Wat loop je dan te huilen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.
Guus_Geluk1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat is jullie originele account nou?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:
jodengoudquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
442 is gewoon achterhaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5-3-2/3-5-2 is volgens jou zeker ook achterhaald?
Bedankt, het is ineens allemaal helder geworden.quote:
Nee, want dan heb je geen man minder op het middenveld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1-1-8quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef VersHead het volgende:
[..]
442 is gewoon achterhaald.
Ik gaf uitgebreid uitleg waarom, en de trainer zegt zó "ja ik moet toch iets doen"
Waarom? :squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?quote:
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
Wow, zo gevat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.
Ik ga dit luisteren na southparkquote:
Weer niets beters te lullen, hzaw?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Ik wou de V weghalen in de TT maar was vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
waarom ben jij een culthealdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen over deze slowchat.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.
That's it.
Hoink is ook een zeik-nel eerste klasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.
<insert text over middenvelders die aanvallen>
<insert text over balbezit en opbouw>
Kut hoinkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Jij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoink is ook een zeik-nel eerste klas
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
Verdedigend met 442 is nog dommer, want je kan dan beter normaal 433 doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.
Tenzij je Roger Schmidt bent, dan is het baas.
Oké bedankt man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef VersHead het volgende:
Chroestjov je bent gewoon welkom hier hoor, de meeste mensen hier hechten weinig aan voorgaande botsingen ok.
Wanneer ga jij dood?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten wel hoog bij sommigen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |