abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:13:31 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150785977
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond) :@
Kwak
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:16:39 #102
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150786107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je niet een linkje naar degene die het wel is geworden O-) klonk namelijk toch echt positief!
En weet je, het is gewoon ook heel veel geld. Dat zei ik bij mijn eerste ook, die ik uiteindelijk 2 jaar heb gevoed en nooit een echt mooie BH bij heb gekocht, sterker ik liep rond in krijgertjes, bij de 2de kwam de mammae dus (vond dat ik dat wel kon uitgeven als ik ging rekenen naar wat ik niet uit hoefde te geven aan flesvoeding :7 ). Maar wat ik wil aangeven, koop iets waar je je mooi en prettig in voelt, eventueel na een maand of 2. Je kunt langer borstvoeding gaan geven dan dat je zelf inschat.
Waar ik wel spijt van heb is dat we hier echt nergens een winkel hebben waar ze goede/mooie borstvoedingsBH's verkopen en het dus allemaal via internet moest. Echt perfect heeft hij dus niet gezeten, al zat hij al een stuk beter dan wat ik eerst had. Ik zou deze zwangerschap zo graag echt 1 willen laten aanmeten, ook omdat ik door de zwangerschappen enigzins ongelijk ben. De mammae die ik had zat perfect rond de kleinste kant. Maar toch, ik vond het echt een top uitvinding! En mooi!
Oh en er zijn daadwerkelijk mensen die dat kopen, niet gebruiken en na 2 maanden voor de helft op MP gooien. Aangezien je je maat weet, wellicht in de gaten houden ;)
Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken. :@ Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.

Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.

Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.

Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg

[ Bericht 2% gewijzigd door faptist op 18-03-2015 20:24:15 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:17:13 #103
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150786134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou ook mammae, maar die hebben ze niet in mijn omvangsmaat (cups gaan wel groot genoeg). maar goed, geef geen bv meer dus zal eens op jacht naar een goeie mooie gewone (loop nu nog in een afgeragde anita voedingsbeha rond) :@
Ook niet met een tussenstukje?
pi_150786526
@navel issues ( ;) ):
Bij mij ging dat ook heel geleidelijk inderdaad :Y weet niet zeker hoe ver ik was toen dat begon, maar 24 weken klinkt voor mij niet belachelijk vroeg. Echt ploppen was het niet, maar merkte wel dat-ie steeds minder diep werd.
Nu (33 weken) ligt het eraan hoe ik sta/zit/lig en hoe Mini ligt; de ene keer steekt-ie helemaal uit en de andere keer is-ie nog gewoon mooi 'plat'. Dus het zou wel kunnen volgens mij. Maar sowieso goed om in de gaten te houden, ook of er geen vuil/stof/zeep in een klein plooitje blijft zitten ofzo.

@monddoekjes:
Inderdaad stom ja. Wij hebben bij de Babydump wel leuke gehaald; deels wit/roze, maar ook deels neutraal. Sowieso hebben ze daar veel wit/grijs of wit/taupe, dat kan wel goed voor beiden toch?
pi_150786917
@doekjes enzo: ja, wit kan natuurlijk altijd, of effen kleurtjes. Maar ik wil ook best wat leuks en gezelligs. Ik snap niet dat we dat blijkbaar bijna alleen maar in de scheiding jongens/meisjes kunnen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:36:35 #106
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150787068
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef faptist het volgende:

[..]

Pessie,
Heb ik uiteraard net al naar gekeken. :@ Wel de goede cup maar dan een maat te klein in omvang (80 ipv 90)
Of een h (cup groter) en dan wel in de goede omvang.

Heb het net met manlief over gehad. Hij zei dat wanneer ik die duurdere had gewild ik die gewoon had moeten kopen.
Ik zei maar dat hij niet zo goed zat, omdat hij zo prijzig was, maar eerlijk gezegd was hij gewoon prachtig, haha.
Misschien ga ik volgende week toch nog maar even terug.

Of wanneer ik melktetten heb.. Misschien vullen ze nog wel heel erg en dan moet ik hem alsnog groter kopen...
Je snapt het al.. Bh's kopen blijft lastig.

Dit is hem geworden:
http://www.mupload.nl/img/s85sqskqeet.jpg
Ik vind em mooi! En jij uiteraard ook ;) ik denk zelf ook dat je beter 3 weken na je bevalling nogmaals kunt gaan, dan heb je ook meer gevoel bij wat je wilt. En dan heb je stuwing gehad :P

AH, twist jij weet meer van Plop navels ;) die van mij blijft altijd een ondiep kuiltje, hoe zwanger ik ook ben.

Morgen vk, ben benieuwd wat zij zegt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:40:01 #107
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150787247
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a

Ik heb net deze besteld, mega hydrofielen O+ http://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
pi_150787952
gewoon nog even in de herhaling en nee ik heb er geen aandelen :D

http://www.mamamea.nl/

Maar als je geen goede winkel in de buurt hebt is dit wel zo handig!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150788095
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Doekjes en hydrofielen: volgens mij zag ik ze van Jollein (via bol.com) ook in mintgroen, taupe en grijs (setjes per kleurschema) vind ik voor J/M kunnen, mèt motiefjes. Deze bv: http://www.bol.com/nl/p/m(...)200000028384335/?s2a

Ik heb net deze besteld, mega hydrofielen O+ http://www.bol.com/nl/p/j(...)nt/9200000017699687/
Oh, die zijn wel leuk ja!
pi_150788190
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestiging O+ Merk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:56:22 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150788202
Ik vind de witte hydrofielen met plaatjes van dirk draak erop van prenatal ook tof, en neutraal.
Kwak
pi_150788288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Nog 3,5 week....
Wordt de eerste echo weer sinds 10w1d. Pff als je al 3 echo's hebt gehad duurt die tijd wel lang. Zeker omdat je zelf nog niets voelt!
Al kunnen ze niet zien wat het wordt, ben alleen al blij dat ik dan even onze beeb kan zien bewegen en het hartje.. De bevestiging O+ Merk dat ik dat wel een beetje nodig hebt. Nu ben ik af en toe nog een beetje bang, terwijl het nergens op gebaseerd is..
Ik snap je gevoel :*

Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .

ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat... :')
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150789250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik snap je gevoel :*

Ik las wel ergens dat als je met 10 weken een goede echo hebt gehad de kans dat het mis gaat echt enorm klein is. (Ik geloof 2%) Misschien dat het iets helpt .

ik ben zelf zo'n muts die op slechte dagen als nog denkt, zul je net zien dat... :')
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens helemaal niet... Maf! Toen stond ik er echt veel onbezonnen in.

Ja, ik denk dat ik het gevoel maar gewoon moet accepteren. Want uiteindelijk heb je het gewoon allemaal niet in de hand! En moet je echt vertrouwen op je lichaam.

Maar merk dat het verhaal "bloeddruk" wel invloed heeft op het vertrouwen in mijn lichaam. Vind het soms best moeilijk dat ik ongeveer gelijk met mijn positieve test aan de medicijnen ben gezet, en dat ze met 10 weken ook al verhoogd zijn. Dat voelt soms als falen van mezelf. Terwijl ik eigenlijk weet dat ik altijd al een bloeddruk had die aan de hoge kant is en dat mijn bloeddruk vreselijk gevoelig is voor spanning.
Maar goed dat is weer een heel ander verhaal, waarop ik me niet te veel wil focussen.
pi_150792631
Die mamae beha's zijn mooi! O+ En duur. }:|
Ik heb vandaag een hele lelijke van Cariwell gekocht, maar dan kan ik daar 's nachts zoogcompressen in doen ofzo. Als de borstvoeding goed gaat (en het vakantiegeld binnen is) koop ik er nog een mooie bij. Dan heb ik ook enig idee wat mijn maat gaat zijn, denk ik. Overigens vind ik de beha van Noppies ook best redelijk zitten.

Ik begin last te krijgen van mijn rug, best wel vervelend. Ik kan met moeite een normale houding vinden om te zitten, helemaal in combinatie met de harde buiken wordt het een beetje stom.
pi_150792849
Joyce je doet er alles aan om je bloeddruk onder controle te krijgen/houden? Ik begrijp dat het als falen voelt, maar dat is niet eerlijk naar jezelf toe. :*
pi_150794699
Wat zijn monddoekjes :? Een soort slabbetjes ofzo voor bij/na het drinken?

Ik vind trouwens dat ze sowieso wat meer unisex mogen maken, met alles. Geel, groen en rood zijn prima voor jongens en meisjes, maar in die kleur is weinig te krijgen. Al het unisex is wit of grijs lijkt het wel... En ik heb sowieso een hekel aan roze voor meisjes. Blauw kan ik dan wel weer mee leven, voor jongens of meisjes.
pi_150795196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:
Jup! Baby's spugen :) liefst op schone schouders :).
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang :).
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:56:29 #118
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150795387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef FlyingFish het volgende:

Blij dat jij het vraagt! haha.. Ik dacht dat daar de hydrofiele luiers voor waren..

Bij ikea heb je toch ook monddoekjes? Wit met een gekleurd labeltje eraan?
En anders gewoon gastendoekjes ofzo?
pi_150795690
Een hydrofiel lijkt me wel wat dun om je kleding of een babypakje te beschermen.
Hema heeft doekjes met een schaap :).
pi_150796183
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Jup! Baby's spugen :) liefst op schone schouders :).
Maar je kan ook pech hebben en dan spugen ze een meter verder tegen het behang :).
_O- true story

Wij gebruiken n dubbelgevouwen hydrofiel maar als ze echt spugen, (geen mondje teruggeven) gaat t overal doorheen....

Maar hydrofielen nemen wel veel vocht op... verrassend veel ook.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 19 maart 2015 @ 04:59:44 #121
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150801452
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
pi_150801520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo ik ben wakker, dus ik typ maar eens even het hele verhaal nog een keer. Want ik weet niet wat ik van de week allemaal heb getypt. Wat een schrik! Een beetje onverwacht! Bedankt voor alle felicitaties!
Maandag was ik met mijn moeder naar Breda om een voedingsbh bij Naron. Daar koop ik altijd bh's omdat je daar zo goed geholpen wordt en ik gewoon een grote cupmaat heb. Ze hadden zie van mij niet op voorraad, Dus die wordt opgestuurd. Thuis gekomen heb ik gegeten en het ziekenhuis gebeld, omdat ik zoveel vocht vasthield en ineens 3 kilo zwaarder was. Allerlei controles gehad. Niks aan de hand, ik mocht weer naar huis. Het was erg vermoeiend, dus naar bed. Om 11 uur schrik ik wakker. Ik zeg tegen mijn vriend, huh heb ik in bed geplast. Heel het bed was nat. Gelukkig al wel mijn waterdichte molton er onder gelegd. Weer het ziekenhuis gebeld. Weer CTG etc. Even gekeken met een eendenbek. Ja mevrouw uw vliezen zijn gebroken. Maar u heeft nog geen weeen. We geven u een spuit longrijping. Als u last krijgt van harde buiken moet u bellen. Ik kreeg 's nachts last van harde buiken, dus ik bel. Weer aan de CTG en toen kreeg ik weeenremmers. Alleen bleef in harde buiken houden en kon echt niet slapen. Achteraf zijn het gewoon weeen geweest. 's morgens kreeg ik ontbijt en wilde ze me na het ontbijt gelijk weer aan de CTG, omdat ik harde buiken bleef houden. Toen ging het snel. De hartslag van N.oor viel weg tijdens de weeen. Daarna overcompenseerde ze zichzelf. Toen gingen ze voelen en bleek ik al 7-8 cm ontsluiting te hebben. Oeps, ik had al wel bedacht dat die harde buiken niet fijn waren en hoe ik in vredesnaam mijn bevalling zonder pijnstilling zou gaan doen, was ik al zo ver. Maar omdat de hartslag van de kleine bleef dippen, moest ik mijn vriend bellen dat hij door moest rijden. Ik belde hem om 9.37. Ik met spoed naar de OK waar ze me plat hebben gespoten. 9.53 was de eerste baby er al. Dat was super snel. Vriend was net te laat.
Het gaat gelukkig goed met de meiden. We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi. We hebben ons inderdaad al aangemeld voor Earlybirds. Mooi dat dat kan!
Sorry voor het lange verhaal. En ik begreep dat ik nog meer mensen mag feliciteren.
Wow wat een achtbaan ineens! Wat fijn dat ze het zo goed doen.

Nogmaals van harte
S. 2014
J. 2016
pi_150801654
Heftig verhaal Shop. Blij dat alles goed afgelopen is en dat het goed met jullie alledrie gaat :*
pi_150801687
Heftig Shop. Fijn dat het goed gaat met je meisjes O+
pi_150801761
Heftig shop, geen tijd om na te denken? Maar jullie prachtige meiden zijn er, nu alle tijd van de wereld om lekker te genieten!
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:43:20 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150801963
Shop, wat fijn dat je meiden het zo goed doen en dat jullie naar een ander ziekenhuis mogen.
pi_150801993
Shop, wat een snelheid. Hoe voel jij je onder alles, is het al geland of word je voornamelijk geleefd? Fijn dat de meisjes het zo goed doen iig!
pi_150802355
Heftig shop! Wel goed te horen dat het goed met jullie gaat!

Ik ga zo richting gynaecoloog. Ik heb alvast hartkloppingen van de zenuwen dus ik vrees voor mijn bloeddruk. :')
pi_150802476
Heftig shop!
Nou, sillie. Veel succes!

Ik vergeet soms dat ik zwanger ben :@. (niet met eten hoor :+ ) Tijd vliegt wel voorbij,maar toch ook weer niet. Ben ook zo bezig met de waan van de dag. Dit weekend vieren we de verjaardag van peuter dus dat vliegt waarschijnlijk ook weer voorbij, en voor je het weet is het weekend ook om. :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150802527
Daar ben je Shop! Wat heftig, maar fijn om te horen dat het zo goed met je meisjes gaat. O+
pi_150802547
Jeetje shop, wat een verhaal en wat schrikken ook!
Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden :)

Voedingsbh's: Carriwell heeft niet de mooiste bh's maar ze zitten echt wel heel erg fijn en stevig, en ik vind ze ook heel handig. En ze maken van je borsten geen dubbele borsten en dat deed m'n mammae wel. Die zat echt niet mooi (cup D hier).
Tralalalaaa
pi_150802550
Oh en succes zo sillie! :*

Hier vandaag wisseldag, 32 weken! *O* *O* *O* Het gaat nog steeds zo snel allemaal!
pi_150802608

[ Bericht 100% gewijzigd door twist02 op 19-03-2015 08:46:04 (Foutje...het is nog vroeg, toch?) ]
pi_150802625
Jeetje Shop, wat heftig! :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 04:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
We worden waarschijnlijk vandaag overgeplaatst vanuit het Sophia naar een ander ziekenhuis in Rotterdam. Ze doen het te goed voor hier. Dus dat is wel mooi.
Dit vond ik wel heel mooi gezegd, en inderdaad een goed teken! ;) Hoop dat jullie 3en goed herstellen! :*
pi_150802770
Shop, wat heftig zeg. En sneu voor je vriend dat hij net te laat was.
Gelukkig doen de meiden het zo goed dat ze al naar een ander ziekenhuis mogen.

Sillie, succes bij de gynaecoloog! Volgens mij kan alleen je bovendruk stijgen door stress, dus dat scheelt weer iets. ;)

*O* voor alle donderdag-wisseldagen. Hier ook weer, 36 weken vandaag! *O*
pi_150802836
Shop: heftig verhaal hoor. Maar fijn dat de meiden het zo goed doen!!

FF: een goede 20 weken echo, super! Als ik me niet vergis was jij het met de spannende uitslag van de combinatietest en heb je de nipt laten doen? Ben heel blij dat nu alles goed is!

Sillie: good luck! Er wordt aan je gedacht.
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:04:09 #137
259886 pessie
pi_150802895
Shop wat fijn dat het zo goed gaat dat je naar een ander ziekenuis kunt. Maar wat een schrik en wat een achtbaan. Veel sterkte de komende tijd.

Donderdag wisseldag! *O*

Mijn middelste was een spuugbaby, ik legde overal 2x dubbeleslagen hydrofielen onder, die namen wel echt veel vocht op. En spuugdoekjes heb ik bij beide kinderen veel gebruikt. In verband met spruw pakte ik vaak een schone, en dan ging de wasmachone weer aan.

Sillie, ik liet me laatst mijn bloeddruk meten in het ziekenhuis en vond hem voor mijn doen wel wat hoger, de gyn zei toen dat ze er rekening mee houden dat een bloeddruk in het ziekenhuis vaak wat verhoogd is. Stress.

Straks naar de vk. Baby ligt alweer lekker te duwen tegen mijn buik.
pi_150803251
Succes straks pessie! Volgende week weer een groeiecho?

FF, wat fijn van de goede SEO!

Cholula steeds harde buiken en rugpijn.. hoe is het nu?

Hier 24 weken vandaag. Volgende week een afspraak op de poli anesthesie om evt pijnstilling en m.n. de mogelijkheid van een ruggenprik bij evt ks te bespreken (dat ging vorige keer niet helemaal goed, gyn stelde zelf voor om dat nu al te bespreken daar omdat het mij wat rust zou brengen, zooo fijn dat ze uit zichzelf meedenken O+ ) dus ik ga maar eens een vragenlijstje voorbereiden.
pi_150803810
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!

Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!

*O* voor de wisseldagen.

Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!

Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:04:08 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150804328
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos :)
Succes bij de vk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150804372
Jeetje Shop, wat een verhaal. Fijn dat je meisjes het zo goed doen. Goed herstellen dan maar met zijn allen! :*

Succes bij de vk allemaal, ik mag vanmiddag ook effe Henk-spieken (groeiecho), ben heel benieuwd! O+
pi_150804448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef pinquit het volgende:
Ik zou het beschouwen als voorwerk, dan voelt het niet zo nutteloos :)
Succes bij de vk!
Zo zie ik het ook. Hij komt vanzelf en anders helpen we hem een handje mee over negen dagen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:56:26 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150805459
Poeh shop, wat een heftig verhaal! Maar enorm fijn dat je meisjes het goed doen O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150805819
Heftig hoor shop. Maar super dat je meiden het te goed doen voor het huidige ziekenhuis!

Wij hadden vanochtend weer controle, ben nu 33 weken. Alles was goed met B5, ligt perfect op groei O+
Ben alleen wel geschrokken; R.ienk is afgelopen zondag met zwemmen vol op mn buik geland en we hebben getwijfeld of we het ziekenhuis ook moesten bellen. Maar B5 stuiterde nog vrolijk alle kanten op en ik voelde me nog net zo als altijd en ik verloor ook geen vocht of bloed dus we zijn gewoon naar huis gegaan. Verteld mn gynaecoloog net dat ze me anders 24 uur hadden opgenomen wegens 'stomp buiktrauma' en dat de placenta los had kunnen laten. :o
Gelukkig dus niks gebeurd, maar jeetje. De volgende keer ga ik dus wel gelijk bellen. (Niet dat het nog een keer gebeurd, want ik kijk nu wel 4x uit met die knullen van me)

Maar alles is nagekeken en het zag er dus keurig uit. Over 2 weken weer controle :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150805990
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit O+ . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:52 schreef L-E het volgende:
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ik durf nu ook wel in de OP: UD is 6 november. *O* *O*
pi_150806107
Ja Vlindur, ook wel eens gehoord hier, heftig he? Gelukkig was alles goed!

sillie, je staat er in! O+
pi_150806377
Goed echo voor Sillie!!! *O*

En ik las ook een berichtje van Shop, heftig verhaal! Maar wel fijn dat jullie waarschijnlijk overgeplaatst worden naar een ander ziekenhuis vandaag. Dat is een goed teken :) Sterk maar goed aan! En jullie meisjes natuurlijk ook!
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:29:25 #148
259886 pessie
pi_150806400
Sillie yes! Goed nieuws!! En een knipperlichtje O+ Wat vond je vent ervan?

Vlindur, goede controle dus! Maar inderdaad, placenta is bij deze termijn uiteraard wel wat gevoeliger. Ik probeer ook enorm uit te kijken met mn duo.

Hier helaas niet een sticker, vanmiddag om kwart voor 3 bloedprikken en om kwart over 3 flow-meting waarschijnlijk met CTG. Mijn onderdruk was verhoogd, en de combinatie met kleiner kind willen ze de boel in de gaten houden. De vk wilde nog maar even geen afspraak maken, kans is aanwezig dat ik medisch wordt. Hoop vooral dat baby nog 3 weken en 1 dag mag en kan blijven zitten. Baby is wel goed actief, daarom hoefde ik niet met spoed. Kan ik in ieder geval nog naar de fysio en even de opvang van de kinderen bespreken.
pi_150806536
pessie ;( Hoe hoog was je onderdruk?
pi_150806700
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Wat een achtbaan Shop! Fijn dat ze het goed doen!

Succes bij de gyn zo met een Sillie! Die bloeddruk komt vast goed!

*O* voor de wisseldagen.

Ik heb toevallig van week jouw bevallingsverhaal gelezen L-E, daar liepen de rillingen van over mijn rug! Fijn dat er nu goed mee gedacht wordt!

Tja, gisteravond harde buiken en rugpijn die af en aan kwam en vannacht niet zo heel best geslapen. Allemaal voor niets, want nu is het weer rustig. Straks langs de vk, kijken wat zij er van zegt.
Je hebt tot twee jaar terug aan bevallingsverhalen gelezen in dat topic? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')