Wat betreft Q: later die dinsdag waren m'n ouders en broer + schoonzus er. Er kwam wat slijm uit z'n mondje en m'n schoonzus pakt em op en raakt in paniek "Druk op de bel, nu! Hij ademt niet meer!" Geloof dat het m'n vader was die de gang op is gegaan met hem, terwijl ik hysterisch begon te huilen

. Even later kwam arts zeggen dat ie op de gang uitgezogen was en meteen weer roze was (hij was dus blauw), maar dat ze hem op hadden genomen op neonatologie, zodat ze hem konden controleren. Daar is ie een dagje geweest, niks meer gebeurd daar. Kennelijk was het nog wat vruchtwater, hij blies ook al steeds belletjes en hij verslikte zich erin. Hoorde toen ook ineens dat ie ergens tussen het breken van de vliezen en de keizersnee in het vruchtwater had gepoept. Waarschijnlijk was ie de hele eerste dag nog misselijk en had ie hoofdpijn. 2e dag zag ie er ook veel beter uit en kreeg ie honger

. Sinds gisteravond ligt ie weer bij me op de kamer. Hij is echt heel rustig en tevreden, slaapt haast alleen maar! (Ook als ie moet aanhappen helaas

) Artsen hier moeten ook steeds even naar em kijken en zeggen hoe leuk ie is, hij heeft echt een heel schattig koppie

. Misschien post ik hier later nog even een foto, vriend wil em eigenlijk niet op sites/Facebook. Oh en mn ouders hebben nog maar wat extra kleertjes gehaald, hij past gewoon in maat 44