Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.quote:
Isaac is mattie van mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaap en dan zo'n kkTT, krijg ebola.
dat is een vreselijke ziekte zou je niet mee moeten spottenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaap en dan zo'n kkTT, krijg ebola.
Oké lucas.quote:
Aan mijn scherm gekluisterd nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef VersHead het volgende:
[..]
Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.
Tijdens de puberteit ontstaat progressieve individualisatie en onafhankelijkheid van het gezin. In deze periode wordt de identiteit ontwikkeld, een carrière gekozen en individuele krachten en zwaktes bepaald.quote:
Dezenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoop ik bij deze dat jij ook ebola krijgt.
lolquote:
Tja, jij loopt ook met je downsyndroom te koop, dus dacht dat je het niet erg zou vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is een vreselijke ziekte zou je niet mee moeten spotten
M.a.w.: Drenthe is kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tijdens de puberteit ontstaat progressieve individualisatie en onafhankelijkheid van het gezin. In deze periode wordt de identiteit ontwikkeld, een carrière gekozen en individuele krachten en zwaktes bepaald.
Dit dus.
Smoesjes te overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef VersHead het volgende:
[..]
Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.
Wij jou ook, optiefenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef xSomesz het volgende:
Ik wilde nieuw topic maken ik haat jullie allemaal
Fuck nu komen je broersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef xSomesz het volgende:
Ik wilde nieuw topic maken ik haat jullie allemaal
Toch apart dat dit mag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoop ik bij deze dat jij ook ebola krijgt.
weetj ehoeveel mensen overleden zijn aan ebola in arfika?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, jij loopt ook met je downsyndroom te koop, dus dacht dat je het niet erg zou vinden.
Plsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
4-4-2 is trouwens een achterhaalt systeem
Ironisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd deze late night show zo dramatisch
Drenthequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Smoesjes te over4-4-2 is trouwens een achterhaalt systeem, slechte trainer dus.
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weetj ehoeveel mensen overleden zijn aan ebola in arfika?
*achterhaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door je broers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd deze late night show zo dramatisch
jij helaas niet ;squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?
ohquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef VersHead het volgende:
[..]
Toch apart dat dit mag.
Maar neem kanker in de mond en yvonne komt je slaan.
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead... Gelijk ban.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.
VersHeadban, altijd terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef VersHead het volgende:
[..]
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead32... Gelijk ban.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Had ik niet gezien, sry.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben verkouden zeg ik gvd toch netNiks zwoels meer aan m'n stem.
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
Wat loop je dan te huilen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.
Guus_Geluk1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat is jullie originele account nou?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:
jodengoudquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
442 is gewoon achterhaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5-3-2/3-5-2 is volgens jou zeker ook achterhaald?
Bedankt, het is ineens allemaal helder geworden.quote:
Nee, want dan heb je geen man minder op het middenveld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1-1-8quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef VersHead het volgende:
[..]
442 is gewoon achterhaald.
Ik gaf uitgebreid uitleg waarom, en de trainer zegt zó "ja ik moet toch iets doen"
Waarom? :squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?quote:
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
Wow, zo gevat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.
Ik ga dit luisteren na southparkquote:
Weer niets beters te lullen, hzaw?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Ik wou de V weghalen in de TT maar was vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
waarom ben jij een culthealdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen over deze slowchat.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.
That's it.
Hoink is ook een zeik-nel eerste klasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.
<insert text over middenvelders die aanvallen>
<insert text over balbezit en opbouw>
Kut hoinkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Jij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoink is ook een zeik-nel eerste klas
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
Verdedigend met 442 is nog dommer, want je kan dan beter normaal 433 doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.
Tenzij je Roger Schmidt bent, dan is het baas.
Oké bedankt man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef VersHead het volgende:
Chroestjov je bent gewoon welkom hier hoor, de meeste mensen hier hechten weinig aan voorgaande botsingen ok.
Wanneer ga jij dood?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten wel hoog bij sommigen hè.
Beste formatie is 3-4-3.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.
That's it.
RIP in pees krio.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.
Ik breek jou nog terwijl ik de moobs van hoink melk, pls.quote:
Het zal wel door je drugsgebruik komen, ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gegoogleledquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beste formatie is 3-4-3.
Rinus Michels gebruikte deze tactiek toen der tijd ook om het Nederlands Elftal totaalvoetbal te laten spelen. Nou ga ik het hier uiteraard niet hebben over het totaalvoetbal zelf. En wel om de volgende reden : Totaalvoetbal is namelijk geen formatie of opstelling. Het is een denkwijze en een bepaalde gedachte gang waarbij er continue positie wisselingen plaats vinden tussen spelers onderling. Op die manier is het de bedoeling dat het elftal altijd in beweging is wat logischerwijs zeer moeilijk te verdedigen is.
Wel ga ik het hebben over het 3-4-3 systeem zelf. De formatie die dus bestaat uit drie verdedigers, vier middenvelders en drie aanvallers is een bijna extreem aanvallende formatie die enkel door de betere teams gebruikt kan worden. Natuurlijk kunnen de minder goddelijke voetbalteams dit ook wel gebruiken mits er duidelijke afspraken heersen tussen de spelers. Het is namelijk een van de moeilijkste systemen zoals eerder ook al gezegd is die, mits correct uitgevoerd een fenomenale aanval op de mat kan leggen.
*centrale middenveldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
That's it.
Wederom een gevatte post.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zal wel door je drugsgebruik komen, ik neem het je niet kwalijk.
en zoals eerder ook al gezegd is die, mits correct uitgevoerd een fenomenale aanval op de mat kan leggen.quote:
lolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:36 schreef VersHead het volgende:
[..]
Verdedigend met 442 is nog dommer, want je kan dan beter normaal 433 doen.
WAT IS DEZE RUNNING GAGquote:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beste formatie is 3-4-3.
Rinus Michels gebruikte deze tactiek toen der tijd ook om het Nederlands Elftal totaalvoetbal te laten spelen. Nou ga ik het hier uiteraard niet hebben over het totaalvoetbal zelf. En wel om de volgende reden : Totaalvoetbal is namelijk geen formatie of opstelling. Het is een denkwijze en een bepaalde gedachte gang waarbij er continue positie wisselingen plaats vinden tussen spelers onderling. Op die manier is het de bedoeling dat het elftal altijd in beweging is wat logischerwijs zeer moeilijk te verdedigen is.
Wel ga ik het hebben over het 3-4-3 systeem zelf. De formatie die dus bestaat uit drie verdedigers, vier middenvelders en drie aanvallers is een bijna extreem aanvallende formatie die enkel door de betere teams gebruikt kan worden. Natuurlijk kunnen de minder goddelijke voetbalteams dit ook wel gebruiken mits er duidelijke afspraken heersen tussen de spelers. Het is namelijk een van de moeilijkste systemen zoals eerder ook al gezegd is die, mits correct uitgevoerd een fenomenale aanval op de mat kan leggen.
Mag niet van je broers, sorry.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef xSomesz het volgende:
Kan iemand niet ff eten halen jullie verdoen jullie tijd aan onzin beter bedienen julllie deze princes
Had meer te maken met de kwaliteit van de spelers en de obsessieve drang van Ajax om alles voetballend op te lossen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
*centrale middenveld
Maar zolang je compact staat en zonaal verdedigt hoeft dat geen probleem te zijn.
Overigens bewees Red Bull vorig seizoen wel dat je met 4-4-2 heel wat druk op de tegenstander kunt zetten en deze zo het voetbal onmogelijk maken.
doe niet alsof je verstand hebt plsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had meer te maken met de kwaliteit van de spelers en de obsessieve drang van Ajax om alles voetballend op te lossen.
Zit ik op mijn mobiel met die dropdown menus te pielen... moet ik mijn nummer en email ingeven. Ja daag ga je spam ergens anders verkopenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dood?
http://www.wanneergaikdood.nl/
Dan ga je toch? Het leven is zo simpel..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:39 schreef Modus het volgende:
Gelukkig is deze voetbal 'discussie' een stuk hoogstaander dan dat gepijpzeik over WW2 net.
Oja, dat is het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had meer te maken met de kwaliteit van de spelers en de obsessieve drang van Ajax om alles voetballend op te lossen.
Maak Trquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zit ik op mijn mobiel met die dropdown menus te pielen... moet ik mijn nummer en email ingeven. Ja daag ga je spam ergens anders verkopen
In 1956 toen ik nog niet geboren was. Nee, dat is inderdaad relevant Isaac.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet alsof je verstand hebt pls
jij wist niet eens wie bij real madrid en barcelona had gespeled
tering jij bent echt domquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zit ik op mijn mobiel met die dropdown menus te pielen... moet ik mijn nummer en email ingeven. Ja daag ga je spam ergens anders verkopen
Quote ik jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan ga je toch? Het leven is zo simpel..
wat lul jij nou weer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In 1956 toen ik nog niet geboren was. Nee, dat is inderdaad relevant Isaac.
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou ik vond die Mané wel een stuk beter dan Sigthorsson, ja.
Doe eens normaal over die dronken, duckfacetrekkende tienermeisjes, Etto.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staan twee eenden hier buiten te twerken...
Leuk he Etto, technologie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
RBS heeft op iedere positie betere spelers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.
En als je dan zoent met iemand die net pindakaas heeft gegeten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet als ik gedwongen pindakaas moet eten, dan niet nee.
duckface??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens normaal over die dronken, duckfacetrekkende tienermeisjes, Etto.
Jij bent af en toe best wel niveau ghpb trouwens. Maar goed noem jij maar een topclub die het gros van zijn wedstrijden afwerkt in een 4-4-2 formatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.
En een achterhaald systeem als ik jullie moet geloven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef VersHead het volgende:
[..]
RBS heeft op iedere positie betere spelers.
Atletiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent af en toe best wel niveau ghpb trouwens. Maar goed noem jij maar een topclub die het gros van zijn wedstrijden afwerkt in een 4-4-2 formatie.
de laatste hype die ik bewust heb meegemaakt was Roger Rabbitquote:
Weet niet. Moet ik hier meer achter zoekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als je dan zoent met iemand die net pindakaas heeft gegeten?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste hype die ik bewust heb meegemaakt was Roger Rabbit
Ga jij maar naar vaticaanstad. Daar hebben ze zulke fantasten nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En een achterhaald systeem als ik jullie moet geloven.
Ik vroeg het voor een vriendinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet. Moet ik hier meer achter zoeken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef VersHead het volgende:
Chroestjov je bent gewoon welkom hier hoor, de meeste mensen hier hechten weinig aan voorgaande botsingen ok.
quote:
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.quote:
Tijd voor een discussie over religie lijkt me gepast nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het alweer nazi happy hour hiero?
deadprez is gewoon mad omdat hij die award niet heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.
Die verkiezingen hebben meer slechts dan goeds gebracht. Ik ben er voor je in deze moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.
Voortaan Lil Wayne HQ smileys gebruiken aub.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lil Wayne is echt zo'n matige rapper hèquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef VersHead het volgende:
[..]
Voortaan Lil Wayne HQ smileys gebruiken aub.
Leg gvd uit dan, godtering, moet ik het echt 63 keer vragen?!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.
zo gedurfde uitspraak manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lil Wayne is echt zo'n matige rapper hè
Ja, nog 62 keer te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg gvd uit dan, godtering, moet ik het echt 63 keer vragen?!
Matig? Ronduit bagger!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat jij en Hoink compleet vernederd werden door users en jullie hopeloos probeerden te counteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol weet ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Yo, en nu weer ergens anders trollen, idioot.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
We maken er gewoon ene.
Religie is belachelijk en schadelijk.
De harde waarheid verkondigen ziet men tegenwoordig als trollen. Raar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Yo, en nu weer ergens anders trollen, idioot.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nog 62 keer te gaan.
quote:
Dan nog spelen ze 4-4-2quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:57 schreef VersHead het volgende:
[..]
Die spitsen zakken in, en bijna altijd is Mandzukic de enige die voor de bal speelt.
Bonne nuit mademoisellequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, vond het werkelijk waar genieten. Slaap lekker straks eh.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die verkiezingen hebben meer slechts dan goeds gebracht. Ik ben er voor je in deze moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.
Gevatte gifjes. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders idd...
En verdedigend gewoon 4-4-2
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:54 schreef VersHead het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat jij en Hoink compleet vernederd werden door users en jullie hopeloos probeerden te counteren.
Dat zal nooit vergeten worden, omdat jullie als "gevat" werden gezien, maar in feite gewoon bietje kaki sfeerjongens waren.
Ik zou graag nog doorpraten maarja...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:02 schreef VersHead het volgende:
[..]
Welterusten Gideon, slaap lekker hé, morgen weer een dag.
Een streep door je naam gooit wel eens roet in het eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?
Nee hoor, ook aan het werk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zou graag nog doorpraten maarja...
Ik moet morgen nog hard werken. In tegenstelling tot de stakende luie Etto.
Wauwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar goed, neemt niet weg dat iedereen over gegaan is op een 4-2-3-1 en dat is heus niet zonder reden.
Even googelenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet jij niet inmiddels aan de pensioen?
Ik begrijp dat je je de gebeten hond voelt, maar ik wil je echt niet in nauw drijven ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?
was 't maar waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent al de 65 gepasseerd volgens mij
jij bent mijn broer tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:09 schreef VersHead het volgende:
Isaac jij hebt sowieso wel een broer.
vandaar zijn incesttopics al de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:09 schreef VersHead het volgende:
Isaac jij hebt sowieso wel een broer.
Hij is een kloontje van mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vandaar zijn incesttopics al de tijd
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:06 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je de gebeten hond voelt, maar ik wil je echt niet in nauw drijven ofzo.
Zoals ik al zei, je bent gewoon welkom en verder boeit het me allemaal niet zoveel tbf.
Ik zou nog wel wat strepen willen zetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een streep door je naam gooit wel eens roet in het eten.
jij zit teveel op twitch.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou nog wel wat strepen willen zetten.
Je reageert een bietje onzeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je staat al aardig op je strepen, genoeg is genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
is dat na aanleiding van je gesprekken met VersHead of wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, dacht dat het ongezien voorbij zou gaan. Niet dus
Nee, het voelt alsof hij weer terug is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat na aanleiding van je gesprekken met VersHead of wat?
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef VersHead het volgende:
Hetzalallemaalwel heeft moeite met dit soort situaties lol
volgens ben jij zo'n emo irlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:12 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je reageert een bietje onzeker.
Als je jezelf meer bloot geeft zal je beter ontvangen worden.
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?
Boefje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
waarom ben jij zo madquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jij denkt is verder niet zo belangrijk.
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:17 schreef VersHead het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn geweldig.
Ik ben zelf al te blij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.
quote:
Thx.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.
Hier is 't andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:20 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben zelf al te blij.
Ik moet negative impulsen hebben.
Ik kan intelligent overkomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ik date alleen met hogeropgeleiden.
Ravissant hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef VersHead het volgende:
Mensen denken altijd dat ik slim ben omdat ik moeilijke woorden gebruik lol
nee, juist niet op internet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op e-matching vast en zeker. Maar ik prik daar zo doorheen.
inb4: prik grapjes
Ik moet ook oprecht lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik krijg normaliter braakneigingen van "lol", maar van jou kan ik het hebben. Bijzonder wel
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daarom zit ik op FOK! ook alleen in KLB te posten
Thx.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik zag laatst jouw youtube kanaal, moest wel lachen.
Bonne nuit maestro.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Thx.
Ik ga slapen, ik ga hevige nachtmerries hebben naar aanleiding van de harde confrontaties van zojuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten sjaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Thx.
Ik ga slapen, ik ga hevige nachtmerries hebben naar aanleiding van de harde confrontaties van zojuist.
Nam Yvonne maar wat in de mond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef VersHead het volgende:
[..]
Toch apart dat dit mag.
Maar neem kanker in de mond en yvonne komt je slaan.
Hey Sleeping bagquote:
Hahaquote:
Nee, welke film?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heet jij trouwens naar die film?
Owhquote:
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoquote:
Nee, toen bestond ik nog nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoik vond hem leuk, maar ik was toen 10 ik denk dta ie nu tegenvalt
Toch wel goeie special effects dacht ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoik vond hem leuk, maar ik was toen 10 ik denk dta ie nu tegenvalt
Ja, maar dat heb ik ook met Labyrinth met David Bowie, laatst weer gezien, en dan is het allemaal best knulligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Toch wel goeie special effects dacht ik.
Voor mij ook een eeuwigheid geleden dat ik 'em zag. Ruim 20 jaar ofzo.
Ik dacht altijd dat het een zanger/muzikant was. Nooit geweten dat ie ook acteerde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook met Labyrinth met David Bowie, laatst weer gezien, en dan is het allemaal best knullig
Maar ja, Bowiedus 10/10
Ja hoor, dat was de trent in de jaren 80, madonna deed dat ook, bijna altijd flopsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een zanger/muzikant was. Nooit geweten dat ie ook acteerde.
Ah okequote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was de trent in de jaren 80, madonna deed dat ook, bijna altijd flops
Labyrinth was wel tof overigens
Jij kent Jim Henson natuurlijk persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
ach ook geen must see hoor, behalve als je fan bent van of Bowie of Jim Henson
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
ach ook geen must see hoor, behalve als je fan bent van of Bowie of Jim Henson
Ja Jim heeft zijn hand altijd heel intiem ergens bij mequote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij kent Jim Henson natuurlijk persoonlijk.
nog steeds de SC overgenomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja Jim heeft zijn hand altijd heel intiem ergens bij me
mogguh trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar de verkiezers sc wel niet goed voor is hihih
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallen
Als je normaal doet is er nooit wat aan de hand hoor. Er zijn ms een of twee die dat wel doen maar die waren er ook al toen ik hier begon en toen deden ze dat ook al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallen
Ah leuke serie, zeker de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef madeliefff het volgende:
ik ga ffe een aflevering fringe kijken
nouja ik kwam alsnog wel eens toch..maar nu is t beter, meer gemengdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je normaal doet is er nooit wat aan de hand hoor. Er zijn ms een of twee die dat wel doen maar die waren er ook al toen ik hier begon en toen deden ze dat ook al.
Als je je daardoor laat tegen houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |