Haha, ik las dus dat jullie samen maar 1.72m waren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:
[..]
Had ook al in dat topic gereageerd.
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter.
Goed je hier ook weer te zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Hoi, ik ga ook weer meedoen.Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.
Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb!![]()
Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef silliegirl het volgende:
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?
Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
helemaal eens. Ik ben steeds jaloers hoe fijn jouw buggy duwt/wendbaar is vergeleken met die van mij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef klumsy het volgende:
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |