Haha, zo gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Voor de grap een stukje teruggelezen, kanker gekregen.
1,98m 77 kg kom vechten danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ze klappen je zo vaak dubbel dat je gaat stuiteren
Gevat hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Maar jij dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Als je nou pics post, dan kunnen we wel bepalen of we een trio met je willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.quote:
Zo is 't beterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1,98m 77 kg met beugel kom vechten dan
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.
kom dan terug.
Serieus gaat waaien morgen heb ik gehoord beter timmer je je vast
Gefeliciteerd, hoe heet ze? Sandy?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
tering wat gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Mijn broers doen schattige jongens nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt gquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
G van gayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt g
Ait, nog maar een iemand nodig voor die trio dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers doen schattige jongens niet
#said no liliputter everquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
1e beenworp en je klettert neer. Judoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is vooral balans en core man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |