Neh. What happens on FOK stays on FOK. Ik ga meestal slapen met de gedachte dat ik maar een sterveling ben en dat de dood een grote niets is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal zo'n ghpb nou ook naar bed gaan met de gedachte: "wow, die lui heb ik weer helemaal klem geluld"?
U wotquote:
Waarom ik leefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aan jongedame.
En vind je dan dat je filosofisch bezig bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Neh. What happens on FOK stays on FOK. Ik ga meestal slapen met de gedachte dat ik maar een sterveling ben en dat de dood een grote niets is.
Wir teilen Zimmer und das Bettquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef VersHead het volgende:
[..]
De enige reden waarom je zomaar aan incest denkt als ik naar broers vraag is gewoon het feit dat je iets te verbergen heb wtf man.
hij is zweeds, homo, en zionist en heeft breivik als persoonlijk idoolquote:
Nee dat zijn de momenten waarop ik emo word.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En vind je dan dat je filosofisch bezig bent?
Voeg de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee dat zijn de momenten waarop ik emo word.
Eerste post van jou die ik volledig lees vandaag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wir teilen Zimmer und das Bett
Brüderlein komm und sei so nett
Brüderlein komm fass mich an
rutsch ganz dicht an mich heran
Jouw pa je ma in haar reet 9 maanden later toen kwam jij :$quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je pa je ma in der kut heeft geblaft ipv haar bek.
Ik vient roemanties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jouw pa je ma in haar reet 9 maanden later toen kwam jij :$
stinkkind.
Weet ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij is zweeds, homo, en zionist en heeft breivik als persoonlijk idool
die man is het helemaal kwijt
en turks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef VersHead het volgende:
[..]
Weet ik
En vandaag komt incestliefhebber in het rijtje erbij.
Dat mag wel wat minder grofquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je pa je ma in der kut heeft geblaft ipv haar bek.
Zet white supremacist en euroskrptische eurofiel ook erbij!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef VersHead het volgende:
[..]
Weet ik
En vandaag komt incestliefhebber in het rijtje erbij.
Debiel ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zet white supremacist en euroskrptische eurofiel ook erbij!
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zou incest hebben anders
hehehquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zou incest hebben anders
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...quote:
Haha fuck die dwergjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...
Maar so what....
Anyone got a problem ?![]()
![]()
Daar is je trio dan toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...
Maar so what....
![]()
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Maar so what....
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar is je trio dan toch?
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef VersHead het volgende:
Zou je je kloon aftrekken als hij dat ook bij jou deed?
Is dit gay?
Nooit aan gedacht, ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef VersHead het volgende:
Zou je je kloon aftrekken als hij dat ook bij jou deed?
Is dit gay?
Dromen kies je niet uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, ga ik ook niet doen.
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Voor de grap een stukje teruggelezen, kanker gekregen.
Mijn broers houden niet van incest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar is je trio dan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |