Niet altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan ga je toch? Het leven is zo simpel..
wat lul jij nou weer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In 1956 toen ik nog niet geboren was. Nee, dat is inderdaad relevant Isaac.
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou ik vond die Mané wel een stuk beter dan Sigthorsson, ja.
Doe eens normaal over die dronken, duckfacetrekkende tienermeisjes, Etto.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staan twee eenden hier buiten te twerken...
Leuk he Etto, technologie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
RBS heeft op iedere positie betere spelers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.
En als je dan zoent met iemand die net pindakaas heeft gegeten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet als ik gedwongen pindakaas moet eten, dan niet nee.
duckface??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens normaal over die dronken, duckfacetrekkende tienermeisjes, Etto.
Jij bent af en toe best wel niveau ghpb trouwens. Maar goed noem jij maar een topclub die het gros van zijn wedstrijden afwerkt in een 4-4-2 formatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Ajax had een man meer op het centrale middenveld, dus dat moet niet uitmaken.
En een achterhaald systeem als ik jullie moet geloven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef VersHead het volgende:
[..]
RBS heeft op iedere positie betere spelers.
Atletiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent af en toe best wel niveau ghpb trouwens. Maar goed noem jij maar een topclub die het gros van zijn wedstrijden afwerkt in een 4-4-2 formatie.
de laatste hype die ik bewust heb meegemaakt was Roger Rabbitquote:
Weet niet. Moet ik hier meer achter zoekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als je dan zoent met iemand die net pindakaas heeft gegeten?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste hype die ik bewust heb meegemaakt was Roger Rabbit
Ga jij maar naar vaticaanstad. Daar hebben ze zulke fantasten nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |