jij bent mijn heldquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik tr sowieso iedere post van Hermann en paus
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik tr sowieso ieder topic van Sanasoufi
Drenthe, godverdommequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Brabant
2. Limburg
En de rest doet er niet toe.
Roystonquote:
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provinciesquote:
Vond ik ook totdat ze de hele tijd dezelfde topics over van gaal ging makenquote:
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provincies![]()
![]()
![]()
En wij Friezen dan en onze Marxistische communistische oosterburen de Groningers waar Lenin en Marx nog steeds op een voetstuk staan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Brabant
2. Limburg
En de rest doet er niet toe.
Drenthe komt Johan Derksen vandaan. Wat komt er uit Limburg, nou, hè? Wat dan met je grote bek..quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH GVD man uit fucking Drenthe komen en dan ook maar je mond open durven trekken over andere provincies![]()
![]()
![]()
Toch zijn ze leuker dan de meeste topics in klb, dat is alleen nog maar gejank en kutklachten jatog #swagquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Vond ik ook totdat ze de hele tijd dezelfde topics over van gaal ging maken
wat noem jij mij leugenaar danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Toch zijn ze leuker dan de meeste topics in klb, dat is alleen nog maar gejank en kutklachten jatog #swag
onder laten lopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En wij Friezen dan en onze Marxistische communistische oosterburen de Groningers waar Lenin en Marx nog steeds op een voetstuk staan?
neequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef PuurLouter het volgende:
Godver ik heb het idee dat sommige mensen hier de hele dag op FOK! zitten. Bestaan er statistieken over de tijd dat users online zijn en de tijdstippen waarop ze posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |