jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie provincie hoor, lekker rustig, mooie landschappen. Ben je er ooit geweest
Sowieso heeft Drenthe allesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef vera166 het volgende:
drenthe had wel een groot xtc lab ergens
zwartemeer ofzo of hoe heet dat
daarom limburgquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
In Limburg kan dat niet eens, gezien de bergachtigheid van jullie landschap. Een fiets zonder versnellingen kom je daar ook niet ver mee.
Limburg ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso heeft Drenthe alles
Reservebelg doet z'n bek ook weer open hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha ja man ga jij maar lekker denken dat dat Drenthe van je ook daadwerkelijk iets voorstelt
wel mooie natoerquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles waar men niet naar verlangt misschienquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie provincie hoor, lekker rustig, mooie landschappen. Ben je er ooit geweest
leave me alonequote:
http://www.ncpn.nl/manifest/2014/12/kort12.htmquote:
quote:Oud-president Tabaré Vázquez (74) van Uruguay is gisteren [30-11] opnieuw gekozen tot president van zijn land. Hij volgt José Mujica op, de 'president van de armen' die in 2010 aantrad. De arts Vázquez was eerder president tussen 2005 en 2010. In de tweede ronde van de verkiezingen versloeg hij zijn rechtse rivaal Luis Lacalle Pou met 53 procent van de stemmen tegen 40 procent. De overwinning van Vázquez is een blijk van steun aan de linkse coalitie Frente Amplio, Breed Front, dat Uruguay de afgelopen tien jaar heeft geregeerd. In zijn overwinningstoespraak riep Vázquez de oppositie op samen te werken om zaken als openbare veiligheid, gezondheidszorg en onderwijs aan te pakken. "Ik wil op alle Uruguayanen kunnen rekenen, niet opdat zij mij volgen, maar opdat zij mij de weg wijzen, mij vergezellen", zei Vázquez. (Bron: NRC, 01-12-2014)
Waar woon jij danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.
Sorry voor die bedreiging nog lol, was niet serieusquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef PuurLouter het volgende:
Godver ik heb het idee dat sommige mensen hier de hele dag op FOK! zitten. Bestaan er statistieken over de tijd dat users online zijn en de tijdstippen waarop ze posten?
Dan weet je dat het hier geweldig isquote:
België >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Reservebelg doet z'n bek ook weer open hoor
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
België >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthe
We zijn niet allemaal hetzelfde hèquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dat mensen daar daadwerkelijk willen wonen. Ik zou echt niet in zo'n dode provincie willen leven.
U bent Belg?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
België >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drenthe
Beter tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Drenthe een eindeloze leegte is.
Drenthe is gewoon een diepe put ellendequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Drenthe een eindeloze leegte is.
Als je met 'hier' het zuiden des lands bedoelt, dan zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan weet je dat het hier geweldig is
Welke bedreiging?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Sorry voor die bedreiging nog lol, was niet serieus
Maar had wel zin om iemand op te jennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |