Toegegeven: dit is wel een goede verkapte bronvraagpost.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
Geef me een topic waarin ik dat gedaan heb een waar het werkelijk niet van toepassing was?
Haha en nu jezelf er onderuit proberen te lullen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie vorig topic. Is geen doodsverwensing.
Telefonisch contact opgezocht met Yvonne, beter laat je mijn marokkaanse neger guus met rustquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie vorig topic. Is geen doodsverwensing.
Kortweg: bron?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
Geef me een topic waarin ik dat gedaan heb een waar het werkelijk niet van toepassing was?
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toegegeven: dit is wel een goede verkapte bronvraagpost.
Jouw verwachtingen zitten er wel vaker naast, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)
Hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Kk hard zuipuh ja tog hoere helemaal uit je plaaaat hartkoorvoorlife
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen zitten er wel vaker naast, naar het schijnt.
Chlamydiaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zit te denken wat gaat sint deze meid schenken
Man, je bent doorzichtig en voorspelbaar als de tering.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)
En nu gewoon weer weglachen he, wegkijker die je er bent!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef GhpH het volgende:
[..]voor het eerst dat ik met je moet lachen.
ok Jaden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef VersHead het volgende:
"the more things change, the more they stay the same"
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.quote:
Jij anders ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Man, je bent doorzichtig en voorspelbaar als de tering.
Wtf zeg jij nou weer man wtfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.
Are cows grass?quote:
heb jij dat? laat trio dan maar zitten.quote:
Dit bedoel ik inderdaad.quote:
Uh... wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.
Waar het hart van vol is en zo.quote:
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.quote:
Dat is waar ik aan denk. Ik ben niet de eerste die wincest heeft opgezocht, maar ook niet de laatste ^^quote:
Ik ben sjaan en ik kom uit de kut van ome daanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef VersHead het volgende:
[..]
Wie ben jij?
DM mij een foto en biografie aub
Misschien in de juiste content, maar alleen die zin is te dubieus voor vertaling.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef VersHead het volgende:
[..]
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.
Gaap gaap gaap, je grapjes zijn net zo oud als je soa-ponskaartquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
heb jij dat? laat trio dan maar zitten.
je mag me wel penetreren met je neus, heb gehoord die is beter dan een dildo. Zo lang.
Oké.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef VersHead het volgende:
[..]
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.
De enige reden waarom je zomaar aan incest denkt als ik naar broers vraag is gewoon het feit dat je iets te verbergen heb wtf man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is waar ik aan denk. Ik ben niet de eerste die wincest heeft opgezocht, maar ook niet de laatste ^^
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jongquote:
Waarom heb jij zo'n attitude bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaap gaap gaap, je grapjes zijn net zo oud als je soa-ponskaart
Laat hem gewoon skaffa zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jong
Die pa nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |