quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik had dit al verwacht, welkom terug lieverd.
Hallo je kunt toch geen leven hebben als je je bedreigd zou voelem door proletarische opmerkingen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat ik een steen door je ruit heen zou kankeren lol
ja dat zeg ik. net was hij er nog.,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoink was vandaag nog actief johHoezo inmiddels weg?
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Blackings het volgende:
Hoink, BT, Deadprez waren er allemaal vandaag lol
Oh sorry. Ik las verkeerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. net was hij er nog.,
picsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is lekkerder
Loop neit te trollen op het viva forum danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
Ik zit nu op zo'n forum, en ze verdenken mij ervan een kloon te zijn en ook een opa die zich voordoet als 15-jarige omdat ik zogenaamd ''slim typ''
Die was toch niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 124
Mongooltjes zijn leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik jou niet nadat je mij uitmaakte voor mongool
Maar ik zal wss de enige allochtoon zijn daar en als ik "ewa mattie" zeg hoor ik "ik spreek geen frans".quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad de beste kunstgrasvelden in nederland, bijzonder veel johan cruijff veldjes en ons boeren hoef je echt niet te vertellen hoe je een grasmat goed onderhoudt,
dus ja
Welk cijfer geef je haar in bed? Uiterlijk zegt niet alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is lekkerder
ga je weer een TR zettenquote:
Wat een onzin.... Ons dorp heeft zelfs een Molukse wijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Maar ik zal wss de enige allochtoon zijn daar en als ik "ewa mattie" zeg hoor ik "ik spreek geen frans".
nee bedankt
Wat uitscheldenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, laat me niet uitschelden
nee sorry mang dat ik dat gedaan hebquote:
Enige wat ik mis is een hoge school, rest heb je hier wel. En snel internet is hier ook gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Winkels en OV op fietsafstand, snel internet en uitgaansgelegenheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |