vind ik wel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom vind je slaapzak niet cool
Ja zelfs traktorrijbewijsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al leren fietsen?
hij is de meest on-empathische user in KLB.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom vind je slaapzak niet cool
2nutsquote:
lolquote:
trekkerbewijs.mp4quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb ook me trekkerrijbewijs voor het werk hoor
hij is vet liefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
hij is de meest on-empathische user in KLB.
verder wel cool.
quote:
Guus kom noar huus want de koein stoan te spring'n de varkns moeten op stal en 't hooi moet van 't landquote:
hij maakt er een showtje van en de gedachte blijft hangenquote:
ok?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Guus kom noar huus want de koein stoan te spring'n de varkns moeten op stal en 't hooi moet van 't land
quote:
ik ben geen boerinquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je wel zo'n knappe boerin waarvan je niet zou zeggen dat ze opgegroeid is op een boerderij?
Of zon boerin waar de stront nog onder de nagels zitquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je wel zo'n knappe boerin waarvan je niet zou zeggen dat ze opgegroeid is op een boerderij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |