben trouwens ook de Mutsy Igo-kinderwagen gekocht.

Enne.. nu heb ik ook trek in taco's :9
pi_150810983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
.....

En jullie?

Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).

Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.

Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
pi_150811095
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).

Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.

Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..

Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit :P
pi_150811195
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:50:21 #194
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150811225
Ik kom net terug van de gyno.
Voelde vanaf 8 uur minder beweging en had gelukkig om 11 uur een afspraak staan.
Kreeg gelijk een ctg. Schrok ik van, want dacht dat je zoiets alleen kreeg in noodgevallen.
Gelukkig klonk het hartje al snel en kon ik weer wat ontspannen.
Had erg veel last van harde buiken en ook dat konden ze meten.
Hartslag was rond de 140 en m'n buik schommelde tussen 30 en 65 in.
Lekker aan het rommelen dus.

Nu lekker een dutje doen, want man.... Wat een stress.. Wat ben je dan bezorgd.
Snap de dames hier nu ook een stuk beter die klachten hebben of die dit soort dingen vaker hebben.. Wat een emotionele uitputtingsslag zeg!
pi_150811256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.

Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..

Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit :P
Had ook al in dat topic gereageerd :).
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter ;).
pi_150811286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
pi_150811314
Oeh Faptist, fijn dat alles goed was! Slaap lekker.
pi_150811380
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
Hij hangt dan niet recht naar beneden:

Maar aangezien met de wandelwagen naar de winkel gaan voor ons niet echt een optie is, heb ik me daar niet zo in verdiept.

Fijn dat alles goed was faptist!
pi_150811474
Thanks voor de tip IMA! Bij ons is met de wagen naar de supermarkt wel een optie dus deze onthoud ik even.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:11:02 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150811872
Faptist dat is wel even schrikken zeg!! Fijn dat je kindje nog gewoon lekker beweegt, en het mag natuurlijk ook wel gaan rommelen, je bent bijna 39 weken!

Daui Taco's :D Ik heb momenteel echt steeds minder trek in eten :?

Pinq, lekker dat je er even aan toe hebt kunnen geven :*

Ik ga zo met man naar het ziekenhuis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')