Fuck je broersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:16 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mag niet van mn broers.
heb nog steeds honger
Mijn kontje is dat waard, maar jouw leven niet schatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
/care
Jouw kontje volspuiten is dat wel waard.
Ben verkouden zeg ik gvd toch netquote:
Mijn leven is niets waard joh, gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn kontje is dat waard, maar jouw leven niet schat
Je zou bijna denken dat ze aan incest doen idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die obsessie voor je broers is wel 'ziekelijk' trouwens
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben verkouden zeg ik gvd toch netNiks zwoels meer aan m'n stem.
Mijn broers vragen je adresquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn leven is niets waard joh, gewoon doen.
Zal ik jouw foto anders even posten, held?quote:
Oh oké sryquote:
Ik speel de gehele competitie in de spits.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu geloof ik dat je wel eens spits hebt gespeeld in een oefenwedstrijd.
Loop je 1 op 1?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik speel de gehele competitie in de spits.
Behalve vorige wedstrijd, verslapen. Lol.
welkequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Google even dan, deed je bij die ONZ-Quiz ook steeds.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanuit drie invalshoeken.
quote:
Bedankt voor de mededelingen.quote:
Lol haha supergrappig episch baas hosselquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik speel de gehele competitie in de spits.
Behalve vorige wedstrijd, verslapen. Lol.
GhpH spotted:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zal ik jouw foto anders even posten, held?
Zo'n allesomvattend antwoord, zo scherp, zo snel, zo gevat. Wow.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de mededelingen.
Die verkiezingen zitten wel hoog bij sommigen hè.
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt. Wel met Drenthe helaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets mis met Limburg hoor.
Zo ontzettend gevat weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt. Wel met Drenthe helaas.
Zullen we anders even je echte pic posten, Gide... hpH?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
GhpH spotted:
[ afbeelding ]
En je mag het doen, als je er een permanente ban voor krijgt.
drenthe, wat is dat een kut provincie zegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |