SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Wat noem je mij mongooltje dan, kneusquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Thanks en veel plezier met deze mongooltjes.
Ik steel van die rijke niggasquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik moet abbo want ik post te snel
28quote:
spuug geluidquote:
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Categorie 5: Meest empathische user.
1. Slaap_Zak - 8 stemmen.
tfoequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh.. nou verdomme bekt veel lekkerder
Lol dat is een vrij vrij vertaalde vrije vertaling.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef vera166 het volgende:
'Tfoe zeg je als je ergens niet mee akkoord gaat', vertaalt leerlinge Fran De Baerdemaeker (18). 'Al moet ik toegeven dat ik dat vroeger zei zonder te beseffen wat het betekent.'
volgens mij zouden tatta's zeggen 'asjemenou wat een dag he', 'tjongejonge dat was me wat zeg'quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
Lol dat is een vrij vrij vertaalde vrije vertaling.
Correct gebruik:
TFOE JE MOEDER IS EEN HOER
TFOE WAT EEN DAG
wtf zei ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
Lol dat is een vrij vrij vertaalde vrije vertaling.
quote:
38quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jij bent toch 38? zit je al in je mid-life crisis? of is dat voor nog later?
spermaquote:
vind ik wel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom vind je slaapzak niet cool
Ja zelfs traktorrijbewijsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al leren fietsen?
hij is de meest on-empathische user in KLB.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom vind je slaapzak niet cool
2nutsquote:
lolquote:
trekkerbewijs.mp4quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb ook me trekkerrijbewijs voor het werk hoor
hij is vet liefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
hij is de meest on-empathische user in KLB.
verder wel cool.
quote:
Guus kom noar huus want de koein stoan te spring'n de varkns moeten op stal en 't hooi moet van 't landquote:
hij maakt er een showtje van en de gedachte blijft hangenquote:
ok?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Guus kom noar huus want de koein stoan te spring'n de varkns moeten op stal en 't hooi moet van 't land
quote:
ik ben geen boerinquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je wel zo'n knappe boerin waarvan je niet zou zeggen dat ze opgegroeid is op een boerderij?
Of zon boerin waar de stront nog onder de nagels zitquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je wel zo'n knappe boerin waarvan je niet zou zeggen dat ze opgegroeid is op een boerderij?
nastyquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Of zon boerin waar de stront nog onder de nagels zit
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Of zon boerin waar de stront nog onder de nagels zit
ik woon in limburgquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Blackings het volgende:
Guus is een Marokkaanse boer in Brabant.
tr gemaktquote:
ik zal jou eens omleggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef terrastegel het volgende:
Bij mij blijft de gedachte hangen dat ik morgen bomen moet gaan omleggen.
Dat geeft me eindelijk een wintergevoel
lol gayquote:
ik neem aan 6 toch?quote:
qwote 4 lifequote:
doe ik alleen bij hermann en pausquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik neem aan 6 toch?
jullie zetten wel dubbele TRs toch?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vraag me af hoe Nederland en Fryslan er voor zouden staan als Deadprez minister-president van beide landen zou zijn.
Misschien moeten we dit een keer proberen, ik denk wel dat het verbeteringen oplevert in landbestuur.
Poll: Is het een goed idee wanneer Deadprez minister-president van
• Ja, Deadprez moet min.-president van Nederland en Fryslan worden
• Nee, dit is geen goed idee
• Anders, namelijk: specificeer hieronder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee gestemdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vraag me af hoe Nederland en Fryslan er voor zouden staan als Deadprez minister-president van beide landen zou zijn.
Misschien moeten we dit een keer proberen, ik denk wel dat het verbeteringen oplevert in landbestuur.
Poll: Is het een goed idee wanneer Deadprez minister-president van
• Ja, Deadprez moet min.-president van Nederland en Fryslan worden
• Nee, dit is geen goed idee
• Anders, namelijk: specificeer hieronder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik kan geen bedreigingen meer doen grgr.quote:
quote:
jij bent mijn heldquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik tr sowieso iedere post van Hermann en paus
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik tr sowieso ieder topic van Sanasoufi
Drenthe, godverdommequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Brabant
2. Limburg
En de rest doet er niet toe.
Roystonquote:
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provinciesquote:
Vond ik ook totdat ze de hele tijd dezelfde topics over van gaal ging makenquote:
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provincies![]()
![]()
![]()
En wij Friezen dan en onze Marxistische communistische oosterburen de Groningers waar Lenin en Marx nog steeds op een voetstuk staan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Brabant
2. Limburg
En de rest doet er niet toe.
Drenthe komt Johan Derksen vandaan. Wat komt er uit Limburg, nou, hč? Wat dan met je grote bek..quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provincies![]()
![]()
![]()
Toch zijn ze leuker dan de meeste topics in klb, dat is alleen nog maar gejank en kutklachten jatog #swagquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Vond ik ook totdat ze de hele tijd dezelfde topics over van gaal ging maken
wat noem jij mij leugenaar danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Toch zijn ze leuker dan de meeste topics in klb, dat is alleen nog maar gejank en kutklachten jatog #swag
onder laten lopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En wij Friezen dan en onze Marxistische communistische oosterburen de Groningers waar Lenin en Marx nog steeds op een voetstuk staan?
neequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef PuurLouter het volgende:
Godver ik heb het idee dat sommige mensen hier de hele dag op FOK! zitten. Bestaan er statistieken over de tijd dat users online zijn en de tijdstippen waarop ze posten?
ja, http://arcee862.com/quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef PuurLouter het volgende:
Godver ik heb het idee dat sommige mensen hier de hele dag op FOK! zitten. Bestaan er statistieken over de tijd dat users online zijn en de tijdstippen waarop ze posten?
De nieuwe president van Uruguay.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb zin om in onz een topic te openen. maar waarover?
Deze mening deel ik over Mapima, maar Sanasoufi is nu gewoon kut.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Toch zijn ze leuker dan de meeste topics in klb, dat is alleen nog maar gejank en kutklachten jatog #swag
Jij volgens mij ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Drenthe is een beetje
achtergesteld
Stalk mij eens niet.quote:
Oké nee we zitten niet op 1 lijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Deze mening deel ik over Mapima, maar Sanasoufi is nu gewoon kut.
tfoe man, trots zijn dat een of andere seniele debiel uit je provincie komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drenthe komt Johan Derksen vandaan. Wat komt er uit Limburg, nou, hč? Wat dan met je grote bek..
Precies, bek houwe dus
Heh?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De nieuwe president van Uruguay.
mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb zin om in onz een topic te openen. maar waarover?
Ik durf niet te klikken. Je lijkt me namelijk een vieze jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, http://arcee862.com/
Wij praten wel eens weer als je volwassen bent beugelbekkiequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
tfoe man, trots zijn dat een of andere seniele debiel uit je provincie komtonly
@
Drenthe
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Guus_Geluk7quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, http://arcee862.com/
Mooie provincie hoor, lekker rustig, mooie landschappen. Ben je er ooit geweestquote:
quote:
haha ja man ga jij maar lekker denken dat dat Drenthe van je ook daadwerkelijk iets voorsteltquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel eens weer als je volwassen bent beugelbekkie
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie provincie hoor, lekker rustig, mooie landschappen. Ben je er ooit geweest
Sowieso heeft Drenthe allesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef vera166 het volgende:
drenthe had wel een groot xtc lab ergens
zwartemeer ofzo of hoe heet dat
daarom limburgquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
In Limburg kan dat niet eens, gezien de bergachtigheid van jullie landschap. Een fiets zonder versnellingen kom je daar ook niet ver mee.
Limburg ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso heeft Drenthe alles
Reservebelg doet z'n bek ook weer open hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha ja man ga jij maar lekker denken dat dat Drenthe van je ook daadwerkelijk iets voorstelt
wel mooie natoerquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles waar men niet naar verlangt misschienquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie provincie hoor, lekker rustig, mooie landschappen. Ben je er ooit geweest
leave me alonequote:
http://www.ncpn.nl/manifest/2014/12/kort12.htmquote:
quote:Oud-president Tabaré Vįzquez (74) van Uruguay is gisteren [30-11] opnieuw gekozen tot president van zijn land. Hij volgt José Mujica op, de 'president van de armen' die in 2010 aantrad. De arts Vįzquez was eerder president tussen 2005 en 2010. In de tweede ronde van de verkiezingen versloeg hij zijn rechtse rivaal Luis Lacalle Pou met 53 procent van de stemmen tegen 40 procent. De overwinning van Vįzquez is een blijk van steun aan de linkse coalitie Frente Amplio, Breed Front, dat Uruguay de afgelopen tien jaar heeft geregeerd. In zijn overwinningstoespraak riep Vįzquez de oppositie op samen te werken om zaken als openbare veiligheid, gezondheidszorg en onderwijs aan te pakken. "Ik wil op alle Uruguayanen kunnen rekenen, niet opdat zij mij volgen, maar opdat zij mij de weg wijzen, mij vergezellen", zei Vįzquez. (Bron: NRC, 01-12-2014)
Waar woon jij danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.
Sorry voor die bedreiging nog lol, was niet serieusquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef PuurLouter het volgende:
Dan weet je dat het hier geweldig isquote:
Belgiė >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Reservebelg doet z'n bek ook weer open hoor
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belgiė >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthe
We zijn niet allemaal hetzelfde hčquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.
U bent Belg?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belgiė >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthe
Beter tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Drenthe een eindeloze leegte is.
Drenthe is gewoon een diepe put ellendequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Als je met 'hier' het zuiden des lands bedoelt, dan zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan weet je dat het hier geweldig is
Welke bedreiging?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Sorry voor die bedreiging nog lol, was niet serieus
Maar had wel zin om iemand op te jennen.
nope.quote:
Hier is assenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je met 'hier' het zuiden des lands bedoelt, dan zeker.
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso Fok!kers die praten over 'geen reet te doen in Drenthe'
ook wij hebben gewoon zolders en een internetverbinding hoor
Ja maar niemand is er. Behalve jij. Maar waar is eend, hoink, BT, Slaap_Zak, voederbietel en deadprez dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok srry dacht dat je het wel leuk zou vinden je oude klb-matties weer eens te zien.
Klopt, maar je mist toch alleen al aan faciliteiten een hoop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde hč
Dat ik een steen door je ruit heen zou kankeren lolquote:
Via ADSL zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had dit al verwacht, welkom terug lieverd.quote:
met windows 98 misschienquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een soort Siberiė.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Inderdaad, ze doen alsof ze daadwerkelijk iets anders doen in hun leefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Klopt, maar je mist toch alleen al aan faciliteiten een hoop.
wss hebben jullie ook wel goede voetbalvelden.quote:
hoink is inmiddels weg. BT heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien en Deadprez is voor het eerst sinds mensheugenis eens offline.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar niemand is er. Behalve jij. Maar waar is eend, hoink, BT, Slaap_Zak, voederbietel en deadprez dan?
Hoink was vandaag nog actief johquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoink is inmiddels weg. BT heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien en Deadprez is voor het eerst sinds mensheugenis eens offline.
Nee telegraafquote:
Wij hebben inderdaad de beste kunstgrasvelden in nederland, bijzonder veel johan cruijff veldjes en ons boeren hoef je echt niet te vertellen hoe je een grasmat goed onderhoudt,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
wss hebben jullie ook wel goede voetbalvelden.
wil je me nu naar drenthe lokken ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik had dit al verwacht, welkom terug lieverd.
Hallo je kunt toch geen leven hebben als je je bedreigd zou voelem door proletarische opmerkingen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat ik een steen door je ruit heen zou kankeren lol
ja dat zeg ik. net was hij er nog.,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoink was vandaag nog actief johHoezo inmiddels weg?
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Blackings het volgende:
Hoink, BT, Deadprez waren er allemaal vandaag lol
Oh sorry. Ik las verkeerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. net was hij er nog.,
picsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is lekkerder
Loop neit te trollen op het viva forum danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
Ik zit nu op zo'n forum, en ze verdenken mij ervan een kloon te zijn en ook een opa die zich voordoet als 15-jarige omdat ik zogenaamd ''slim typ''
Die was toch niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 124
Mongooltjes zijn leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik jou niet nadat je mij uitmaakte voor mongool
Maar ik zal wss de enige allochtoon zijn daar en als ik "ewa mattie" zeg hoor ik "ik spreek geen frans".quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad de beste kunstgrasvelden in nederland, bijzonder veel johan cruijff veldjes en ons boeren hoef je echt niet te vertellen hoe je een grasmat goed onderhoudt,
dus ja
Welk cijfer geef je haar in bed? Uiterlijk zegt niet alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is lekkerder
ga je weer een TR zettenquote:
Wat een onzin.... Ons dorp heeft zelfs een Molukse wijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ik zal wss de enige allochtoon zijn daar en als ik "ewa mattie" zeg hoor ik "ik spreek geen frans".
nee bedankt
Wat uitscheldenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, laat me niet uitschelden
nee sorry mang dat ik dat gedaan hebquote:
Enige wat ik mis is een hoge school, rest heb je hier wel. En snel internet is hier ook gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Winkels en OV op fietsafstand, snel internet en uitgaansgelegenheden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin.... Ons dorp heeft zelfs een Molukse wijk
real gentleman doesn't tellquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Welk cijfer geef je haar in bed? Uiterlijk zegt niet alles natuurlijk.
hij had een knap buurmeisje zei die ^^quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef vera166 het volgende:
[..]volgens mij woon jij dicht bij mij
Bereikbaarheid t.o.v. van het gros van Nederland is ook wel een sterk minpunt hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige wat ik mis is een hoge school, rest heb je hier wel. En snel internet is hier ook gewoon![]()
![]()
Emmen heeft hogeschool en Groningen ligt op 20 minuten. Prima voor elkaar dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige wat ik mis is een hoge school, rest heb je hier wel. En snel internet is hier ook gewoon![]()
![]()
3FMquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die jingles van 3FM
Wat een ooraids
Woon je in de buurt van Assen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef vera166 het volgende:
[..]volgens mij woon jij dicht bij mij
Dit is onze Sc, oprottenquote:
nee, dag en nacht bagger.quote:
Nee andere kant op maar tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Assen?
Woon jij in Assen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Assen?
Dankje, leuk welkom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is onze Sc, oprotten
Nee grapje
grapje wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is onze Sc, oprotten
Nee grapje
Kun je jouw buurmeisje ook in haar oren neuken? Of heeft ze daar niet van die gaten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
real gentleman doesn't tell
Ja klopt, alleen in m'n eigen stad had ik wel chiller gevonden, al is dit helemaal niet heel ergquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Emmen heeft hogeschool en Groningen ligt op 20 minuten. Prima voor elkaar dus
Spannendquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee andere kant op maar tochmolukse wijk ditdat
Volgend jaar is de radio er hopelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
3FM!!!!!!!!!!!
GIEL KANKERDEBIEL.
radio klb >>
Grapje ik zweer hetquote:
eerder 29 febquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef DjeDje het volgende:
Misschien komt deadprez pas op 30 feb terug
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen in m'n eigen stad had ik wel chiller gevonden, al is dit helemaal niet heel erg
welterusten babequote:
omdat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef DjeDje het volgende:
Misschien komt deadprez pas op 30 feb terug
Kamers Groningenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is focking dichtbij.... Waar ga je naartoe verhuizen?
waor kom ie vot dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is focking dichtbij.... Waar ga je naartoe verhuizen?
Dat is nog dichterbij. Misschien kom ik je wel eens tegen in de kroeg ofzo.quote:
Assenquote:
Ja, hele rare enge gewoonte is datquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:06 schreef terrastegel het volgende:
Veel mensen doen al seks. Terwijl ze niet getrouwd zijn.
drie gezusters?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is nog dichterbij. Misschien kom ik je wel eens tegen in de kroeg ofzo.
WHAHAHAHA SORBONNEquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef Blackings het volgende:
Ik heb Haan33 ooit in sorbonne gezien
Veel Assenaar op fok inderdaad whehequote:
quote:
lol. zeker ben je aangerand door negers.quote:
weetniquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef PuurLouter het volgende:
Fylax wanneer ga je je vriendin neuken?
Je maakt het wel bont manquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. En dat we dan IRL elkaar wel mogen, vet eng.
Echt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:04 schreef terrastegel het volgende:
LOL
Nu hebben we allemaal een note
die modquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb tegenwoordig erg veel last van depressies
weet iemand hoe dit komt?
gr gr
Topic verplaatst naar "Lifestyle"
Godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |