abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150812011
Succes pessie!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150812617
Succes pessie!

Faptist, gelukkig was alles goed. Gaat vast niet lang meer duren met dat gerommel. Mijn buikactiviteit kwam dinsdag niet boven de 25 uit!
pi_150813661
Wat een schrik Faptist! Ga jij ook voor mij bevallen? ;)

Succes in het ziekenhuis Pessie!

Ik heb een sticker gekregen bij de vk net. Bloeddruk weer gewoon netjes (110/65), Frits zijn hartje deed het goed en met een afspraak voor aanstaande woensdag in het ziekenhuis stonden we weer buiten.
pi_150813853
sillie wat fijn dat alles er goed uit zag! *O*

pessie hopelijk valt het mee, succes straks! :*

RP welkom! *O* wat goed dat het eindelijk raak is!

faptist goed dat je het even hebt laten checken en dat alles goed was! En spannend, dat gerommel!

quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:

[..]

Had ook al in dat topic gereageerd :).
Lengteprobleem hebben wij niet. Mijn man is de 'grootste' van ons twee met zijn maar liefst 1 meter en 72 centimeter ;).
Haha, ik las dus dat jullie samen maar 1.72m waren! :D

Cholula, fijn dat alles goed was, maar hij laat jullie wel wachten zeg! Waarvoor is de afspraak in het ziekenhuis; inleiding bespreken?

Oh en ik kom er net achter dat ik na vandaag gewoon nog maar 9(!) dagen hoef te werken! :o Het echte aftellen kan beginnen! :s)
Hoewel ik me nu natuurlijk nog 100 dingen bedenk die ik in die 9 dagen moet doen :')
En er komt nog een babyshower op m'n werk O+
pi_150814023
Nog maar negen dagen werken, heerlijk! Wat gaaf dat je een babyshower krijgt op je werk. Mijn lieftallige, mannelijke collega's hebben daar niet over nagedacht.

Die afspraak is voor hartfilmpje, bloeddruk, evt strippen en inleiding bespreken.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:34:12 #206
409579 LuDann
All the way
pi_150814379
Hoi, ik ga ook weer meedoen. :W Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.

Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb! :o

Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies! *O*
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:36:47 #207
409579 LuDann
All the way
pi_150814482
Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een kinderwagen: vanavond en zondag is er een uitverkoop bij Babywonderland. Die kopen dingen op uit faillissementen enzo, kan soms behoorlijk wat schelen schijnt. Wij gaan vanavond kijken of het wat is.

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
pi_150814717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Hoi, ik ga ook weer meedoen. :W Ben al een weekje thuis uit het ziekenhuis, vandaag eindelijk klaar met de antibiotica.

Ik heb niet echt bijgelezen, zie dat ik een hoop gemist heb! :o

Gevalletje, Cactus en Shop van harte gefeliciteerd met jullie babies! *O*
Goed je hier ook weer te zien :*
Schudden voor gebruik
pi_150814949
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150815935
Pessie, wat rot maar fijn dat ze even extra gaan kijken. Succes meid! :*
En Faptist ook al zo'n schrik maar gelukkig prima alles. Pfieuw!
En welkom Reeses! *O*

Wij hadden vanmiddag de eerste groeiecho (had ik al gepland voor dat ik zakte voor de suikertest maar liever een keer extra dan moeilijk doen met afzeggen) en Henk is nog steeds een Henk en tis geen kleintje maar ook zeker niet buiten de curves. Hij loopt een weekje ongeveer voor, net als Minke destijds (en da's ook goed gekomen)... maar goed, volgende week moet ik toch naar de Gyn dus dan zien we wel verder. Wel dikke mazzel want ze zochten nog iemand voor de 3D-pretecho's om op te oefenen morgenmiddag. Nou hadden we voor maandag al een afspraak staan, maar die hebben we maar gecanceld... scheelt toch weer bijna 100 ¤ en dit komt eigenlijk beter uit. Helaas kan man niet mee dan, maar krijg ook film mee dus hij vondhet niet zo'n ramp.

Kusje van Henk :*
  donderdag 19 maart 2015 @ 17:35:00 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150818289
Terug uit het ziekenhuis. Bloeddruk ging alweer naar beneden, baby goed, bloed uitslaggoed, navelstreng goed.
pi_150818807
Ik heb een mutsy igo, die vind ik fijn en wendbaar en licht. De mutsy evo vond ik log en niet fijn.
Kwak
pi_150819738
Cholula, met zo'n mannenomgeving kan ik me voorstellen dat ze er niet aan denken inderdaad! ;) Ik heb het geluk dat ik op mijn werk de 3e ben binnen een jaar tijd (en nummer 4 is ook al onderweg), dus babyshowers zijn vaste prik! :D
Ben benieuwd of je die afspraak nog gaat halen of dat Frits voor die tijd al buiten komt spelen O+

LuDann fijn dat je weer thuis bent en dat de kuur achter de rug is! Hoe voel je je nu?

Lijn mooie echo! :) een weekje voorlopen is inderdaad niet zorgwekkend. En die 3D echo is mooi meegenomen! :Y

Pessie fijn dat alles goed was! :* Komt er nog vervolgonderzoek, of is het voor nu gewoon goed?
pi_150819864
Hallo allemaal, ik leef nog! Zie dat ik veel gemist heb.. Misschien lukt meelezen binnenkort.

Hier lijkt niks goed te willen lopen, gaat het eerst niet goed met Q., tegen de tijd dat het weer goed gaat ben ik aan de beurt.. M'n darmen liggen zo goed als stil sinds de keizersnee en m'n buik is heel erg opgeblazen, geeft veel pijn. Anuscanules (ja, die bestaan dus!) en klysma's werken maar deels, röntgenfoto gehad vandaag. Resultaat: lig aan het infuus, heb een maaghevel (ugh wat erg is dat!) mag niks meer eten of drinken tot darmen weer gaan werken en wanneer dat is weten ze nog niet. Baal nu even zwaar, kon net weer zelf (met moeite) uit bed, nou zit ik weer aan alles vast.

/drama
pi_150819987
He getverdemme gevalletje. :* strkte. Heb gemist wat er met q niet goed was, maar fijn dat het weer beter gaat met hem.
Kwak
pi_150820517
Ach gevalletje, wat naar! Hopelijk komt de boel gauw weer op gang en gaat het gauw weer gewoon op rolletjes.

Ah, pessie is ook terug zie ik. Fijn! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150821144
Zal nog even de bevalling omschrijven ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150821776
Wat betreft Q: later die dinsdag waren m'n ouders en broer + schoonzus er. Er kwam wat slijm uit z'n mondje en m'n schoonzus pakt em op en raakt in paniek "Druk op de bel, nu! Hij ademt niet meer!" Geloof dat het m'n vader was die de gang op is gegaan met hem, terwijl ik hysterisch begon te huilen -O- . Even later kwam arts zeggen dat ie op de gang uitgezogen was en meteen weer roze was (hij was dus blauw), maar dat ze hem op hadden genomen op neonatologie, zodat ze hem konden controleren. Daar is ie een dagje geweest, niks meer gebeurd daar. Kennelijk was het nog wat vruchtwater, hij blies ook al steeds belletjes en hij verslikte zich erin. Hoorde toen ook ineens dat ie ergens tussen het breken van de vliezen en de keizersnee in het vruchtwater had gepoept. Waarschijnlijk was ie de hele eerste dag nog misselijk en had ie hoofdpijn. 2e dag zag ie er ook veel beter uit en kreeg ie honger :). Sinds gisteravond ligt ie weer bij me op de kamer. Hij is echt heel rustig en tevreden, slaapt haast alleen maar! (Ook als ie moet aanhappen helaas :') ) Artsen hier moeten ook steeds even naar em kijken en zeggen hoe leuk ie is, hij heeft echt een heel schattig koppie O+. Misschien post ik hier later nog even een foto, vriend wil em eigenlijk niet op sites/Facebook. Oh en mn ouders hebben nog maar wat extra kleertjes gehaald, hij past gewoon in maat 44 :o
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:32:32 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150822175
Jee, gevalletje, da's niet niks, zeker met het verhaal van je vriendin in je achterhoofd. Ik kan me voorstellen dat je wel even tijd nodig hebt om alles weer op orde te krijgen. Ik hoop dat je lijf snel mee gaat werken en je lekker veel met Q kunt knuffelen om je af te leiden van de pijn/ ongemakken :*
pi_150822933
Jeutje gevalletje,wat heftig allemaal! Succes met verwerken en veel pleziet met genieten.
S. 2014
J. 2016
pi_150823222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef silliegirl het volgende:
De echo was helemaal goed. Volgens de gyn zag alles er "perfect" uit . Bizar om echt te zien dat er al een hartje klopt, kan het me nog zo moeilijk voorstellen.
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150823291
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:02 schreef ReesesPieces het volgende:
Hallo iedereen,
Mag ik meeschrijven hier?

Zo'n twee jaar geleden registreerde ik me op dit forum na laaaang meegelezen te hebben met verschillende topics op OUD. Ik ben gestopt met posten in 'wachten op het tweede streepje' omdat dat wachten bij ons aardig lang begon te duren en ik toen dacht; misschien moet ik er minder mee bezig zijn.
Dat is niet helemaal gelukt want na ongeveer 2,5 jaar proberen (onverklaard verminderd vruchtbaar) zijn we gestart met een IUI behandeling. En de eerste poging in februari bleek raak! Ik geloof het nog steeds niet helemaal maar we hebben inmiddels al drie echo's achter de rug en alle drie de keren hebben we een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Op 31 maart hebben we een intake bij de VK. Erg spannend allemaal!
Wat fantastisch dat de eerste poging gelijk raak is! Gefeliciteerd :*
pi_150823739
Faptist fijn dat alles goed was. Ik heb zelf ook 1x minder level gevoeld bij Luc, de VK kwam bij me langs en hoorde het hartje goed kloppen, maar ik werd ook gelijk doorgestuurd voor een CTG. Ze nemen echt geen enkel risico. Toen in het ziekenhuis alles goed bleek, zei het personeel tegen mij "Heel erg goed dat je gebeld hebt, ga je nou niet bezwaard voelen nu alles goed is, om weer te bellen bij minder level. We testen liever 10x te veel dan 1x te weinig.
pi_150823799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef klumsy het volgende:
De Joolz day is echt een aanrader, Lola zit er nog bijna dagelijks in, en zelfs een 2 jarige kun je haast met 1 hand voortduwen, hij is echt super wendbaar, volgens mij heeft Skoap een mutsy, geen idee welke maar zeker met een wat zwaarder/ouder kindje vond ik die niet fijn...
helemaal eens. Ik ben steeds jaloers hoe fijn jouw buggy duwt/wendbaar is vergeleken met die van mij.
Ik heb inderdaad een mutsy
pi_150823869
Gevalletje jeetje zeg... gelukkig is nu alles weer helemaal goed met Q. :*
Wat super vervelend van je darmen, hopelijk gaan ze snel doen wat ze moeten doen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')