Dat het los staat van elkaar weet ik maar na de niet direct positieve uitslag van de combi test gunde ik je gewoon een goede 20 weken echo zonder gekke dingen. Super!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, dat was ik idd! Wij zijn ook blij dat alles goed was, maar de uitslag van de combinatietest/nipt staat los van de SEO dus we hadden geen reden tot extra ongerustheid. Maar een goede uitslag is toch altijd fijn!
Uhm, dit dus!! Succes... Waar twijfelen jullie tussen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En nu ga ik kinderwagens kijken.... Wat ik dacht dat we hadden besloten maar nu twijfel ik weer
+1.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef mousemicky het volgende:
Kris, word je ook boos, of ga je meehuilen
Ik ben momenteel erg slecht met 'zeurende' en klagende studenten. Misschien ben ik wel iets te direct tegenwoordig (en dat wil bij onze studenten wel wat zeggen, die kunnen over t algemeen best wat hebben...). Mijn empathisch vermogen is kapot
O, en welkom RP! Fijn dat t bij de eerste IUI poging gelukt is
Ik ga het topic inderdaad even omhoog schoppen. Moest even zoeken namelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de igo, en die bevalt erg goeder is ook een topic over kinderwagens, met veel ervaringen.
*boks*quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Zwangere vrouw aan de telefoon laten werken. Ik ben echt goed met boze klanten op het moment.![]()
Het is gewoon lachwekkend.
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).quote:
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij twijfelen over de Joolz Day (nadeel: klein boodschappenvakje), de Bugaboo Cameleon (nadeel: lage kinderwagenbak) of de Mutsy Igo (nadeel: we vinden de andere 2 echt mooier).
Joolz Geo heeft een grote boodschappenmand maar die vind ik niet mooi.
Bugaboo Buffalo heeft een hogere bak maar die vindt man niet mooi.
Kortom: we moeten er nog maar eens voor gaan kijken en er een nachtje (of twee, drie, vier) over slapen!
Had ook al in dat topic gereageerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De joolz geo is ook een stuk minder wendbaar als de Day door de grote bak. De Day krijg je met 1 hand een stoepje op en de Geo bv. niet.
Bugaboo Buffalo vinden we beide niet mooi. En de Cameleon is niet fijn voor mijn 2 meter lange vriend. En ik vind zelf de lage bak ook niet fijn.
Dus eigenlijk hebben we het zelfde dillema. Want ik vind de Joolz dus ook net wat mooier als de Mutsy..
Ik heb in ieder geval het kinderwagentopic gekickt. En ik ben er denk ik al wel over uit
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Bij de Joolz Day kun je een groter boodschappennet bijkopen he?
Hij hangt dan niet recht naar beneden:quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n net wat aan de duwstang hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |