volgende keer beterquote:
Goedenavondquote:
Ik hou van mquote:
Awh wel liefquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Check dezehttp://imgur.com/gallery/SdfjpOf
alpha gedragquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom doet iedereen zo stoer tegen hoink?
Jaloezie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn snor heeft een attitude.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Mja soms zit het mee en soms zit het tegen moet je maar denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef DjeDje het volgende:
Klaagmoment in klb sc
Gvd mn ov chipkaart kwijt nadat ik meegeholpen heb met open avojd op mijn school en prachtige schilderijen heb gemaakt, mn kleding zit helemaal onder, het is alweer laat en moet vorge op. Pff.
je komt op een goed momentquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten komen.
Zei hij snel en adrem.
Goed dat je hebt meegeholpen op schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef DjeDje het volgende:
Klaagmoment in klb sc
Gvd mn ov chipkaart kwijt nadat ik meegeholpen heb met open avond op mijn school en prachtige schilderijen heb gemaakt, mn kleding zit helemaal onder, het is alweer laat en moet vroeg op. Pff.
ik had op je gestemd horquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten komen.
Zei hij snel en adrem.
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat terecht?
[..]
Heet jij djepo?
[..]
Ik ben wel jaloers op hoink hoor.
Voor 10euro en bioscoopkaart.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat je hebt meegeholpen op school
Ik durf het bijna niet te vragenquote:
vorige post was je op tijd, maar dit keer ben je te laat met je ninja editquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.
Maar die lach van hemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh wel liefAlleen vind ik kinderen nooit zo heel leuk.
Maar die hondjes zijn wel vetl euk hahahaah
Het kan me echt even geen fuck schelen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
vorige post was je op tijd, maar dit keer ben je te laat met je ninja edit
Wat niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen
mij welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het kan me echt even geen fuck schelen..
maar ik zei toch niet djedjepoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.
Bij mij nietquote:
Je zei bios. Wat zal ik dan vragen denk jequote:
Danny struikelde over een kabelquote:
Of ze Hermann mee zou nemen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zei bios. Wat zal ik dan vragen denk je
Oohwwwquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga nou niet stoken tussen Hermann en Djedje...
(ze hebben al 1 dag verkering)
voel je niks vanquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Danny struikelde over een kabel
DENK JE NIET DAT IK GENOEG AAN MIJN HOOFD HEB!? Sjonge jongequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha het ging wel degelijk over joudaar had ik je he DjeDje?!
Weet ik niet? Wat heb je allemaal aan je hoofd?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
DENK JE NIET DAT IK GENOEG AAN MIJN HOOFD HEB!? Sjonge jonge
Haar, mag ik hopenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat heb je allemaal aan je hoofd?
Dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zei bios. Wat zal ik dan vragen denk je
Wait what?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga nou niet stoken tussen Hermann en Djedje...
(ze hebben al 1 dag verkering)
Wat leukquote:
Hoi ik ben chevyquote:
mogelijkheidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Kijk maar even welke film
wat een hosselaar is deze boiquote:
nee, je hebt het gister zelf bevestigd...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wait what?
Arranged relationship?????.
Nee?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, je hebt het gister zelf bevestigd...
Zeg dat dan meteenquote:
Ga dan weg bij die 14 jarigequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heletijd appen je ze met dikke bullshit verhaaltjes
Klinkt als KLB.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heletijd appen je ze met dikke bullshit verhaaltjes
drizzy altijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je vrijdag drizzy luisteren met housesoftheholy en me
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je vrijdag drizzy luisteren met housesoftheholy en me
verstandig bro je weet maar nooit of ibahesj meeleestquote:
Ik kreeg een vieze kale ouwe vent aan de lijnquote:
Ja het is mogelijk, dus waarom nietquote:
's Avonds en 's nachts wordt er niet gepost buiten de SC.quote:
Je denkt toch niet dat dat echt mijn nummer is?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wow djedje, ik wil wat zeggen maar doe het toch maar niet
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
verstandig bro je weet maar nooit of ibahesj meeleest
Bijna ook nogquote:
slaapzakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg een vieze kale ouwe vent aan de lijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuk om zo over Yvonne te pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ook nog levensgevaarlijk.. Wat wil een vrouw nog meer niet?quote:
let eens op zit hier dubbeldate te fixenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer? Dan zet ik even een raam open.
*****quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat echt mijn nummer is?
Dus zeg maar
doekoequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ook nog levensgevaarlijk.. Wat wil een vrouw nog meer niet?
Ik had het wel geweten hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan hem denken, hij hijgde er ook bijquote:
geld status uiterlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Nja ik heb hem niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik heb bijna drieduizend ekkiesquote:
Oh smooth. Ja klopt allemaal wat mortaxx zegt. Alles.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
let eens op zit hier dubbeldate te fixen
deadprez is gekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh smooth. Ja klopt allemaal wat mortaxx zegt. Alles.
"Zouden stel zijn"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
maar het is reactie #102:
KLB / [KLB SC] fuck de kapers
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Nja ik heb hem niet meerAightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:squote:
Zal jou eens bepalenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Zouden stel zijn"
"Dat bepaal ik wel"
Goed slecht of gwn "ok"quote:
quote:
je hebt gewoon verkering met Hermann horquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Zouden stel zijn"
"Dat bepaal ik wel"
Die is in de vijftig manquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je hebt gewoon verkering met Hermann hor
Als zo verkering aanvoelt hoef ik het niet..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je hebt gewoon verkering met Hermann hor
Echt walgelijk inderdaad...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
wow wordt hermann hier nu publiekelijk gedumpt terwijl hij er niet eens is?
jij bedoelt die downie die de hele dag met zijn tong uit zijn bek loopt denk ikquote:
Wat gaat die pissig zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
wow wordt hermann hier nu publiekelijk gedumpt terwijl hij er niet eens is?
wow,.... Yvonne is een andere kloon van WCHquote:
Hoe zie jij perfecte verkeringquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als zo verkering aanvoelt hoef ik het niet..
Welwaar!quote:
dit niet wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
wow,.... Yvonne is een andere kloon van WCH
Hermann is een beetje verlegen, het komt wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had wel mijn vermoedensquote:
Ja goede garp want derman loopt altijd te verkondigen dat hij niet Herman is en ik ken maar één Herman hier op fok snapjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bedoelt die downie die de hele dag met zijn tong uit zijn bek loopt denk ik
met veel sex?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd..
gewoon liefdevol, ofzo..
dacht dat je voor vandaag zou stoppen met slechte fa2s :squote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja goede garp want derman loopt altijd te verkondigen dat hij niet Herman is en ik ken maar één Herman hier op fok snapje
tong80quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja goede garp want derman loopt altijd te verkondigen dat hij niet Herman is en ik ken maar één Herman hier op fok snapje
Nee alleen met lelijke smileys die niet geïntegreerd zijn in fokquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht dat je voor vandaag zou stoppen met slechte fa2s :s
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee alleen met lelijke smileys die niet geïntegreerd zijn in fok![]()
Nee, ik bedoel die van het scherm, manquote:
pls, stopquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die van het scherm, man
quote:
GODVERDOMME WATquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:
Flauw hoor, nu Der_Hermann er isquote:
Doei en slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JIJ BLIJFT GODVERDOMME HIER EN JE GAAT GODVERDOMME UITLEG GEVEN BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD
wow psychoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JIJ BLIJFT GODVERDOMME HIER EN JE GAAT GODVERDOMME UITLEG GEVEN BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD
Tijd voor een flauw grapje:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij die smiley staat trouwens dat deze afbeelding ook de moeite waard is
[ afbeelding ]
bietje raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Slaap lekkerquote:
Na 1 dag, en dan al relatiestruggles.quote:
daarom vrije jongen blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na 1 dag, en dan al relatiestruggles.
ik heb het met je te doen
Sandy, can't you see, I'm in misery..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
hermann staat dadelijk met een boombox voor het slaapkamerraam van djedje
Lekker de hele dag tinder afstruinen op zoek naar pussy.quote:
Deze meneer snapt hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker de hele dag tinder afstruinen op zoek naar pussy.
quote:
Dat doe ik puur ter bevestigingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker de hele dag tinder afstruinen op zoek naar pussy.
En, werkt het een beetje?quote:
trustequote:
Ik ga met je meequote:
Tot morgen doctorquote:
Tot morgen Remco met een qquote:
lekker boeiendquote:
Alvast welterusten straks, Chevyquote:
Jij ook straks, DPquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
Oh gaat iedereen nu weer.Welterusten remqo.
Een theelepeltje past ook in een soeplepelquote:
trquote:
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geef antwoord op de vraag, stakker
Ik dacht altijd dat je een meisje was trouwensquote:
ik ga hier maar niet meer op inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een meisje was trouwens
en wat voor eenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent een woord vergeten, altijd schattigquote:
heb je voor niks gefapt op zijn naamquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
huh nee?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent een woord vergeten, altijd schattig
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
SE is de haxballcheerleader die ons aanmoedigt in de strijd tegen Guus.
neequote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, hoe laag moet je zijn als jongen om jezelf voor te doen als een meisje
Ik wel.. Drake Bell bedoel je toch?quote:
nee, drizzyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel.. Drake Bell bedoel je toch?
Hij had wel een toffe Bentley in die clip van started from the bottomquote:
Ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ah jammer, je mist echt wat in je leven
bentleyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had wel een toffe Bentley in die clip van started from the bottom
Wat leuk de post direct daarna was van mijquote:
Je hebt stijlquote:
Hermafrodietquote:
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenmaar hier vind ik het ook best gezellig
Lees dat topic terug, ik zat echt de hele tijd met zo een hoofd te kijkenquote:
ik zag van nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ik zag dat ik een goed nummer gepost heb daar.
Alsof het iemand iets interesseert wat jij vindt.quote:
ongetwijfeld meer dan over jouw meningquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof het iemand iets interesseert wat jij vindt.
Ik zou een poll willen maken, maar ben bang voor de uitslag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ongetwijfeld meer dan over jouw mening
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenmaar hier vind ik het ook best gezellig
Wat is precies het verschil tussen die reeks en deze reeks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar had je minder last van subversieve elementen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wat is precies het verschil tussen die reeks en deze reeks?
ga je dan ook weer campagne voeren, net zoals voor je moderatorschap?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou een poll willen maken, maar ben bang voor de uitslag.
Dat werd voor mij gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook weer campagne voeren, net zoals voor je moderatorschap?
moeilijke woorden voor een havistquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar had je minder last van subversieve elementen.
pas geleerd bij nederlands ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moeilijke woorden voor een havist
quote:
Had je maar voor c&m profiel moeten gaan, dan leer je dat gewoon bij de stalinistische propagandapraatjes van de docent maatschappijwetenschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb dat nooit geleert op school
ik kon geen profiel kiezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je maar voor c&m profiel moeten gaan, dan leer je dat gewoon bij de stalinistische propagandapraatjes van de docent maatschappijwetenschappen.
Doen ze daar in Israël niet aan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kon geen profiel kiezen
Begrijpelijk; ik zou ook liever de hele dag een beetje tegen een muur lullen dan de kans lopen om geraakt te worden door een steen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwlijke hekel aan auto's
vandaar dat je je fokgedrag geprofessionaliseerd hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begrijpelijk; ik zou ook liever de hele dag een beetje tegen een muur lullen dan de kans lopen om geraakt te worden door een steen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vandaar dat je je fokgedrag geprofessionaliseerd hebt
autos zijn anders erg intrigerendquote:
Auto's zijn een vervoersmiddel, meer niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
autos zijn anders erg intrigerend
aah, daar hebben we onze gelegenheidspalestijn weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
rule #1
laat een zionist nooit van je winnen
ze zijn milieuvervuilendquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
autos zijn anders erg intrigerend
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Auto's zijn een vervoersmiddel, meer niet.
jij bent toch niet serieus israelischquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah, daar hebben we onze gelegenheidspalestijn weer
ben er geboren en getogen dus lijkt me wel ja ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent toch niet serieus israelisch
We hoeven niet allemaal iets te compenseren.quote:
drenthe is israel tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben er geboren en getogen dus lijkt me wel ja ;s
kom helemaal niet uit drenthequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
drenthe is israel tegenwoordig?
Auto's zijn kunstquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
We hoeven niet allemaal iets te compenseren.
Het geluid, het ontwerp, het interieur.. Het is passie, hartstocht..quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Auto's zijn een vervoersmiddel, meer niet.
quote:
quote:
mehquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het geluid, het ontwerp, het interieur.. Het is passie, hartstocht..
daarom word je altijd boos als iemand drenthe dist haahahahhaahahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom helemaal niet uit drenthe
nee het is gewoon een hoopje roest met een ouwe volvo motor erinquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het geluid, het ontwerp, het interieur.. Het is passie, hartstocht..
voorbeelden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daarom word je altijd boos als iemand drenthe dist haahahahhaahaha
Ach ja dat moet in je aard liggen denk ikquote:
488?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook
Maar dit ook:
[ afbeelding ]
als ze de uitkeringen gewoon wat hoger maken, hoef je ook niet zo veel te doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja dat moet in je aard liggen denk ik
je mag hier 130, wat moet je ermee behalve laten zien dat je een duurdere auto kan betalen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook
Maar dit ook:
[ afbeelding ]
slinkse mentaliteit gespotquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze de uitkeringen gewoon wat hoger maken, hoef je ook niet zo veel te doen
Dit is echt pauper gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook
Maar dit ook:
[ afbeelding ]
Wat een dooddoener weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag hier 130, wat moet je ermee behalve laten zien dat je een duurdere auto kan betalen?
heb jij al wel ov kaart dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:24 schreef SideEffect het volgende:
zolang ik gratis met het openbaar vervoer kan reizen, koop ik geen auto.
Dit gaat eeuwig door, wie hou je voor de gekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso Fok!kers die praten over 'geen reet te doen in Drenthe'
ook wij hebben gewoon zolders en een internetverbinding hoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op en neem je vuige Drenthe haat mee kutpuber
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat denk jij nu nog wel ja. Als je beugeltje eruit is praten we verder, capiche?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.
economie is toch gammastudie trouwens of niet?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheid
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een echte intellectueel haat niet op Drenthe.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit problemen met die mensen gehad. Maar ja, Drenthe hè. Daar doen we gewoon normaal.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat uut Drenthe komt is goud
Oud en nieuw kan ik allebei waarderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is echt pauper gewoon.Oude auto's kan ik nog wel enigszins waarderen, maar dit.
ja, 3 seconden eerder bij het stoplicht zijn haha wow echt handig hoor en die bochten zijn inderdaad in een volvo v30 niet te doen neequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een dooddoener weer![]()
Bochtenwerk, snelle acceleratie, de symfonie van de V8
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso Fok!kers die praten over 'geen reet te doen in Drenthe'
ook wij hebben gewoon zolders en een internetverbinding hoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op en neem je vuige Drenthe haat mee kutpuber
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat denk jij nu nog wel ja. Als je beugeltje eruit is praten we verder, capiche?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.
economie is toch gammastudie trouwens of niet?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheid
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een echte intellectueel haat niet op Drenthe.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit problemen met die mensen gehad. Maar ja, Drenthe hè. Daar doen we gewoon normaal.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat uut Drenthe komt is goud
Dat vind ik dan wel weer een mooie auto.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oud en nieuw kan ik allebei waarderen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |