Haha, zo gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Voor de grap een stukje teruggelezen, kanker gekregen.
1,98m 77 kg kom vechten danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ze klappen je zo vaak dubbel dat je gaat stuiteren
Gevat hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Maar jij dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Als je nou pics post, dan kunnen we wel bepalen of we een trio met je willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.quote:
Zo is 't beterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1,98m 77 kg met beugel kom vechten dan
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.
kom dan terug.
Serieus gaat waaien morgen heb ik gehoord beter timmer je je vast
Gefeliciteerd, hoe heet ze? Sandy?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
tering wat gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Mijn broers doen schattige jongens nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt gquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
G van gayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt g
Ait, nog maar een iemand nodig voor die trio dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers doen schattige jongens niet
#said no liliputter everquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
1e beenworp en je klettert neer. Judoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is vooral balans en core man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pindakaasquote:
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
1e beenworp en je klettert neer. Judo
Kkhard tegen die muur dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef VersHead het volgende:
[..]
Dat is vooral balans en core man.
Core heb ik, balans niet ;s
hjb isaacquote:
Judoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
1e beenworp en je klettert neer. Judo
Judo ga je ook op als je keihard gefaald hebt bij voetbal en iedereen de tering in wil schoppen met je judoskillsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.
Picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef xSomesz het volgende:
een van me broers is kei knap andere ook wel knap trouwens
Nee judo is zelfverdediging. Niet voor grote bek. Het is alleen dat ik wilde aanduiden dat als een ecto je tegen de muur wil krijgen dat ze dan heel snel op de grond liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.
Een zus die haar broer gaat beoordelen, objectief welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef xSomesz het volgende:
een van me broers is kei knap andere ook wel knap trouwens
als jij mijn maagdelijkheid vernietigd komen ze je halenquote:
jahaha ;Dquote:
Genoeg kneusjes die er gewoon op blijven andersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Judo ga je ook op als je keihard gefaald hebt bij voetbal en iedereen de tering in wil schoppen met je judoskills
Heb bietje vet op me buik, ben dus geen eckte ecto.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee judo is zelfverdediging. Niet voor grote bek. Het is alleen dat ik wilde aanduiden dat als een ecto je tegen de muur wil krijgen dat ze dan heel snel op de grond liggen.
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :squote:
quote:
quote:
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.quote:
Zou je dit voor kunnen lezen in een Vocaroo-fragment?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe heet ze? Sandy?
stik voorzichtig xDquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :s
Ze deden geen schattige jocies als ik toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef xSomesz het volgende:
[..]
als jij mijn maagdelijkheid vernietigd komen ze je halen
ik zou maar uitkijken met je moves
Nee, want ik wens jou wel een heel goed en gelukkig leven toequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |