Haha, ik las dus dat jullie samen maar 1.72m waren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:
[..]
Had ook al in dat topic gereageerd.
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter.
Goed je hier ook weer te zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Hoi, ik ga ook weer meedoen.Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.
Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb!![]()
Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef silliegirl het volgende:
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
helemaal eens. Ik ben steeds jaloers hoe fijn jouw buggy duwt/wendbaar is vergeleken met die van mij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef klumsy het volgende:
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
Dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerd
Bedankt dat je dit nog even deelt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:13 schreef Skoap het volgende:
Faptist fijn dat alles goed was. Ik heb zelf ook 1x minder level gevoeld bij Luc, de VK kwam bij me langs en hoorde het hartje goed kloppen, maar ik werd ook gelijk doorgestuurd voor een CTG. Ze nemen echt geen enkel risico. Toen in het ziekenhuis alles goed bleek, zei het personeel tegen mij "Heel erg goed dat je gebeld hebt, ga je nou niet bezwaard voelen nu alles goed is, om weer te bellen bij minder level. We testen liever 10x te veel dan 1x te weinig.
Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef silliegirl het volgende:
Zo! Ik kan in een fles gaan plassen; net de moeders voor moeders intake gehad. En een hele zachte wikkeldeken voor "friemeltje" (aka buikbaby in wording) gehad![]()
Jap. Teststreep was er eerder dan de controlestreep. Oh. En mijn echofoto lag nog op tafel, dus ze zei al "ja, nu slaat die test nergens op natuurlijk".quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet! Waar zei je test? Knallerdeknal?
Ook al zo'n spannende dag.. Hangt er wat in de lucht?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:25 schreef kooks11 het volgende:
@gevalletje klinkt als een stressvolle ervaring, heftig hoor. en vervelend dat je nu nog niet optimaal kan genieten.
Ik had vanmiddag controle bij de VK, dacht even in en uit te lopen, zoals t tot nu toe eigenlijk elke keer gaat, maar kwam even van een koude kermis thuis.
Ze vroeg of de baby 'lekker aan het spartelen' was, dus ik gaf aan van eigenlijk niet, want ze is de afgelopen twee weken wat rustiger dan normaal. Ik nam zelf aan dat dit kwam doordat er minder ruimte is en dat ze zich klaarmaakt voor de bevalling, dus had me er niet echt druk om gemaakt. Ik voel wel elke paar uur 'iets'. Ze keek een beetje bedenkelijk maar ok.
Vervolgens meet ze mijn buik op en vraagt me of ik het idee heb dat mijn buik is gegroeid dat afgelopen twee weken. ja ik heb het idee van wel, maar hij blijkt dus kleiner te zijn geworden volgens haar meting![]()
Dit in combinatie met dat ik de baby minder voel bewegen zorgde ervoor dat ik direct werd doorverwezen naar de spoedpoli voor een hartfilmpje en echo, en ook even op mijn flikker kreeg van de VK dat ik niet eerder had gebeld.
Hartfilmpje en echo zagen er vervolgens allebei goed uit, en de gyn zag geen reden tot zorgen, dus uiteindelijk storm in een glas water en ik kon weer naar huis.
Toch gaf zowel de VK, de gyn en de verpleegkundige aan dat je altijd moet bellen bij minder leven, dus @faptist, voel je niet te snel een aansteller. Ze checken het liever te vaak dan te weinig.
ik ben op de een of andere manier super'zen' deze zwangerschap en vertrouw er gewoon heel erg op dat t goed zit, waardoor ik het minder bewegen niet als iets zorgelijks had gezien, maar er is me toch nu wel op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen als ik het idee hou dat ze minder blijft bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |