nope.quote:
Hier is assenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je met 'hier' het zuiden des lands bedoelt, dan zeker.
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso Fok!kers die praten over 'geen reet te doen in Drenthe'
ook wij hebben gewoon zolders en een internetverbinding hoor
Ja maar niemand is er. Behalve jij. Maar waar is eend, hoink, BT, Slaap_Zak, voederbietel en deadprez dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok srry dacht dat je het wel leuk zou vinden je oude klb-matties weer eens te zien.
Klopt, maar je mist toch alleen al aan faciliteiten een hoop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde hè
Dat ik een steen door je ruit heen zou kankeren lolquote:
Via ADSL zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had dit al verwacht, welkom terug lieverd.quote:
met windows 98 misschienquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een soort Siberië.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Blackings het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Drenthe een eindeloze leegte is.
Inderdaad, ze doen alsof ze daadwerkelijk iets anders doen in hun leefquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Klopt, maar je mist toch alleen al aan faciliteiten een hoop.
wss hebben jullie ook wel goede voetbalvelden.quote:
hoink is inmiddels weg. BT heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien en Deadprez is voor het eerst sinds mensheugenis eens offline.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar niemand is er. Behalve jij. Maar waar is eend, hoink, BT, Slaap_Zak, voederbietel en deadprez dan?
Hoink was vandaag nog actief johquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoink is inmiddels weg. BT heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien en Deadprez is voor het eerst sinds mensheugenis eens offline.
Nee telegraafquote:
Wij hebben inderdaad de beste kunstgrasvelden in nederland, bijzonder veel johan cruijff veldjes en ons boeren hoef je echt niet te vertellen hoe je een grasmat goed onderhoudt,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
wss hebben jullie ook wel goede voetbalvelden.
wil je me nu naar drenthe lokken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |