Eer dat jij je voet bij iemand zijn hoofd hebt kan die ander gemakkelijk pareren met zijn hand/arm. En dan ben je als schopper in een zeer nadelige positie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef VersHead het volgende:
[..]
Judo![]()
Wat ga je doen als ik een trap tegen je kop geef
geilquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :s
Vanuit drie invalshoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.
Als jij het persoonlijk maakt ben je stuk minder schattig jochie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze deden geen schattige jocies als ik toch?
Het is om te janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.
Haha gevat hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik jou ook wel hoor. Tenzij je lelijk bent, dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want ik wens jou wel een heel goed en gelukkig leven toe
Ik ben behendig genoeg om een zeer snelle hoge trap uit te delen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Eer dat jij je voet bij iemand zijn hoofd hebt kan die ander gemakkelijk pareren met zijn hand/arm. En dan ben je als schopper in een zeer nadelige positie.
Doen we gewoon anaal toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Als jij het persoonlijk maakt ben je stuk minder schattig jochie.
maar wel 1.98 en 77 kg zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb bietje vet op me buik, ben dus geen eckte ecto.
Bedankt, dat doet mij deugtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor. Tenzij je lelijk bent, dan niet.
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je dit voor kunnen lezen in een Vocaroo-fragment?
Ik zou je zwoele stem nog wel een keer willen horen.
Denk het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
maar wel 1.98 en 77 kg zijn?
Ik snap deze niet? Heb je botten van papier maché?
Pls Guusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Gewicht is wel van een half jaar geleden ofzo trouwens, toen was ik iets kleiner.
nee je bent gewoon een lelijke ectoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Gewicht is wel van een half jaar geleden ofzo trouwens, toen was ik iets kleiner.
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.quote:
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Dit niet doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post dalijk pics van mijn buik gvd
Is goed, kan ik morgen langskomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.
3 tanden, 1 teen, 2 vingers en uh je pik maar das niet zo erg aangezien we je pink levend houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |