Pessie,quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Heb je niet een linkje naar degene die het wel is gewordenklonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden
Ook niet met een tussenstukje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond)
Ik vind em mooi! En jij uiteraard ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef faptist het volgende:
[..]
Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken.Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.
Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.
Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.
Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg
Oh, die zijn wel leuk ja!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a
Ik heb net deze besteld, mega hydrofielenhttp://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
Ik snap je gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestigingMerk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
Ja, ik denk dat ik het gevoel maar gewoon moet accepteren. Want uiteindelijk heb je het gewoon allemaal niet in de hand! En moet je echt vertrouwen op je lichaam.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel
Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .
ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat...![]()
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.
Jup! Baby's spugenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Wat zijn monddoekjesEen soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?
Blij dat jij het vraagt! haha.. Ik dacht dat daar de hydrofiele luiers voor waren..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Wat zijn monddoekjesEen soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup! Baby's spugenliefst op schone schouders
.
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang.
Wow wat een achtbaan ineens! Wat fijn dat ze het zo goed doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
Dit vond ik wel heel mooi gezegd, en inderdaad een goed teken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi.
Zo zie ik het ook. Hij komt vanzelf en anders helpen we hem een handje mee over negen dagen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef pinquit het volgende:
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos![]()
Succes bij de vk!
Ik durf nu ook wel in de OP: UD is 6 november.quote:
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!
Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!
voor de wisseldagen.
Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!
Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |