Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.
Niets mis meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.
Moet toegeven dat expertvechters dat goed kunnen. Maar de meeste mensen die een high kick uit willen voeren komen dan met de snufferd op de grond omdat een high kick een aanval is die riskant is. Maar respect als je dat goed kanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben behendig genoeg om een zeer snelle hoge trap uit te delen.
Was de enige keer toen ik ging vechten zeer efficiënt.
Gr.
ahaha wow garppigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.
3 tanden, 1 teen, 2 vingers en uh je pik maar das niet zo erg aangezien we je pink levend houden
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Guus zijn beugel is al 20 kilo schoon aan de haak
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post dalijk pics van mijn buik gvd
Net als deze man?quote:
whahahah so grappiwwg ^.^quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.
3 tanden, 1 teen, 2 vingers en uh je pik maar das niet zo erg aangezien we je pink levend houden
Mijn broers zijn sneller dan ik ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is goed, kan ik morgen langskomen?
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Moet toegeven dat expertvechters dat goed kunnen. Maar de meeste mensen die een high kick uit willen voeren komen dan met de snufferd op de grond omdat een high kick een aanval is die riskant is. Maar respect als je dat goed kan
Nee, dat doe je zelf al genoeg, godse spermamuseumquote:
Maakt niet uit, ik kom vrij snel, dus dan zijn we klaar voordat ze het doorhebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers zijn sneller dan ik ben.
Dan stond je vroeger vast linksback.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.
Maar ik heb geen agressie en felheid in mij.
haha ik mep je neerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.
Maar ik heb geen agressie en felheid in mij.
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan stond je vroeger vast linksback.
Jij bent pas een stoute meid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf al genoeg, godse spermamuseum
Ik ben spitsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan stond je vroeger vast linksback.
op klaarkomen staat de doodstrafquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom vrij snel, dus dan zijn we klaar voordat ze het doorhebben.
whehequote:
rechtop en bij jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven Isaac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |